- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Ja
Zit er over na te denken om mijn studie af te maken als avondopleiding.Moet nu al 3500 definitief betalen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit er over na te denken om mijn studie af te maken als avondopleiding.
JaZit er over na te denken om mijn studie af te maken als avondopleiding.
Moet nu al 3500 definitief betalen![]()
JaZit er over na te denken om mijn studie af te maken als avondopleiding.
Moet nu al 3500 definitief betalen![]()
I know that feel bro. Moet de boete nog betalen en dit komt er ook op wrs.
Met avondopleiding doe je toch een jaar langer over studie?
En ja... vandaag was weer een ''geplande'' leerdag.
oh lawl....... zo stad in
Vanavond ook niet uit waarschijnlijk![]()

Hij hangt daar met zijn matties. Je weet toch muziek pompe uit die speakers van die tella. Jonko smoke en bish roepen. Met een ****ing stielo maroc tasjes om zijn nek.
Na het zien van zijn foto in het B&F topic waarop 1/3 van zijn gezicht te zien was. Zie ik hem daar zeker voor aan.

ben maar heel ff geweest, was alleen dus was ook zo klaar. Heel even snel wat filters gehaald en nieuwe trui gekocht
http://score.nl/sweaters-truien/chasin-27-swooser-cloud-melee-4114219004-cdm.html
Net 2 scoops Noxi pro, zo rug doen. School werk ligt nog steeds hier, zit echt hard te twijfelen nu. Vanavond ff ehv inschieten, toch €1 per drankje. Bespaard me weer hoop geld als ik morgen zou gaan.

oh lol, staan nog meer fotos van mij op. In wat maakte jou dag goed topic, gl met zoeken xx
ben maar heel ff geweest, was alleen dus was ook zo klaar. Heel even snel wat filters gehaald en nieuwe trui gekocht
http://score.nl/sweaters-truien/chasin-27-swooser-cloud-melee-4114219004-cdm.html
Net 2 scoops Noxi pro, zo rug doen. School werk ligt nog steeds hier, zit echt hard te twijfelen nu. Vanavond ff ehv inschieten, toch €1 per drankje. Bespaard me weer hoop geld als ik morgen zou gaan.
Na daar heb je teveel posts. In het B&F topic zoeken is nog wel te doen.
Kan hem zo vinden als je wilt, zoekfilters zijn er ook heaa