Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, ik had dringend crack nodig.Gisteren is er fraude gebeurt met mijn 2 krediet kaarten.
Heb je een beetje een voorproefje van wat er kan gebeuren.Uitgeschoten met een stuk gereedschap op het werk en mezelf er met mach 10 mee in mijn smoelwerk gemept.
![]()
zit onderhand al een nieuw stuk opgemaakt door de tandarts.
nee sorry hier gaat mijn hartslag niet van omhoog. Probeer het later nog eens.Heb je een beetje een voorproefje van wat er kan gebeuren.
Het zit jou wel diep hè?Heb je een beetje een voorproefje van wat er kan gebeuren.

Zeg je; als jij het om half 7 in de avond doet, doe ik het ook.Komt de buurvrouw aanzetten die om 22.30 haar container buiten zet savonds dat ze wakker wordt van de mijne om 6.30 🤦♀️ of ik dit voortaan savonds kan doen. Vind 6 30 helemaal geen rare tijd op een woensdag 🙄
Ja of ze doet ook de mijne 👌Zeg je; als jij het om half 7 in de avond doet, doe ik het ook.
Om 22:30u 😂
Komt de buurvrouw aanzetten die om 22.30 haar container buiten zet savonds dat ze wakker wordt van de mijne om 6.30 🤦♀️ of ik dit voortaan savonds kan doen. Vind 6 30 helemaal geen rare tijd op een woensdag 🙄

Wat doe jij dan allemaal met je container dat je zo veel geluid maakt? Het is toch even naar de stoep rollen en klaar is kees?Komt de buurvrouw aanzetten die om 22.30 haar container buiten zet savonds dat ze wakker wordt van de mijne om 6.30 🤦♀️ of ik dit voortaan savonds kan doen. Vind 6 30 helemaal geen rare tijd op een woensdag 🙄
Die krengen hoor je nog best goed. Als je niet zo diep slaapt met een raampie open kun je er best wakker van worden.Wat doe jij dan allemaal met je container dat je zo veel geluid maakt? Het is toch even naar de stoep rollen en klaar is kees?
🤣🤣, zo'n lid hier zit ook te klagen als de tomingroep hun werkzaamheden begint in de ochtend omdat hij dat niet normaal vind🤣.Komt de buurvrouw aanzetten die om 22.30 haar container buiten zet savonds dat ze wakker wordt van de mijne om 6.30 🤦♀️ of ik dit voortaan savonds kan doen. Vind 6 30 helemaal geen rare tijd op een woensdag 🙄
🤣🤣, zo'n lid hier zit ook te klagen als de tomingroep hun werkzaamheden begint in de ochtend omdat hij dat niet normaal vind🤣.
merendeel van de leden hier is (geestelijk) gehandicapt .....Dat lid is geestelijk gehandicapt dus daar mag je niks van zeggen.
4mmol/l is toch goed voor iemand zonder diabetes?Pre bed dus verre van nuchter 4.0 glucose, 1000+ carbs pd.
Voelde me na de workout flink beroerd, enorm honger, duizelig en zweten/benauwd. Randje hypo vermoed ik nu ik paar meals later nog steeds een lage waarde meet.
![]()