XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.681
Nou ben ik wel iemand die niet zomaar enkel voor de lust met iemand het bed in duikt, maar ik weet niet of je dat wilde zeggen.
Ja dat is zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Dat is iig niet mijn doel van seks hebben, pair bonding is voor mij belangrijker dan de lust. Dat seks om de seks was ff leuk toen ik 19 jaar was.

Af en toe is dit wel in conflict met mijn libido, wat soms wel ff hoog kan zijn. Maar heb geleerd dat ik die drive en Energie beter om kan zetten in nuttige dingen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: K82
  • #149.682
Ja dat is zo ongeveer wat ik wilde zeggen. Dat is iig niet mijn doel van seks hebben, pair bonding is voor mij belangrijker dan de lust. Dat seks om de seks was ff leuk toen ik 19 jaar was.

Af en toe is dit wel in conflict met mijn libido, wat soms wel ff hoog kan zijn. Maar heb geleerd dat ik die drive en Energie beter om kan zetten in nuttige dingen.
Kuur jij? Ik heb al 3 jaar geen seks meer gehad en als je kuurt heb je standaard wel een hoger libido (ook afhankelijk van wat je gebruikt en of je in de cut zit e.d., dan wellicht wat minder, of wanneer je druk bent en veel stress hebt). Maar ja, daar kun je zelf ook wat aan doen natuurlijk. ;)

• #149.683
Kuur jij? Ik heb al 3 jaar geen seks meer gehad en als je kuurt heb je standaard wel een hoger libido (ook afhankelijk van wat je gebruikt en of je in de cut zit e.d., dan wellicht wat minder, of wanneer je druk bent en veel stress hebt). Maar ja, daar kun je zelf ook wat aan doen natuurlijk. ;)
Dus je hebt blauwe ballen?

• #149.687
Nee geen kuur. Lijkt me verstandig dat als ik ga kuren dat ik een preventieve ban krijg.

In cut iets lager libido maar nog steeds behoorlijk aanwezig.

• #149.688
Nee geen kuur. Lijkt me verstandig dat als ik ga kuren dat ik een preventieve ban krijg.

In cut iets lager libido maar nog steeds behoorlijk aanwezig.

Het beste wat je kan doen tegen een (te) hoog libido is depressief worden.

Heb wel eens periodes gehad dat ik gewoon in een full on cycle zat en 3 maanden lang mijn vriendin niet aanraakte :hahaha: bizar hoe die shit in je hoofd werkt.

• #149.689
Gelukkig maar. Zal wat zijn met 34 jaar. Maar lag gwn beetje weg te dromen in de sauna, had nieteens in de gaten hoe hard ie zich zat op te kloppen.

Nu denken die bitches dat dit door hun komt dat is nog het kwalijkste. Nee die eer geef ik ze niet gvd. Ik val niet op crossfitsters.
Is dat naakt zo een gym sauna?
Stinkt dat niet als iedereen zo bezweet uit de gym komt? :barf:

• #149.691
Het beste wat je kan doen tegen een (te) hoog libido is depressief worden.

Heb wel eens periodes gehad dat ik gewoon in een full on cycle zat en 3 maanden lang mijn vriendin niet aanraakte :hahaha: bizar hoe die shit in je hoofd werkt.
Als je libido hoog is, hoe de fack ga je depressief worden?

• #149.693
  • #149.699
Maar ja, daar kun je zelf ook wat aan doen natuurlijk. ;)
Daarom heb jij ook van die gespierde armen natuurlijk, al dacht ik al iets van asymmetrie te zien

family guy pointing GIF

Terug
Naar boven