Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.361
Weer een prettig berichtje van de hex ontvangen….

Onze oudste is enorme fan van Dude Perfect… is op een zondagavond eind september hier in sportpaleis Antwerpen, wil zo graag met hem gaan omdat hij er al jaren fan van is, basket trick shots enzo…. Krijg ik van de hex te horen dat hij totaal niet met mij naar daar wil gaan, dat ik verkeerde prioriteiten heb en eigenlijk een waardeloze kerel ben (iets wat ik al 20 jaar hoor btw)
Onze Wizzy is hier bij mij helemaal niet ongelukkig en we hebben echt wel een goeie, heb me altijd met hem bezig gehouden in zijn hobbies en sporten enzo… kereltje liep al van in zijn pampers rond bij mij inde homegym rond…

Dan zulks verwijt krijgen komt heel hard aan, terwijl ik al niet in een beste plaats zit mentaal…

Echt een kut mens waar ik niet vanaf geraak

IMG_2969.jpeg

IMG_2969.jpeg

Ik snap het gewoon ni

• #149.362
In het begin van Mei al ruzie maken over iets wat in September.moet gaan gebeuren. Das dom.
Waar er twee vechten hebben er twee schuld en verder zeg ik er niets meer over. Want alles waar je energie in steekt groeit.
Goedeavond.

• #149.368

Onze oudste is enorme fan van Dude Perfect… is op een zondagavond eind september hier in sportpaleis Antwerpen, wil zo graag met hem gaan omdat hij er al jaren fan van is, basket trick shots enzo…. Krijg ik van de hex te horen dat hij totaal niet met mij naar daar wil gaan, dat ik verkeerde prioriteiten heb en eigenlijk een waardeloze kerel ben (iets wat ik al 20 jaar hoor btw)
Onze Wizzy is hier bij mij helemaal niet ongelukkig en we hebben echt wel een goeie, heb me altijd met hem bezig gehouden in zijn hobbies en sporten enzo… kereltje liep al van in zijn pampers rond bij mij inde homegym rond…

Dan zulks verwijt krijgen komt heel hard aan, terwijl ik al niet in een beste plaats zit mentaal…

IMG_2969.jpeg

IMG_2969.jpeg

Ik snap het gewoon ni

Ben ik de enige die hier geen touw aan vast kan knopen. Hex? Basket trick shots?

• #149.373

IMG_2969.jpeg

IMG_2969.jpeg

Ik snap het gewoon ni

Ah, die blik hoe hij naar je kijkt, is veelzeggend!

• #149.374
Op de laatste dag van de vakantie overmoedig worden met de drone :(

IMG-20240503-WA0000.jpg

You will be missed buddy, je laatste foto(die nog gedownload is) was een mooie.
dji_fly_20240503_090308_340_1714719929017_photo_optimized.jpg

• #149.375
Heeey Cinque Terre!!

Wat mooi, ik ben daar een aantal keer geweest ! Prachtige plek

• Like
Waarderingen: K82
  • #149.376
  • #149.377
  • #149.378
Beta aline ga ik echt niet lekker op. Huiduitslag tintelingen overal ik neem nooit meer pre workout. Ik laat het bij een kopje koffie zwart. Had al in tijden geen pre workout op maar voorlopig ook niet meer 🤞😂

• Like
Waarderingen: K82
  • #149.379
Beta aline ga ik echt niet lekker op. Huiduitslag tintelingen overal ik neem nooit meer pre workout. Ik laat het bij een kopje koffie zwart. Had al in tijden geen pre workout op maar voorlopig ook niet meer 🤞😂
Ik ga na een pwo elke keer gapen, wordt er lam van in de gym. Dus ook voor mij is zwarte koffie tot nu toe nog de beste pwo.

• #149.380
Misschien neem je teveel. Bijv. van 2g voel ik geen tintelingen, 6g wel

Terug
Naar boven