XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.401
Wel lekker dat je bodybattery nog zo hoog is einde vd dag.
50+ heb ik nog nooit gehad.
Zo das niet best.. Normaal zit ik eigenlijk altijd wel op 100% of tegen de 100 aan. Vooral in weekenden waar ik uit kan slapen. Dit zou ook 100% zijn geweest als ik me niet de t*ring schrok 's nachts. :roflol:

• #150.402
Zo das niet best.. Normaal zit ik eigenlijk altijd wel op 100% of tegen de 100 aan. Vooral in weekenden waar ik uit kan slapen. Dit zou ook 100% zijn geweest als ik me niet de t*ring schrok 's nachts. :roflol:
Bedoel dagelijks "laag" dus hoe hoog/laag je score is als je gaat slapen.

Bijlagen

• Screenshot_20240609_141826_Connect.jpg
    Screenshot_20240609_141826_Connect.jpg
    79,4 KB · Weergaven: 21
  • #150.405
Bedoel dagelijks "laag" dus hoe hoog/laag je score is als je gaat slapen.
Ooh, verkeerd gelezen. Dit is vanaf 00:00, ik lig altijd tussen 10 en 11 in bed, dus het was al opgeladen vanaf 40%. :p
Hoe goed je slaapt plus hoe productief je overdag bent trekt hij dan van elkaar af. Al zou ik het met een korreltje zout nemen
Ik vind het erg nauwkeurig. Als ik mij vermoeid voel, het idee heb ziek te worden, zie ik dat altijd terug in de resultaten. Een dag voordat ik ziek word, is mijn rust hartslag +10 bpm en een stuk minder opgeladen nachtrust. Als ik dat nu zie, sport ik die dag niet meer. Ik heb het idee dat ik daardoor ook net wat vlotter herstel. En soms wilde ik nog wel eens mijn gevoel negeren en toch sporten, ondanks slecht herstel. Als m'n horloge bevestigt dat ik amper opgeladen ben, wil ik nog wel eens een extra rustdag pakken. Is toch nét dat beetje bevestiging dat sporten niet zo slim is op dat moment, ook al had ik dat gevoel lichamelijk eigenlijk al.

• #150.407
Hoe goed je slaapt plus hoe productief je overdag bent trekt hij dan van elkaar af. Al zou ik het met een korreltje zout nemen
Krijg je dan de beste score als je zo weinig mogelijk doet? Of als je hartslag gedurende de dag stabiel blijft?

Die van mij baseert het voor een groot deel op je hartslagvariabiliteit, icm je rusthartslag, slaapprestaties en ademhalingsfrequentie.

Krachttraining heeft relatief weinig invloed op je hartslag (nou ja, in vergelijking met duursport). Maar na deadliften krijg ik de volgende dag nooit een score dat ik goed hersteld ben.

• #150.411
Doe je het online, dan moet je het kunnen traceren. Want fraude. En dan is het niet meer anoniem, wat in strijd is met de kieswet
Als ik voor iemand stem dan is dat met de overtuiging dat ik denk dat deze partij imo het beste is voor het land op dat moment, en dat mag Jan en alleman weten van mijn part.

Wanneer niet dan stel ik mij dan de vraag waarom je dan voor x partij stemt zonder volle overtuiging.

Van mij mag iedereen weten dat ik op het Vlaams belang heb gestemd en Connor Russo een c*nt vind en de Peter deschutter ofzoiet een clown.

Verder heb je verscheidene inlog manieren van de overheid uit en dus traceerbaar.

Stem voor Vlaams Belang komt dan ook zeker niet uit vanuit racistische overwegingen, laat me dit duidelijk stellen vooraleer er hier een hoop weenbabies daarover gaan janken. Denk ook dat dit al enkele jaren wat gepasseerd is ondertussen

• #150.414
  • Like
Waarderingen: GruX
  • #150.416
Maar voor wie of wat is het geheim?

Mij stoort het de ballen of iedereen het weet of niet, heb dan ook het gordijntje opengelaten tijdens de stemming, mijn squatpoep was toch te groot om comfortabel erin te staan met gesloten gordijn.

Bijzitter heeft dan komen dicht doen….. en aan mijn squatpoep gezeten….

Of is het geheim zodat niemand kan zien hoeveel gesjoemel er is?

• #150.417
Ooh, verkeerd gelezen. Dit is vanaf 00:00, ik lig altijd tussen 10 en 11 in bed, dus het was al opgeladen vanaf 40%. :p

Ik vind het erg nauwkeurig. Als ik mij vermoeid voel, het idee heb ziek te worden, zie ik dat altijd terug in de resultaten. Een dag voordat ik ziek word, is mijn rust hartslag +10 bpm en een stuk minder opgeladen nachtrust. Als ik dat nu zie, sport ik die dag niet meer. Ik heb het idee dat ik daardoor ook net wat vlotter herstel. En soms wilde ik nog wel eens mijn gevoel negeren en toch sporten, ondanks slecht herstel. Als m'n horloge bevestigt dat ik amper opgeladen ben, wil ik nog wel eens een extra rustdag pakken. Is toch nét dat beetje bevestiging dat sporten niet zo slim is op dat moment, ook al had ik dat gevoel lichamelijk eigenlijk al.

Welke horloge is dit?

Ben ervan overtuigd dat ik een smartwatch neem dat die op dag 1 de hulpdiensten bel omdat die denkt dat ik deaud ben

• #150.419
Stemgeheim gaat het ronselen van stemmen tegen aangezien je geen sluitend bewijs kunt overhandigen op wie je gestemd hebt.

Terug
Naar boven