XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.323
Slim, Paypal heeft de beste kopersbescherming.
Klopt betaal op sites buiten NL enkel met paypal
Paypal die kan het gewoon terug boeken als de tegenpartij niet meewerkt en aantoonbaar is dat product danwel dienst niet geleverd is.
FTI heeft nu dan 10 dagen de tijd om te reageren. Als ze niet de beloofde dienst alsnog leveren(gaat lastig ze gaan failliet) gaat paypal gewoon het geld terug boeken. Als het meezit heb ik dan eind deze maand mijn geld terug.

• #150.324
Laatst bewerkt:
  • #150.326
Hoe zet je deze onzin uit? Ik ga letterlijk anders zitten op de bank en deze onzin komt ervoor.
IMG_1297.jpeg

• #150.332
  • #150.333
Mijn auto geef ik op ..voor apk keuring teveel reparaties nodig, iets fusekogels en drager vervangen, en dan iets met compact ? lekkage
dan maar alles op de fiets..en houd mijn money in m'n pocket.
Kut auto's :-)
Wel vervelend zonder auto. Bij boodschappen doen en regen...

• #150.335
Is dit de tv die zich spontaan meld?

Doet ie hier soms ook, wordt daar parra van. Iets wat in de Samsung tv zit. Of in de slimme afstandsbediening. :dunno:
Ja ik heb geen idee. Zo ineens begon hij hiermee. Opnieuw geïnstalleerd maar ook dat mocht niet baten.

Ik word er ook t*fus gestoord van

• #150.337
Mijn auto geef ik op ..voor apk keuring teveel reparaties nodig, iets fusekogels en drager vervangen, en dan iets met compact ? lekkage
dan maar alles op de fiets..en houd mijn money in m'n pocket.
Kut auto's :-)
Amen! Ik overweeg ook al even mijn wagen in brand te steken.
Heb ik geprobeerd maar met m’n hand op tafel geslagen ipv afstandsbediening 😂
Vroeger, toen ik nog jong was, gooide ik weleens een telefoon stuk. Dusdanig heb ik een paar jaar gewacht voordat ik overstapte van een € 50 Nokia naar een iPhone

Sent from my iPhone

• #150.339
Ja....shit das waar , bah!
en dan bedoel ik in de regen op de fiets boodschappen doen

Terug
Naar boven