apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Geen ervaring mee maar wel interesse moest ik ooit abs hebben, vooral voor het vochtafdrijvend gedeelte dan, mag je ook in zwembroekje gewoon?
Durf niet naakt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen ervaring mee maar wel interesse moest ik ooit abs hebben, vooral voor het vochtafdrijvend gedeelte dan, mag je ook in zwembroekje gewoon?
Durf niet naakt
Het is hier algemeen bekend dat ik 2 handen nodig heb.Daarom heb jij ook van die gespierde armen natuurlijk, al dacht ik al iets van asymmetrie te zien
![]()

Omtrek van je biceps.
Het is hier algemeen bekend dat ik 2 handen nodig heb.![]()
Blijkbaar. En we weten ook allemaal dat jij Shrek formaat handen hebt dus de verwachtingen zijn hoog!Het is hier algemeen bekend dat ik 2 handen nodig heb.![]()
Blijkbaar. En we weten ook allemaal dat jij Shrek formaat handen hebt dus de verwachtingen zijn hoog!
Deze gym sauna is naakt , je kunt er in vanuit vrouwen en mannenkleedkamer. Ze hebben ook vrouwenuurtjes waarin mannen er niet mogen komen.Is dat naakt zo een gym sauna?
Stinkt dat niet als iedereen zo bezweet uit de gym komt?![]()
Zijn er ook mannenuurtjes?Deze gym sauna is naakt , je kunt er in vanuit vrouwen en mannenkleedkamer. Ze hebben ook vrouwenuurtjes waarin mannen er niet mogen komen.
Je kunt gwn een handdoek omslaan Dan is het net alsof je een zwembroek aan hebt. Maar zoals in mijn geval verbergt dat niet je vrolijke rakker.
Maar goed vind dat je daar als man verder niet altijd invloed op hebt, ik dacht nieteens aan stoute dingen. Gelukkig gingen ze er goed mee om en gingen ze niet allemaal wijzen en lachen. Hihihihi kijk die stijve!!!
Het is de bedoeling dat je eerst even douched idd. Douches zitten ook bij de sauna , ook een ijswater emmer.
Een emmer ijswater helpt wel.Deze gym sauna is naakt , je kunt er in vanuit vrouwen en mannenkleedkamer. Ze hebben ook vrouwenuurtjes waarin mannen er niet mogen komen.
Je kunt gwn een handdoek omslaan Dan is het net alsof je een zwembroek aan hebt. Maar zoals in mijn geval verbergt dat niet je vrolijke rakker.
Maar goed vind dat je daar als man verder niet altijd invloed op hebt, ik dacht nieteens aan stoute dingen. Gelukkig gingen ze er goed mee om en gingen ze niet allemaal wijzen en lachen. Hihihihi kijk die stijve!!!
Het is de bedoeling dat je eerst even douched idd. Douches zitten ook bij de sauna , ook een ijswater emmer.
Deze gym sauna is naakt , je kunt er in vanuit vrouwen en mannenkleedkamer. Ze hebben ook vrouwenuurtjes waarin mannen er niet mogen komen.
Dan ga ik 2 minuten staan klappen vanaf mijn balkon.Is goed, waardeer ik. Ik geef wel een seintje als we Bevrijdingsdag kunnen vieren.
Dan ga ik 2 minuten staan klappen vanaf mijn balkon.
Dan ga ik 2 minuten staan klappen vanaf mijn balkon.
2 eurie voor een nalu in de AH, is dat niet wat veel?
Dacht dat het normaal 1.2 was
Klopt, het moet nog gebeuren.
Echt niet. 🤪🤪
Een grappig moment bij het lichamelijk onderzoek was dat het manchet van de bloeddrukmeter niet paste.Gisteren een vrije dag en een stukje gaan rijden op de racefiets. Na een km of 10 op hoog tempo kreeg ik last van verwardheid, wist nog wel naar huis te komen maar daarna figuurlijk volledig de weg kwijt. Bij spoedeisende hulp stond men eerst voor een raadsel maar de achterwacht wist het meteen te duiden als TGA. Bizarre ervaring, ik dacht zelf aan een herseninfarct.
Heftig man, en nu?Gisteren een vrije dag en een stukje gaan rijden op de racefiets. Na een km of 10 op hoog tempo kreeg ik last van verwardheid, wist nog wel naar huis te komen maar daarna figuurlijk volledig de weg kwijt. Bij spoedeisende hulp stond men eerst voor een raadsel maar de achterwacht wist het meteen te duiden als TGA. Bizarre ervaring, ik dacht zelf aan een herseninfarct.