MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.301
Normaal heeft de vrouw altijd prijs met de muggen en laten ze mij met rust, nu heeft ze geen enkele beet.
Allergische reacties heb ik voorheen nooit gehad, nu jeukt het over mijn hele lichaam met hier en daar wat uitslag, ik begon al te denken dat ik toch de waterpokken had overgenomen van de kleine, de incubatietijd is 2 weken dus had zomaar gekunt :dunno:
De dikte van de bulten vind ik echt niet meer normaal, bij de eerste bult dacht ik zelfs even aan een tumor vanwege de omvang en hardheid 😬
lijk idd wel of de muggen laatste jaren gemuteerd zijn , vorige zomer op mijn oogkast geprikt geworden kreeg mijn oog geeneens meer open

• #150.302
Normaal heeft de vrouw altijd prijs met de muggen en laten ze mij met rust, nu heeft ze geen enkele beet.
Allergische reacties heb ik voorheen nooit gehad, nu jeukt het over mijn hele lichaam met hier en daar wat uitslag, ik begon al te denken dat ik toch de waterpokken had overgenomen van de kleine, de incubatietijd is 2 weken dus had zomaar gekunt :dunno:
De dikte van de bulten vind ik echt niet meer normaal, bij de eerste bult dacht ik zelfs even aan een tumor vanwege de omvang en hardheid 😬
Is het geen dazenbeet?

• #150.304
Komen die ook binnenshuis?
Op het werk ben ik altijd buiten maar dan draag ik wel een pet.
Het zijn er 4 en ze blijven dikker worden en geven toch wel wat druk op het hoofd, ik ben geen klager of mietje maar dit is echt niet leuk 😆

• #150.306
Bij ons in huis zijn de muggen ook groot, maar dat komt omdat ze mij prikken.
Muggen on Roids 🤣

• #150.308
Komen die ook binnenshuis?
Op het werk ben ik altijd buiten maar dan draag ik wel een pet.
Het zijn er 4 en ze blijven dikker worden en geven toch wel wat druk op het hoofd, ik ben geen klager of mietje maar dit is echt niet leuk 😆
Nee zitten vooral in hoog gras enzo dacht ik. Bij mij helpt azijn er op deppen altijd. Helpt vast niet bij die grote kregen, maar misschien verlicht het iets. Sterkte. Vooral vannacht :(

• #150.309
Zonder gekheid, het is best belangrijk om te weten welke soort mug (of insect) dit veroorzaakt heeft.
Onze klassieke Europese mug kan dit nooit veroorzaken tenzij je ineens allergisch bent geworden.
Ons klimaat verandert dus als de gemiddelde temperaturen in Europa stijgen krijgen we natuurlijk ook andere soorten muggen en insecten er bij.

Ben jij dan echt de enige thuis die hier last van heeft?

• #150.312
Doet me denken aan een muggensteek die ik in China had. Ben er zelfs voor naar het ziekenhuis gegaan omdat ik dacht dat ik misschien wel een of andere gekke infectie had. :o Bult zo groot als een bonk en zo hard als een erectie. Misschien heb je een leuke exoot te pakken zoals @K82 aangaf.

• #150.316
IMG_1295.jpeg

Terug
Naar boven