Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.661
Valt mee , je post wel de beste kwaliteit daar 👍 goeie smaak ouwe.

Liever niet , voor het zingen de kerk uit. En anders heb ik een morning after pill op zak 😂.

Condooms zijn echt maximaal kut, kan dan net zo goed mijn lul afbinden met vershoudfolie en tussen een stuk rosbief duwen.

Ik heb soms ook echt het gevoel dat mijn penis boos op me is als ik een condoom heb gebruikt. Dan kijkt ie me echt zo aan van, what did you do to me ?

Er bestaat ook zoiets als SOA's.. :o

Daarbij is voor zingen kerk uit en een hele slechte methode en als er al een ovulatie is, heeft de MAP geen zin.

Sterkte.

• #149.664
Canadese kutgans heeft me aangevallen terwijl ik parking van m’n werk opreed met m’n brommer…. Ribbetjes voelen het wel nu
had ik van de week met hardlopen bijna, weet alleen de afkomst niet. Kwamen zo 3 op me af vanaf het water, en sissen en op het land ineens klappen met de vleugels. voelde de wind langs me been

• #149.665
De gedachte was waarschijnlijk wederzijds. Ze hebben kuikens nu dus ergens ben je te dichtbij gekomen. Ze zijn aardig territoriaal momenteel
Idd, mn kat dacht vorige week stoer te zijn, hij heeft gerend voor zijn leven voor zo'n beest :D

Exploring New York GIF by Kimmy Ramone

Laatst bewerkt:
  • #149.667
Idd, mn kat dacht vorige week stoer te zijn, hij heefd gerend voor zijn leven voor zo'n beest :D

Exploring New York GIF by Kimmy Ramone

Ons blokje word momenteel geteisterd door een papa en moederzwaan en hun jongen. De buren lopen al via hun achterdeur naar buiten want soms als ze de voordeur uit komen worden ze al begroet met intimiderend gedrag van papa( wonen met onze voor tuinen aan het park)

Jongen zitten lekker op mamas rug😍
20240511_115320.jpg

• #149.668
Ons blokje word momenteel geteisterd door een papa en moederzwaan en hun jongen. De buren lopen al via hun achterdeur naar buiten want soms als ze de voordeur uit komen worden ze al begroet met intimiderend gedrag van papa( wonen met onze voor tuinen aan het park)

Jongen zitten lekker op mamas rug😍
20240511_115320.jpg
Ja die zitten ook vaak bij mij in de gracht voor.

• #149.669
Ja die zitten ook vaak bij mij in de gracht voor.

Daar loop ik ook gewoon netjes een blokje voor om. Zijn niet mee te fucked. Ooit eens geprobeerd om de confrontatie aan te gaan of iig niet uit de weg te gaan, die beesten hebben geen angst maat, die klapte zo bovenop mn hond🤪🤣. Mn verlies genomen en voortaan krijgen ze netjes vrij baan😁

• #149.670
Daar loop ik ook gewoon netjes een blokje voor om. Zijn niet mee te fucked. Ooit eens geprobeerd om de confrontatie aan te gaan of iig niet uit de weg te gaan, die beesten hebben geen angst maat, die klapte zo bovenop mn hond🤪🤣. Mn verlies genomen en voortaan krijgen ze netjes vrij baan😁
Die beesten zijn totaal niet bang, respect voor die beesten.

• #149.671
De gedachte was waarschijnlijk wederzijds. Ze hebben kuikens nu dus ergens ben je te dichtbij gekomen. Ze zijn aardig territoriaal momenteel
Kan zijn, in België worden ze tegenwoordig veelal afgemaakt, eieren kapot gedaan etc… denk in Nederland nog beschermd momenteel?

• #149.674
  • #149.678
Nee man living like a monk. Ik laat me niet gek maken door een lekker lijf. Mijn p**mel verdient alleen het beste. Ze moeten mijn zaad verdienen.
Bij die eerste zin merkte ik nog iets van herkenning, maar het verhaal kreeg daarna snel een vreemde wending.

• #149.679
  • Bicep
Waarderingen: K82
  • #149.680
Terug
Naar boven