Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Omdat hij zat te vreten zeker?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat hij zat te vreten zeker?

Nee OHP
Die voedingsschaal is vooral leuk voor marketingIk dacht dat boni soep 1g zout per blik was. Dat is per 100ml, er zit 9.5g per blik in en ik heb er sinds gisterenmiddag 5 uit, als snack tijdens werken. Ik vond de hoofdpijn al raar, compleet bloated. En deze shit heeft een B op voedingsschaal.
Bro je hoeft enkel 3 tomaten te blenden en je hebt tomatensoep.Ik dacht dat boni soep 1g zout per blik was. Dat is per 100ml, er zit 9.5g per blik in en ik heb er sinds gisterenmiddag 5 uit, als snack tijdens werken. Ik vond de hoofdpijn al raar, compleet bloated. En deze shit heeft een B op voedingsschaal.
Bro je hoeft enkel 3 tomaten te blenden en je hebt tomatensoep.

2mm is ook wel behoorlijk skinheadAndere kapper gepakt. Blijkbaar betekent tondeuse stand 2 op het randje van kaal.
Griekse 10 procent fat yoghurt heeft een D nutri score. En een processed mueslireep met toegevoegde suikers heeft een B. Neem die nutri score echt niet serieus.
Weet ik niet precies. Wat ik wel weet is dat je gwn je gezond verstand moet gebruiken.Is Nutri scores niet per groep, niet overall voeding?
Eg yoghurt 1 nutriscore tegenover yoghurt 2 nutriscore
Weet ik niet precies. Wat ik wel weet is dat je gwn je gezond verstand moet gebruiken.
Hoe bewerkter het product en hoe langer de ingredientenlijst is, hoe lager het op mijn persoonlijke nutri score komt.

Ik heb al een afspraak gemaakt voor een 'Masters of hardcore' tatoeage.
Niets mis mee als je het kan hebben?Andere kapper gepakt. Blijkbaar betekent tondeuse stand 2 op het randje van kaal.
Dit wel hoor.Bro je hoeft enkel 3 tomaten te blenden en je hebt tomatensoep.
Als je een echt keukenprincesje wilt zijn draai je er ook nog een ajuintje door.
Topchef's doen er ook nog een blokje bouillon of twee bij.
en dan heet je ook nog "droeft**ter"....Andere kapper gepakt. Blijkbaar betekent tondeuse stand 2 op het randje van kaal.
Het is ook gewoon een ode aan mijn dbb naam.
Ik hoop dat je je kleine teen stoot😮💨Obviously, maar bedoel maar, als je het niet weet, kun je er ook weinig over zeggen![]()