- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
2 uur en opengesneden handen later:Ik kan wel een huis slopen ondertussen. Ik dacht mooi 30min klusje, ff nieuwe kabels trekken. Oude kabels er uit halen zodat ik 4 nieuwe kabels via de laatste kabel mee kan trekken. Hebben die ter***lijers een lasdoos achter de wand verstopt, ineens trok ik een kabel los uit een lasklem. Nu hebben we dus geen stroom meer in de badkamer tot ik een deel van deze wand afbreek. 30min klusje is nu ellendig werk geworden. Echt zo'n haat aan de vorige bewoners.
Met een beetje geluk lukt het mij om alle kabels er uit te trekken en met een trekveer er doorheen te komen. Maar als ik alle kabels er uit trek en het lukt mij niet, ben ik bang dat ik verbindingen elders in het huis ontbreek. Electra in dit huis is echt ellendig aangelegd. Op deze groep zit naast de badkamer ook de woonkamer, hal, overloop, logeerkamer en de wc beneden. Dus als die ontbroken wordt, ben ik nog meer de lul.
![]()
Eindelijk een fucking trekveer erdoorheen gekregen door de kabels er uit te halen en te duwen tot die het gaatje vond. Nu nog voor elkaar krijgen om de laatste 2 kabels met geweld er uit te trekken zodat ik 5 nieuwe erdoorheen kan jagen.

Alles was toch A blijkbaar..