MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.343
Neem maar een jonge hunk zoals @BB_ als chauffeur. Ronn Betonn spoort niet helemaal.

:trollfacex:

• #150.347
Prima, ik stop al.

Sad Happy Hour GIF

• #150.348
Klopt betaal op sites buiten NL enkel met paypal

Paypal die kan het gewoon terug boeken als de tegenpartij niet meewerkt en aantoonbaar is dat product danwel dienst niet geleverd is.
FTI heeft nu dan 10 dagen de tijd om te reageren. Als ze niet de beloofde dienst alsnog leveren(gaat lastig ze gaan failliet) gaat paypal gewoon het geld terug boeken. Als het meezit heb ik dan eind deze maand mijn geld terug.
Klopt helemaal. Als verkoper soms wel kut als klanten lastig doen :-(

• #150.349
Einddemper van m'n auto losgegaan, ding kost (particulier) inkoop 63 euro incl btw
Vragen ze 290 euro om hem te repareren, je gaat mij niet vertellen dat je 230 euro arbeidskosten incl marge dan hebt voor zo'n ding te vervangen maar goed :o
Tis dat ik zelf t gereedschap niet heb

• #150.350
Bij een officiële dealer?

• #150.354
Einddemper van m'n auto losgegaan, ding kost (particulier) inkoop 63 euro incl btw
Vragen ze 290 euro om hem te repareren, je gaat mij niet vertellen dat je 230 euro arbeidskosten incl marge dan hebt voor zo'n ding te vervangen maar goed :o
Tis dat ik zelf t gereedschap niet heb
Zo werkt het wel natuurlijk !

• #150.357
Mensen die OHP's doen in het squatrek en dan lekker tussen elke set 10 minuten rust nemen en lekker een zak cashews weg drukken.

Terug
Naar boven