Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.621
Mijn kamer genoot op de legering hier. Hij klapert met zijn tanden in zijn slaap alsof hij elk moment dood kan gaan aan onderkoeling. Zette dinsdag nacht ook in zijn slaap even zijn bureau lamp aan om 2 uur snachts.
Hele week al kut slapen.
ryan gosling art GIF by hoppip
1 van de dingen die ik niet mis aan het militaire leven. Ik heb op uitzending ooit buiten de hekken een tent gedeeld met een knakker die ontzettend knarsetandde ( is dat het juiste woord? ). We hadden net zo goed schijnwerpers op ons kunnen richten want iedereen in de wijde omtrek kon horen waar we lagen.

• #150.622
knarsetandde ( is dat het juiste woord? ).
Ja dat. Heb nog liever dat hij snurkt alsof die zwaar apneu heeft daar stoor ik me minder aan. Heb aankomende week hele week vrijgenomen voor de TT assen dus dan gewoon weer lekker ver weg bij dit maffe creatuur.
Is eigenlijk een burger die ze hebben aangenomen voor de zr ms den helder en is net 6 maand in dienst en heeft geen EMMV gedaan maar wel een barret en al korporaal. Dat strijkt mij dus ook flink tegen alle haren in waar ik na jaren moeite doen afgelopen november pas bevorderd was tot korp.
Kut bedrijf.

• #150.623
Ja dat. Heb nog liever dat hij snurkt alsof die zwaar apneu heeft daar stoor ik me minder aan. Heb aankomende week hele week vrijgenomen voor de TT assen dus dan gewoon weer lekker ver weg bij dit maffe creatuur.
Is eigenlijk een burger die ze hebben aangenomen voor de zr ms den helder en is net 6 maand in dienst en heeft geen EMMV gedaan maar wel een barret en al korporaal. Dat strijkt mij dus ook flink tegen alle haren in waar ik na jaren moeite doen afgelopen november pas bevorderd was tot korp.
Kut bedrijf.
Kunnen ze je daar niet helpen met wat anders zoeken?

• #150.626
Ik bedoel ander werk. Jij bent toch degene die daar niet gelukkig is? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Ja ben ik zelf al mee bezig. Afgelopen bedrijf had me gister terug gebeld alleen wouden me liever niet veel meer gaan betalen dan zijn andere werknemers. Dus ~2700 bruto(want niet eerlijk voor de rest). Dat zou voor mij -11.000 per jaar zijn. Maar heb aanstaande maandag weer een sollicitatie ergens dus ben er wel mee bezig.

• #150.627
Ja ben ik zelf al mee bezig. Afgelopen bedrijf had me gister terug gebeld alleen wouden me liever niet veel meer gaan betalen dan zijn andere werknemers. Dus ~2700 bruto(want niet eerlijk voor de rest). Dat zou voor mij -11.000 per jaar zijn. Maar heb aanstaande maandag weer een sollicitatie ergens dus ben er wel mee bezig.
Gewoon lekker blijven zoeken en proberen om je niet gek te laten maken. Voor wat het waard is: ik heb na 8 jaar een vaste baan opgezegd en ben iets totaal anders gaan doen. Nog even een uitstapje naar iets anders gemaakt. Was af en toe best een mind f**k waardoor ik flink aan mijzelf heb getwijfeld. Maar als ik nu terug kijk, is het één van mijn betere keuzes geweest.

• #150.628
Gewoon lekker blijven zoeken en proberen om je niet gek te laten maken. Voor wat het waard is: ik heb na 8 jaar een vaste baan opgezegd en ben iets totaal anders gaan doen. Nog even een uitstapje naar iets anders gemaakt. Was af en toe best een mind f**k waardoor ik flink aan mijzelf heb getwijfeld. Maar als ik nu terug kijk, is het één van mijn betere keuzes geweest.
Herkenbaar...
Zit je nu op de "goede plek"?

• #150.632
Ja heb best een fijne bank 👍🏻
Lekker voor je, ga maar eens aan het werk dan of naar de gym en kom van die bank af!
:thumb:
oh nee, sorry je bent ziek, was ik oprecht even vergeten.

Jij mag op de bank blijven, beterschap bro!

• #150.633
Mijn kamer genoot op de legering hier. Hij klapert met zijn tanden in zijn slaap alsof hij elk moment dood kan gaan aan onderkoeling. Zette dinsdag nacht ook in zijn slaap even zijn bureau lamp aan om 2 uur snachts.
Hele week al kut slapen.
ryan gosling art GIF by hoppip
Ik flikkerde vroeger zo iemand uit de kamer na één waarschuwing. (helaas voor hem stond er dikke betonnen paal schuin voor de slk deur)

• #150.635
  • #150.639
Ik kan wel een huis slopen ondertussen. Ik dacht mooi 30min klusje, ff nieuwe kabels trekken. Oude kabels er uit halen zodat ik 4 nieuwe kabels via de laatste kabel mee kan trekken. Hebben die ter***lijers een lasdoos achter de wand verstopt, ineens trok ik een kabel los uit een lasklem. Nu hebben we dus geen stroom meer in de badkamer tot ik een deel van deze wand afbreek. 30min klusje is nu ellendig werk geworden. Echt zo'n haat aan de vorige bewoners.

Met een beetje geluk lukt het mij om alle kabels er uit te trekken en met een trekveer er doorheen te komen. Maar als ik alle kabels er uit trek en het lukt mij niet, ben ik bang dat ik verbindingen elders in het huis ontbreek. Electra in dit huis is echt ellendig aangelegd. Op deze groep zit naast de badkamer ook de woonkamer, hal, overloop, logeerkamer en de wc beneden. Dus als die ontbroken wordt, ben ik nog meer de lul.
PXL_20240623_103256634~2.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven