- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
GMOB - Mobile pentesting ;-)
Open boek..
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GMOB - Mobile pentesting ;-)
Hey, ik zit niet in een psychose. Ik heb een topic hier https://forum.bodybuilding.nl/topics/thuis-training-log.439172/page-13#post-11163749Waar is het battle topic?
Waar is hell?
Waar is silverbackgorilla uitkering guy?
Heeft Chrisk al een baan?
Zit pineappleguy nog in een psychose?
Ik kan niet slapen en dacht even te kunnen genieten na een lange afwezigheid maar zit vast in een rabbit hole.
Dit verpest nou mn dag.
Succes ermee. Het is niet makkelijkHey, ik zit niet in een psychose. Ik heb een topic hier https://forum.bodybuilding.nl/topics/thuis-training-log.439172/page-13#post-11163749
Psychose die ik gehad had iets van 2-3 maanden terug (weet niet precies wanneer, wazig geheugen). Was wel een van mijn ergste psychoses. Had geproberd om mijn medicatie te stoppen.
Wou naar dit topic kopen om te zeggen heb een beetje ontwenning van wiet, kan niet goed trainen door overbelasting aan schouders en ellebogen.
Dag niet helemaal verpest maar wel beetje vervelend
Ai, vervelend man. Herkansing?Opleider uit Amerika… belachelijk duur maar wordt door baas betaald. Keihard gezakt trouwensAlles was toch A blijkbaar..
Waar is het battle topic?
Waar is hell?
Waar is silverbackgorilla uitkering guy?
Heeft Chrisk al een baan?
Zit pineappleguy nog in een psychose?
Ik kan niet slapen en dacht even te kunnen genieten na een lange afwezigheid maar zit vast in een rabbit hole.
Dit verpest nou mn dag.

Airco?
Heb je die?
Dan kan je bijverdienen en 1 was genoeg geweest 😜 hahaha
Hoeveel nieren heb jij nog?
Dan kan je bijverdienen en 1 was genoeg geweest 😜 hahaha

Dat is echt extreem verrot, helemaal als je er dan nog niet uit hoeft.Godveetyfusteringhoeren grasmaaiers die weer on 07:15 het meest nutteloze werk ooit doen waarbij de hele buurt wakker moet worden.
Val dood gemeente.
Dit gaat al een half uur zo.
Godveetyfusteringhoeren grasmaaiers die weer on 07:15 het meest nutteloze werk ooit doen waarbij de hele buurt wakker moet worden.
Val dood gemeente.
Godveetyfusteringhoeren grasmaaiers die weer on 07:15 het meest nutteloze werk ooit doen waarbij de hele buurt wakker moet worden.
Val dood gemeente.
Dacht dat jij in de States was?Godveetyfusteringhoeren grasmaaiers die weer on 07:15 het meest nutteloze werk ooit doen waarbij de hele buurt wakker moet worden.
Val dood gemeente.
Ze moeten ergens beginnen, bij mij zijn ze er nu pas.Godveetyfusteringhoeren grasmaaiers die weer on 07:15 het meest nutteloze werk ooit doen waarbij de hele buurt wakker moet worden.
Val dood gemeente.