AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.083
  • #150.084
Deden ze hier van de week nog aan de provinciale weg.

Naast dat ik ook nachtdiensten draaide hiervoor en gigantisch vaak geluidsoverlast had.
Srs?

Dat zou ik bijzonder vinden maar wie weet.
Hier zie ik ze nooit later dan 11:00 bezig.

Ik heb in mijn nachtdiensten ook wel vaak overlast van werkzaamheden buiten, maar daar kan je weinig aan doen.

Overigens zou ik het voor mijn nachtdiensten top vinden als alles om van 07:00 tot 08:00 zou zijn zoals de groenbeheer, ik lig dan toch niet voor 07:30 in bed.

• #150.085
Volgende stap daarna is burgerarrest van de gemeentewerker die de overlast veroorzaakt.

Maarja die man kan er zelf weinig aan doen.

En in alle redelijkheid denk ik dat de politie mij dan eerder meeneemt:roflol:

Misschien is dat ook wel terecht dan.
Die politie kan je ook wel aan, skinnyfatte mannetjes en vrouwen.

• #150.088
En zoals ik eerder zei, dat is meer en meer aan het licht aan het komen als iets wat schadelijk is, omdat veel mensen daarvoor te vroeg op moeten staan.
Mijn werktijden zijn meestal 13:00-21:30
Echter sta ik altijd 06:00 op gewoon omdat dat m’n ritme is
Te vroeg opstaan bestaat niet, te laat naar bed gaan wel

• #150.089
@chrisk hoe doe jij dit met opstaan en werk?
Ik heb sowieso een bovengemiddelde hoeveelheid slaap nodig en door slaapproblemen of wat het ook is soms nog meer, moet maar zien of ik rond 9 uur wakker word. Gelukkig geen reistijd dus kan dan gelijk beginnen. Doe soms wel 's avonds nog wat.

---

6 uur mag je van mij trouwens ook wel ochtend noemen.

Maar dat maakt het niet normaal om voor zeg 10 uur 's ochtends lawaai te maken. Of na 10 uur 's avonds. En daartussenin eigenlijk ook niet.

En gras maaien kan ook gewoon stilletjes daar hebben we de technologie voor.

Maar het zijn al die figuren; thuisklussers, gemeentewerkers, en bouw personeel, welke altijd om 7 uur beginnen omdat ze 's middags lekker vrij willen zijn. (want moeten de hele middag in de tuin zitten bleren met muziek aan) Zijn ze vanaf 9-10 uur stil want het lawaaierige werk moest natuurlijk zogenaamd eerst.

Ik vind dat we er gewoon geweld tegen moeten gebruiken.

En dat mensen door anabolen minder slapen of na sesamstraat naar bed moeten omdat tussen 5-7 de slavenwekker afgaat maakt maakt dat nog geen normale tijd om wakker te worden.

En als je wakker bent heb je ook nog steeds recht op rust en stilte. Anders stoort het mij ook in mijn werk. En er zijn mensen die overdag slapen na nachtdiensten.

Srs?

Dat zou ik bijzonder vinden maar wie weet.

Hier zie ik ze nooit later dan 11:00 bezig.
Wat dacht je van tot 3 uur 's nachts met een lawaaierige traktor en zwaailichten aan door de straten om tegen eikenprocessierups te spuiten. Omdat de aaltjes die ze spuiten niet tegen zonlicht kunnen sterf met je aaltjes. Ook lekker als dat onaangekondigt een paar meter van je open raam gebeurt, heerlijk inademen.

Laatst bewerkt:
  • #150.091
Ik heb sowieso bovengemiddeld slaap nodig en door slaapproblemen of wat het ook is soms nog meer, moet maar zien of ik rond 9 uur wakker word. Gelukkig geen reistijd dus kan dan gelijk beginnen. Doe soms wel 's avonds nog wat.

---

Maar dat maakt het niet normaal om voor zeg 10 uur 's ochtends lawaai te maken. Of na 10 uur 's avonds. En daartussenin eigenlijk ook niet.

Maar het zijn al die figuren; thuisklussers, gemeentewerkers, en bouw personeel, welke altijd om 7 uur beginnen omdat ze 's middags lekker vrij willen zijn. (want moeten de hele middag in de tuin zitten bleren met muziek aan) Zijn ze vanaf 9-10 uur stil want het lawaaierige werk moest natuurlijk zogenaamd eerst.

En dat mensen door anabolen minder slapen of na sesamstraat naar bed moeten omdat tussen 5-7 de slavenwekker afgaat maakt maakt dat nog geen normale tijd om wakker te worden.

En als je wakker bent heb je ook nog steeds recht op rust en stilte. Anders stoort het mij ook in mijn werk. En er zijn mensen die overdag slapen na nachtdiensten.

Wat dacht je van tot 3 uur 's nachts met een lawaaierige traktor en zwaailichten aan door de straten om tegen eikenprocessierups te spuiten. Omdat de aaltjes die ze spuiten niet tegen zonlicht kunnen sterf met je aaltjes. Ook lekker als dat onaangekondigt een paar meter van je open raam gebeurt, heerlijk inademen.
Ik pleit ook altijd voor geweld. Aaltjes, skinnyfatte kale mannetjes met kapsones en steroidengebruikers staan op de lijst.

• #150.092
Ik heb sowieso bovengemiddeld slaap nodig en door slaapproblemen of wat het ook is soms nog meer, moet maar zien of ik rond 9 uur wakker word. Gelukkig geen reistijd dus kan dan gelijk beginnen. Doe soms wel 's avonds nog wat.

Dat dus.

Dat laatste klinkt ook heel fijn, vooral met een open raam... Onaangekondigd ook is ook heel bijzonder. Dat het niet overdag kan zou best kunnen, maar je moet mensen wel in kennis stellen als je giftige middelen gaat gebruiken in de open lucht.

Mijn werktijden zijn meestal 13:00-21:30
Echter sta ik altijd 06:00 op gewoon omdat dat m’n ritme is
Te vroeg opstaan bestaat niet, te laat naar bed gaan wel

Ik weet niet hoe jij denkt dat slapen werkt maar ik kan wel vroeg naar bed gaan maar dan slaap je niet ineens magisch veel eerder. Slaap is geen aan en uit knop die je zomaar kan gebruiken.

Als ik om 22:00 in bed ga liggen lig ik nogsteeds tot 01:00 naar het plafond te staren.

Jij geeft ook al aan dat je om 06:00 wakker bent, als ik tegen jou zeg 'slaap gewoon tot 10:00' zal dat waarschijnlijk ook niet lukken.

En ja, ik heb een automatisch blauwfilter op mijn telefoon, nee ik drink geen koffie meer na minimaal 6 uur voor mijn slaaptijd, ja ik heb een donkere slaapkamer, ja ik heb het raam dicht tegen geluid.

• #150.093
Ik weet niet hoe jij denkt dat slapen werkt maar ik kan wel vroeg naar bed gaan maar dan slaap je niet ineens magisch veel eerder. Slaap is geen aan en uit knop die je zomaar kan gebruiken.
Weekje melatonine megadosen om je slaapcycli te resetten en klaar is kees.
Althans werkt bij mij als een charm.

• #150.095
Dat dus.

Dat laatste klinkt ook heel fijn, vooral met een open raam... Onaangekondigd ook is ook heel bijzonder. Dat het niet overdag kan zou best kunnen, maar je moet mensen wel in kennis stellen als je giftige middelen gaat gebruiken in de open lucht.
Was het maar giftig, iets chemisch, volgens mij zijn het minuscuul kleine wormpjes wat ze rond bukakee-en.

1716802184876.jpeg

:angstig: :kots:

Als ik om 22:00 in bed ga liggen lig ik nogsteeds tot 01:00 naar het plafond te staren.
Dit heb ik ook, als kind ging ik dan maar tot middernacht boeken lezen, maar had ik wel genoeg aan 7 uur slaap dus alsnog vroeg op. Nooit op natuurlijke wijze kunnen veranderen. Misschien iets van een "nachtuil" persoon ofzo? Wij waren de vroeger de krijgers geweest die 's nachts de wacht hielden en op gevaarlijk wild gingen jagen. :cool:

• #150.096
Weekje melatonine megadosen om je slaapcycli te resetten en klaar is kees.
Althans werkt bij mij als een charm.
Melatonine is voor mij wel de redding die wisseldiensten beter te doen maakt, maar het is heen wondermiddel waardoor ik zomaar eventjes vroeg in slaap kan vallen.

Maar megadose 1x per week, hoe ziet dat er uit dan?

Ik neem meestal 6mg 30-60 min voor het slapen als ik voel dat ik nog niet moe ben. En als ik niet op hoef te staan op een bepaalde tijd neem ik het niet, maar dan schuift mijn ritme 1-2 uur per nacht op als in een 'ochtendmens' ritme zit.

• #150.098
En afblijven van dat gras!

• #150.100
Ben ondertussen ook goed wakker!

Terug
Naar boven