- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Komen ze om 00:00?Oh kijk, ik post dit en krijg gelijk een smsje met de tijden![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komen ze om 00:00?Oh kijk, ik post dit en krijg gelijk een smsje met de tijden![]()
Deden ze hier van de week nog aan de provinciale weg.Dan moet jij ook niet zeuren als ik om 01:00 nog het gras zou gaan maaien.
Maar iets zegt me.....
Srs?Deden ze hier van de week nog aan de provinciale weg.
Naast dat ik ook nachtdiensten draaide hiervoor en gigantisch vaak geluidsoverlast had.
Die politie kan je ook wel aan, skinnyfatte mannetjes en vrouwen.Volgende stap daarna is burgerarrest van de gemeentewerker die de overlast veroorzaakt.
Maarja die man kan er zelf weinig aan doen.
En in alle redelijkheid denk ik dat de politie mij dan eerder meeneemt
Misschien is dat ook wel terecht dan.
True maar die stokken komen wel hard aan.Die politie kan je ook wel aan, skinnyfatte mannetjes en vrouwen.
Die moet je dan afpakken.
Mijn werktijden zijn meestal 13:00-21:30En zoals ik eerder zei, dat is meer en meer aan het licht aan het komen als iets wat schadelijk is, omdat veel mensen daarvoor te vroeg op moeten staan.
Ik heb sowieso een bovengemiddelde hoeveelheid slaap nodig en door slaapproblemen of wat het ook is soms nog meer, moet maar zien of ik rond 9 uur wakker word. Gelukkig geen reistijd dus kan dan gelijk beginnen. Doe soms wel 's avonds nog wat.
Wat dacht je van tot 3 uur 's nachts met een lawaaierige traktor en zwaailichten aan door de straten om tegen eikenprocessierups te spuiten. Omdat de aaltjes die ze spuiten niet tegen zonlicht kunnen sterf met je aaltjes. Ook lekker als dat onaangekondigt een paar meter van je open raam gebeurt, heerlijk inademen.Srs?
Dat zou ik bijzonder vinden maar wie weet.
Hier zie ik ze nooit later dan 11:00 bezig.
de verhouding tussen werktijd en koffie pauze is bij de gemeente doorgaans 1:1.
Ik pleit ook altijd voor geweld. Aaltjes, skinnyfatte kale mannetjes met kapsones en steroidengebruikers staan op de lijst.Ik heb sowieso bovengemiddeld slaap nodig en door slaapproblemen of wat het ook is soms nog meer, moet maar zien of ik rond 9 uur wakker word. Gelukkig geen reistijd dus kan dan gelijk beginnen. Doe soms wel 's avonds nog wat.
---
6 uur mag je van mij trouwens ook wel ochtend noemen.
Maar dat maakt het niet normaal om voor zeg 10 uur 's ochtends lawaai te maken. Of na 10 uur 's avonds. En daartussenin eigenlijk ook niet.
En gras maaien kan ook gewoon stilletjes daar hebben we de technologie voor.
Maar het zijn al die figuren; thuisklussers, gemeentewerkers, en bouw personeel, welke altijd om 7 uur beginnen omdat ze 's middags lekker vrij willen zijn. (want moeten de hele middag in de tuin zitten bleren met muziek aan) Zijn ze vanaf 9-10 uur stil want het lawaaierige werk moest natuurlijk zogenaamd eerst.
Ik vind dat we er gewoon geweld tegen moeten gebruiken.
En dat mensen door anabolen minder slapen of na sesamstraat naar bed moeten omdat tussen 5-7 de slavenwekker afgaat maakt maakt dat nog geen normale tijd om wakker te worden.
En als je wakker bent heb je ook nog steeds recht op rust en stilte. Anders stoort het mij ook in mijn werk. En er zijn mensen die overdag slapen na nachtdiensten.
Wat dacht je van tot 3 uur 's nachts met een lawaaierige traktor en zwaailichten aan door de straten om tegen eikenprocessierups te spuiten. Omdat de aaltjes die ze spuiten niet tegen zonlicht kunnen sterf met je aaltjes. Ook lekker als dat onaangekondigt een paar meter van je open raam gebeurt, heerlijk inademen.
Ik heb sowieso bovengemiddeld slaap nodig en door slaapproblemen of wat het ook is soms nog meer, moet maar zien of ik rond 9 uur wakker word. Gelukkig geen reistijd dus kan dan gelijk beginnen. Doe soms wel 's avonds nog wat.
6 uur mag je van mij trouwens ook wel ochtend noemen.
Maar dat maakt het niet normaal om voor zeg 10 uur 's ochtends lawaai te maken. Of na 10 uur 's avonds. En daartussenin eigenlijk ook niet.
En gras maaien kan ook gewoon stilletjes daar hebben we de technologie voor.
Maar het zijn al die figuren; thuisklussers, gemeentewerkers, en bouw personeel, welke altijd om 7 uur beginnen omdat ze 's middags lekker vrij willen zijn. (want moeten de hele middag in de tuin zitten bleren met muziek aan) Zijn ze vanaf 9-10 uur stil want het lawaaierige werk moest natuurlijk zogenaamd eerst.
Ik vind dat we er gewoon geweld tegen moeten gebruiken.
En dat mensen door anabolen minder slapen of na sesamstraat naar bed moeten omdat tussen 5-7 de slavenwekker afgaat maakt maakt dat nog geen normale tijd om wakker te worden.
En als je wakker bent heb je ook nog steeds recht op rust en stilte. Anders stoort het mij ook in mijn werk. En er zijn mensen die overdag slapen na nachtdiensten.
Wat dacht je van tot 3 uur 's nachts met een lawaaierige traktor en zwaailichten aan door de straten om tegen eikenprocessierups te spuiten. Omdat de aaltjes die ze spuiten niet tegen zonlicht kunnen sterf met je aaltjes. Ook lekker als dat onaangekondigt een paar meter van je open raam gebeurt, heerlijk inademen.
Mijn werktijden zijn meestal 13:00-21:30
Echter sta ik altijd 06:00 op gewoon omdat dat m’n ritme is
Te vroeg opstaan bestaat niet, te laat naar bed gaan wel
Weekje melatonine megadosen om je slaapcycli te resetten en klaar is kees.Ik weet niet hoe jij denkt dat slapen werkt maar ik kan wel vroeg naar bed gaan maar dan slaap je niet ineens magisch veel eerder. Slaap is geen aan en uit knop die je zomaar kan gebruiken.
Snap ik als je werkloos bentJa want dat is binnen de 7:00 tot 19:00 tijd
Wel erg hoor, vanaf 7 uur in de super vroege ochtend mogelijk..moest er helemaal speciaal voor m'n bed uit. Ik ga klagen!
Was het maar giftig, iets chemisch, volgens mij zijn het minuscuul kleine wormpjes wat ze rond bukakee-en.Dat dus.
Dat laatste klinkt ook heel fijn, vooral met een open raam... Onaangekondigd ook is ook heel bijzonder. Dat het niet overdag kan zou best kunnen, maar je moet mensen wel in kennis stellen als je giftige middelen gaat gebruiken in de open lucht.

Dit heb ik ook, als kind ging ik dan maar tot middernacht boeken lezen, maar had ik wel genoeg aan 7 uur slaap dus alsnog vroeg op. Nooit op natuurlijke wijze kunnen veranderen. Misschien iets van een "nachtuil" persoon ofzo? Wij waren de vroeger de krijgers geweest die 's nachts de wacht hielden en op gevaarlijk wild gingen jagen.Ik weet niet hoe jij denkt dat slapen werkt maar ik kan wel vroeg naar bed gaan maar dan slaap je niet ineens magisch veel eerder. Slaap is geen aan en uit knop die je zomaar kan gebruiken.
Als ik om 22:00 in bed ga liggen lig ik nogsteeds tot 01:00 naar het plafond te staren.

Melatonine is voor mij wel de redding die wisseldiensten beter te doen maakt, maar het is heen wondermiddel waardoor ik zomaar eventjes vroeg in slaap kan vallen.Weekje melatonine megadosen om je slaapcycli te resetten en klaar is kees.
Althans werkt bij mij als een charm.
Soms vraag je af, hoe komt het toch door de keuring heen.Die politie kan je ook wel aan, skinnyfatte mannetjes en vrouwen.
Om te beginnen moet je een erkende lafbek zijn.Soms vraag je af, hoe komt het toch door de keuring heen.