Deels geef ik je gelijk. Wij moesten bij elkaar 5k terug betalen doordat iemand daar een verkeerde datum had ingevuld.op zulke korte termijnen praat je over eurotjes . Tis de moeite niet om dat in termijnen te betalen en denken dat je zo geld bespaard. Je loon word trouwens ook gewoon minder waard in die tijd. Je kunt die tijd en moeite beter in een correcte toeslagaangifte stoppen volgende keer.
Zulke dingen check ik meermaals per jaar of het nog correct is(inkomen etc) om dit soort onnodige beslommeringen te voorkomen. Gaat al bijna 10 jaar foutloos hierzo. Gewoon goed actueel houden.
Achteraf wel goed gekomen. Maar soms kun je alles goed invullen en gaat het aan de andere kant mis

Afgelopen week waren er meerdere dagen dat om 07:00 in de ochtend al heat stroke waarschuwingen werden afgegeven, want dat is een heel erg serieus probleem hier de komende 8 weken. Veel binnen, veel drinken en ijsjes met het nodige zoute snacks, als ik zie hoeveel toeristen hier nu zijn die op recordtempo het land door rennen om 'zoveel mogelijk te zien' hoop ik dat ze een goede reisverzekering hebben, totaal onverantwoord.