- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
AH komt het brengen. Regen blijft bah!Ja....shit das waar , bah!
en dan bedoel ik in de regen op de fiets boodschappen doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AH komt het brengen. Regen blijft bah!Ja....shit das waar , bah!
en dan bedoel ik in de regen op de fiets boodschappen doen
yesss
hihi
Hij gaat maar door.In de onderbroek? Nee, alleen @BB_. (ik weet dit van een vriend)
Klopt helemaal. Als verkoper soms wel kut als klanten lastig doen :-(Klopt betaal op sites buiten NL enkel met paypal
Paypal die kan het gewoon terug boeken als de tegenpartij niet meewerkt en aantoonbaar is dat product danwel dienst niet geleverd is.
FTI heeft nu dan 10 dagen de tijd om te reageren. Als ze niet de beloofde dienst alsnog leveren(gaat lastig ze gaan failliet) gaat paypal gewoon het geld terug boeken. Als het meezit heb ik dan eind deze maand mijn geld terug.
Nope, KwikFit, moet snel gefixt zijn, was de enige garage die plek had in een radius van 15km
Jij en je oompie regelen dit voor 100
Nee, maar het is wel waar. Wat ze vaak aanrekenen als zijnde "werkuren" slaat nergens op.
Zo werkt het wel natuurlijk !Einddemper van m'n auto losgegaan, ding kost (particulier) inkoop 63 euro incl btw
Vragen ze 290 euro om hem te repareren, je gaat mij niet vertellen dat je 230 euro arbeidskosten incl marge dan hebt voor zo'n ding te vervangen maar goed
Tis dat ik zelf t gereedschap niet heb
Boeven zijn t
Jij bent mijn kleine boefje
Als je geen aparte rekken hebt dan moet je wel hè. Die 10 min is dan niet nodig maar goed.Mensen die OHP's doen in het squatrek en dan lekker tussen elke set 10 minuten rust nemen en lekker een zak cashews weg drukken.
Die 10 minuten is waar de irritatie ook zit. Dat hij ze in het squatrek doet boeit me niets.Als je geen aparte rekken hebt dan moet je wel hè. Die 10 min is dan niet nodig maar goed.
@apfelstrudel tochDie 10 minuten is waar de irritatie ook zit. Dat hij ze in het squatrek doet boeit me niets.