- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Garmin venu 2.Welke horloge is dit?
Ben ervan overtuigd dat ik een smartwatch neem dat die op dag 1 de hulpdiensten bel omdat die denkt dat ik deaud ben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Garmin venu 2.Welke horloge is dit?
Ben ervan overtuigd dat ik een smartwatch neem dat die op dag 1 de hulpdiensten bel omdat die denkt dat ik deaud ben
Welke functie heb je?Ja, het werk zelf is leuk alleen wou dat ze die haven ergens anders hadden gebouwd.
Korporaal technische dienst.
wat?

Dat is ook een mooie! Ik heb bijna 9 jaar in Roosendaal gezeten. Mis het nog regelmatig.
de wat van ohm
Kijkt hij ook niet naar hrv?Hoe goed je slaapt plus hoe productief je overdag bent trekt hij dan van elkaar af. Al zou ik het met een korreltje zout nemen
Als ik ga hardlopen na het deadliften merk ik altijd dat ik onvoldoende hersteld ben. Deadliften is gewoon echt best een aanslag op je lichaam. Maar juist daarom ook goed voor je.Krijg je dan de beste score als je zo weinig mogelijk doet? Of als je hartslag gedurende de dag stabiel blijft?
Die van mij baseert het voor een groot deel op je hartslagvariabiliteit, icm je rusthartslag, slaapprestaties en ademhalingsfrequentie.
Krachttraining heeft relatief weinig invloed op je hartslag (nou ja, in vergelijking met duursport). Maar na deadliften krijg ik de volgende dag nooit een score dat ik goed hersteld ben.
Het gaat natuurlijk niet om jou of mensen wie het niet uitmaakt. Het gaat erom dat niemand erachter moet kunnen komen wat je gestemd hebt, zelfs als je zegt waar je op stemt.Maar voor wie of wat is het geheim?
Mij stoort het de ballen of iedereen het weet of niet, heb dan ook het gordijntje opengelaten tijdens de stemming, mijn squatpoep was toch te groot om comfortabel erin te staan met gesloten gordijn.
Bijzitter heeft dan komen dicht doen….. en aan mijn squatpoep gezeten….
Of is het geheim zodat niemand kan zien hoeveel gesjoemel er is?
Ja precies. Maar bij altijd een 100% score gaat er iets niet lekker bij de meting of de training?Als ik ga hardlopen na het deadliften merk ik altijd dat ik onvoldoende hersteld ben. Deadliften is gewoon echt best een aanslag op je lichaam. Maar juist daarom ook goed voor je.
Zo’n horloge kan ook makkelijk een hardloopsessie tijd/hartslag berekening maken dan wanneer jij een deadlift sessie doet waarbij je hartslag heel even hoog is. Maar qua belastbaarheid vele malen hoger is dan een traag loopje voor 60min.Ja precies. Maar bij altijd een 100% score gaat er iets niet lekker bij de meting of de training?
Ja, qua intensiteit van krachttraining zijn die dingen niet echt betrouwbaarZo’n horloge kan ook makkelijk een hardloopsessie tijd/hartslag berekening maken dan wanneer jij een deadlift sessie doet waarbij je hartslag heel even hoog is. Maar qua belastbaarheid vele malen hoger is dan een traag loopje voor 60min.
Komt er nog bij meet je met hartslagband of pols. Hoe strak zit hij om je pols etc.
Nee daarom zou ik er ook niet veel waarde aan hechten.Ja, qua intensiteit van krachttraining zijn die dingen niet echt betrouwbaar
Die metingen zijn ook gewoon maar een modelletje. Als jij toevallig van nature een hoge HRV hebt zal de score wel hoger uitvallen, maar jij bent niet perse beter af. Maar het kan ook zijn dat je gewoon fantastisch slaapt, een lage rusthartslag hebt en hoge HRV.Ja precies. Maar bij altijd een 100% score gaat er iets niet lekker bij de meting of de training?
Ja, maar de HRV en rusthartslag zou wel iets zeggen als je keihard getraind hebt. Die horloges zijn inmiddels allemaal zo goed dat hartslag gewoon goed wordt gemeten, daar ligt het niet meer aan. Een band om je borst is nog net iets beter, maar dat zijn maar kleine verschillen.Zo’n horloge kan ook makkelijk een hardloopsessie tijd/hartslag berekening maken dan wanneer jij een deadlift sessie doet waarbij je hartslag heel even hoog is. Maar qua belastbaarheid vele malen hoger is dan een traag loopje voor 60min.
Komt er nog bij meet je met hartslagband of pols. Hoe strak zit hij om je pols etc.
Ja voor duuratleten sporten wel ja. Voor bodybuilders zou ik er niet zoveel waarde aan hechten.Ja, maar de HRV en rusthartslag zou wel iets zeggen als je keihard getraind hebt. Die horloges zijn inmiddels allemaal zo goed dat hartslag gewoon goed wordt gemeten, daar ligt het niet meer aan. Een band om je borst is nog net iets beter, maar dat zijn maar kleine verschillen.
Ja, maar de HRV en rusthartslag zou wel iets zeggen als je keihard getraind hebt. Die horloges zijn inmiddels allemaal zo goed dat hartslag gewoon goed wordt gemeten, daar ligt het niet meer aan. Een band om je borst is nog net iets beter, maar dat zijn maar kleine verschillen.