- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Slim, Paypal heeft de beste kopersbescherming.had de aanbetaling via paypal gedaan dus zal hun even opbellen of ze het nog terug kunnen boeken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slim, Paypal heeft de beste kopersbescherming.had de aanbetaling via paypal gedaan dus zal hun even opbellen of ze het nog terug kunnen boeken.
Beter dan een credit card?
Klopt betaal op sites buiten NL enkel met paypal
Paypal die kan het gewoon terug boeken als de tegenpartij niet meewerkt en aantoonbaar is dat product danwel dienst niet geleverd is.
Heb het met een creditcard nooit hoeven te gebruiken, maar Paypal wel. Dat was ook heel snel gefixt. Maar Paypal beschermt kopers zo goed, dat je ook op moet passen voor fraude als verkoper.

"Hey google, hoe zet ik de assistent uit?"Hoe zet je deze onzin uit? Ik ga letterlijk anders zitten op de bank en deze onzin komt ervoor.![]()

Stop de afstandsbediening in je anusHoe zet je deze onzin uit? Ik ga letterlijk anders zitten op de bank en deze onzin komt ervoor.![]()
Via instellingen en Google Assistent (of allicht in je Google account zelf).Hoe zet je deze onzin uit? Ik ga letterlijk anders zitten op de bank en deze onzin komt ervoor.![]()
Dat gebeurde toen ie anders ging zitten, daarom kreeg ie die assistent.
Hoe zet je deze onzin uit? Ik ga letterlijk anders zitten op de bank en deze onzin komt ervoor.![]()

Wel vervelend zonder auto. Bij boodschappen doen en regen...Mijn auto geef ik op ..voor apk keuring teveel reparaties nodig, iets fusekogels en drager vervangen, en dan iets met compact ? lekkage
dan maar alles op de fiets..en houd mijn money in m'n pocket.
Kut auto's :-)
Heb ik geprobeerd maar met m’n hand op tafel geslagen ipv afstandsbediening 😂Meestal gooi ik kapot wat mij irriteert. Werkt altijd!
![]()
Ja ik heb geen idee. Zo ineens begon hij hiermee. Opnieuw geïnstalleerd maar ook dat mocht niet baten.Is dit de tv die zich spontaan meld?
Doet ie hier soms ook, wordt daar parra van. Iets wat in de Samsung tv zit. Of in de slimme afstandsbediening.![]()
Gerapporteerd
Amen! Ik overweeg ook al even mijn wagen in brand te steken.Mijn auto geef ik op ..voor apk keuring teveel reparaties nodig, iets fusekogels en drager vervangen, en dan iets met compact ? lekkage
dan maar alles op de fiets..en houd mijn money in m'n pocket.
Kut auto's :-)
Vroeger, toen ik nog jong was, gooide ik weleens een telefoon stuk. Dusdanig heb ik een paar jaar gewacht voordat ik overstapte van een € 50 Nokia naar een iPhoneHeb ik geprobeerd maar met m’n hand op tafel geslagen ipv afstandsbediening 😂
Verkapte ik-wil-jou-rondvoeren post.Wel vervelend zonder auto. Bij boodschappen doen en regen...