AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zag zonet een DHL busje door de buurt rijden .. ik dacht mooi eindelijk m'n nieuwe truien, rijdt die gast verder ... argh vandaag niet binnen dan maar eens mailtje sturen :P

ik moet eigenlijk leren.. maar dat zoek ik niet, ga liever trainen.

Ik zei tegen mijn moeder dat ik de stof vd tentamens wel kende..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek:

tumblr_lvmq6qUVkX1qjmon9.jpg

Doktersassistente spreekt net m'n voicemail in, afspraak morgen kan wegens omstandigheden niet doorgaan moet maar even bellen voor een nieuwe afspraak.
Nog nooit meegemaakt die shit.:mad:

WTF dat wijf, een halve vent man en die stem, blehhhh eng

bishtaal:

Als je zin hebt moet je het aangeven want nu voelt het of het alleen van mijn kant komt.

2 weken later:

Stop nou eens met vragen, je wilt niks anders meer dan coïtus.

LOL!!:!:!!: my mind = blownnnn

zin om weer te gaan kuren terwijl ik net een maand of 2 off ben.

Strax mondeling Engels. Ben al lekker zenuwachtig en denk dus ook dat ik het ga vernken. Denk dat ik strax in dit topic het gekregen cijfer kan melden (of heel misschien in het 'wat maakte jouw dag goed topic' :)

Nu al wakker:(

En ja... vandaag was weer een ''geplande'' leerdag.

oh lawl....... zo stad in :)

Vanavond ook niet uit waarschijnlijk :(

Strax mondeling Engels. Ben al lekker zenuwachtig en denk dus ook dat ik het ga vernken. Denk dat ik strax in dit topic het gekregen cijfer kan melden (of heel misschien in het 'wat maakte jouw dag goed topic' :)
Tussen de 6 en 7, prima dus.

Ben totaal niet wakker te krijgen.
Het grijpen naar een caffeine pil is wel weer makkelijk:o

Gewoon jezelf dwingen. Leer je je stof + je kweekt discipline. Win-win. ;)
pfff.. ja kdoe m'n best. Valt niet mee als je in een 1e klas ellendig k*t huishouden woont waar iedereen vormen van depressiviteit vertoont lol.

Nja, gisteren heb ik toch nog een piepklein stukje gedaan. Nu wil ik alsnog proberen om een vak vandaag te doen (boekje doorlezen en stappen onthouden) :) Zit echt te denken om me vanavond helemaal de t*fus in te zuipen... dan maar tokkie gedrag maar wel even af van de stress.

Fuarkk, voelt echt niet goed dit :( Zo maar een pwo erin en ff knallen.

Terug
Naar boven