AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Yep, L stond wel beter maar was te kort.

XL zat goed bij me schouders maar dan sluit de onderkant niet mooi aan. Maar het is zo.... is bij alle shirts helaas. Losse taille effect.

L was te kort :o, hoe lang is jouw torso :P iknowthatfeel though, losse taille effect zuigt , heb zelf ook redelijk smalle taille

L was te kort :o, hoe lang is jouw torso :P iknowthatfeel though, losse taille effect zuigt , heb zelf ook redelijk smalle taille

Nee ik L trekt dan hard aan de bovenkant, dan vallen me schouders al in de mouw zeg maar. En de onderkant zit dan wel goed (op broekriem hoogte), dus als ik buig onderbroek zichtbaar.

Ik wil juist net ietjes lager maar dat hij nog wel strak zit.

met een tshirt maakt dat niet zoveel uit, maar truien moeten gewoon gepast zitten. XL zit dan kwa schouders perfect, alleen zo ****ing zuigend dat je trui dan wijd valt beneden dan is meteen je 100% perfectie weg, zit je nog maar op 90% als ik alpha met me halve opscheer door school loop.

Die trui had ik ook gepast man, maar die krijg zat echt kaki :(

Wou anders een grijze, maar deze stond mooier bij me haren lal.

heb nu zeikant / achterkant mm en bovenkant naar links beetje zo kakker kapsel maar dan alpha stijl.

Kan nergens een pic vinden, wel 10/10 kwa orginaliteit.

Wou anders een grijze, maar deze stond mooier bij me haren lal.

heb nu zeikant / achterkant mm en bovenkant naar links beetje zo kakker kapsel maar dan alpha stijl.

Kan nergens een pic vinden, wel 10/10 kwa orginaliteit.

dus maak een pic/10

ik krijg, wij krijg, wij hebben gekrijgt

ben maar heel ff geweest, was alleen dus was ook zo klaar. Heel even snel wat filters gehaald en nieuwe trui gekocht :)

http://score.nl/sweaters-truien/chasin-27-swooser-cloud-melee-4114219004-cdm.html

Net 2 scoops Noxi pro, zo rug doen. School werk ligt nog steeds hier, zit echt hard te twijfelen nu. Vanavond ff ehv inschieten, toch €1 per drankje. Bespaard me weer hoop geld als ik morgen zou gaan.

Sorry brah maar ik begrijp niet waarom mensen die chasin' baggerzooi kopen, wat een paupermerk, voor een paar centen meer heb je leuk merkspul wat er wel goed uitziet.
No offense btw.:kiss:

zusje zei dat ik dik aan het worden ben vervolgens me moeder ook :fuu:

Laatst bewerkt:
Sorry brah maar ik begrijp niet waarom mensen die chasin' baggerzooi kopen, wat een paupermerk, voor een paar centen meer heb je leuk merkspul wat er wel goed uitziet.
No offense btw.:kiss:

Nja, moest wat nette mooiboy truien hebben voor me stage die 6 februari begint (Helpdesk). Opzich €70 voor een trui is best duur, maar hij stond me wel dus why not?

9vd 10 keer als ik een mooie trui heb gevonden past die niet fatsoenlijk of valt die zwaar lelijk. Deze viel nog wel mee :)

Nja, moest wat nette mooiboy truien hebben voor me stage die 6 februari begint (Helpdesk). Opzich €70 voor een trui is best duur, maar hij stond me wel dus why not?

9vd 10 keer als ik een mooie trui heb gevonden past die niet fatsoenlijk of valt die zwaar lelijk. Deze viel nog wel mee :)

Jezus je bent echt lomp he.

Achter de helpdesk bali. Moet je gewoon een net overhemd dragen en dan ben je klaar.

Lal, bij mij zeggen ze dat me hoofd dikker lijkt, maar komt door de creatine. Echt vaag, als ik geen crea/supps gebruik kan ik zo op de cover van een of ander fitness homo magazine als ik ietsjes droger stond :D

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 16:38 ----------

Jezus je bent echt lomp he.

Achter de helpdesk bali. Moet je gewoon een net overhemd dragen en dan ben je klaar.

je krijgt €20 als je een overhemd voor me kan vinden die niet binnen 2 weken uit is gescheurd aan me rug en die nog een beetje mooi valt.

Overhemd met stretch zou nog kunnen mss :d

inb4 €20.

Terug
Naar boven