- Waardering
- 2.923
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Geholpen heuheueDan heb ik al 2 klanten geholpen rond dat tijdstip 😬

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geholpen heuheueDan heb ik al 2 klanten geholpen rond dat tijdstip 😬

06:30 wekkertje. Ik moet soms nog wat doen op werk he!
Met de huidige huizenmarkt doet het dat niet eens meer.Die slavenwekker zorgt er wel voor dat mensen op hun 30+ jarige leeftijd niet meer bij hun ouders hoeven te wonen, just saying
Het gaat ook om de tijd toch? Als het zulke stoere zware werkers zijn kunnen ze die teringherrie ook wel om 1 uur 's middags maken. En dan nog steeds om 3 uur lekker naar huis kakken om te gaan janken over hoe zwaar ze het hebben en nog meer lawaai te gaan maken terwijl anderen nog de rest van de dag en in het weekend werken.Ik heb ook aanzien meer begrip voor overlast van werk dan van recreatie.
Het gaat ook om de tijd toch? Als het zulke stoere zware werkers zijn kunnen ze die teringherrie ook wel om 1 uur 's middags maken. En dan nog steeds om 3 uur lekker naar huis kakken om te gaan janken over hoe zwaar ze het hebben en lawaai te gaan maken terwijl anderen nog de rest van de dag en in het weekend werken.
In mijn pantheon doe ik dat als bijbaantje. Maar ik vind het goed.We moeten weer mensen gaan offeren voor de weergoden.
Heerlijk dat ik al jaren wakker wordt zonder wekker. Ik heb echt een grafhekel aan uit m'n diepe slaap getrokken te worden.Die slavenwekker zorgt er wel voor dat mensen op hun 30+ jarige leeftijd niet meer bij hun ouders hoeven te wonen, just saying
Ja heb ik ook hoor, alleen door die klokverschuiving laatst dat m'n hele ritme fucked was dat ik een wekker nodig hadHeerlijk dat ik al jaren wakker wordt zonder wekker. Ik heb echt een grafhekel aan uit m'n diepe slaap getrokken te worden.
Althans, door een wekker.
Als iemand een regelmatig ritme heeft en voldoende slaapt is diegene toch bijna altijd al wakker of niet meer in diepe slaap voor de wekker afgaat?Heerlijk dat ik al jaren wakker wordt zonder wekker. Ik heb echt een grafhekel aan uit m'n diepe slaap getrokken te worden.
Althans, door een wekker.
Allemaal na-apers.
Daar zijn ze hoor, heb ik ook een keer een dagje school . Jammer dat we bezuinigen op het ggz
Gooi wat eieren naar beneden.
Daar zijn ze hoor, heb ik ook een keer een dagje school . Jammer dat we bezuinigen op het ggz
Hoop dat een deze dagen ze heel die strook daar gewoon plat gooien zodat dat huilie huilie gedrag van een paar geeste zieke randstedelijke idioten een keer afgelopen is. De gemiddelde ggz patient heeft meer toegevoegde waarde aan onze samenleving dan dit uitschot.
Heey toevallig heb ik die bij me, wel gekookt al.
FREE PALESTINA!
Doe dat dan daar en niet in NL...
Rot gwn een eind op met je zandbak conflict.
Heb ook gwn zin om een Israel vlag op te heisen.