MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.841
Laat maar, probeer ook een keer aardig te doen, maar tevergeefs.

Laatst bewerkt:
  • #150.842
Ja niet iedereen heeft de godganse dag de tijd.
Krijgt de groeten terug van me vriendin 🙋‍♀️
Doet ze dat ook met flessen frisdrank? Je houdt langer prik als je de fles ingedeukt in de koelkast zegt (trekt vacuüm)

• #150.845
Aan al die luie wijven die aan wasverzachter ruiken en vervolgens de dop maar half dicht draaien: ik wens jullie eeuwige jeuk op je rug.

Tijdens het boodschappen inpakken kwam ik er achter dat de dop niet goed dicht zat. Alles zat er onder. Mijn kleren, de vloer, de band en daardoor boodschappen. Plakkende verpakkingen en groenten die naar katoen ruiken.
Top 👍🏻
Soms zie je dergelijke dingen als "leuke prank".

Wat ik mensen die dat doen toewens, gaat verder dan wat jeuk op de rug...

• #150.847
..

Reden: Laat maar weer
Laatst bewerkt:
  • #150.848
Ok, vooruit, doe eens gek: eeuwige stinkadem!
Dan zijn ze nog steeds andere mensen tot last.

Dergelijke plaaggeesten die menen te moeten scoren met andermans ongeluk gun ik altijd dat hun prank ten kosten van hen vreselijk uit de hand loopt. Laat wie wind zaait maar storm oogsten.

• #150.850
Dan zijn ze nog steeds andere mensen tot last.

Dergelijke plaaggeesten die menen te moeten scoren met andermans ongeluk gun ik altijd dat hun prank ten kosten van hen vreselijk uit de hand loopt. Laat wie wind zaait maar storm oogsten.
Ah geen idee of het een prank was. Kan er wel om lachen 😋

• #150.851
Aan al die luie wijven die aan wasverzachter ruiken en vervolgens de dop maar half dicht draaien: ik wens jullie eeuwige jeuk op je rug.

Tijdens het boodschappen inpakken kwam ik er achter dat de dop niet goed dicht zat. Alles zat er onder. Mijn kleren, de vloer, de band en daardoor boodschappen. Plakkende verpakkingen en groenten die naar katoen ruiken.
Top 👍🏻
Voor altijd een lego steentje in de schoen!

• #150.852
Voor altijd een lego steentje in de schoen!
Had er nog 1 onder de voet gisteren, wat was de kans als je in Lego experience loopt. Wat kan dat pijn doen haha! Kids hadden direct paar nieuwe woorden geleerd, die ze direct weer af moesten leren🤣

• #150.853
Halverwege de nacht wakker geworden met wat voelde als dicht gekwakte ogen, bleken ze beiden flink ontstoken te zijn, tot aan vanochtend meerdere keren wakker geworden en telkens goed schoongemaakt (vroeger vaker gehad, dus ik weet prima hoe dat moet). Vanochtend gelijk de HA gebeld, ik moest een foto maken op opsturen en dan zou terug gebeld worden. Krijg ik net te horen dat het zo te zien wel meevalt en ze daarom waarschijnlijk vandaag geen tijd meer voor me heeft. Dat komt omdat ik verdomme al een theelepel pus uit mij ogen heb gebaggerd. Schrijf gewoon een oogzalf met antibiotica voor.

• #150.854
Had er nog 1 onder de voet gisteren, wat was de kans als je in Lego experience loopt. Wat kan dat pijn doen haha! Kids hadden direct paar nieuwe woorden geleerd, die ze direct weer af moesten leren🤣
schoenen aantrekken kan helpen :D
(maar ik heb het thuis ook wel gehad)

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #150.855

Top 👍🏻
verdomde was wijven ..... was verzachter ruikt over het algemeen gewoon chemisch

• #150.856

Screenshot_20240709_220349_Weather.jpg

• #150.858
Ik vind het ook een waardeloos nummer, maar je kiest die muziek toch echt zelf.
:trollfacex:

Het was vandaag, tot die buien, echt heerlijk weer. Ik hoop dat je er ook van genoten hebt!

Ga er op uit, als je valt voor mij ben ik je zonneschijn.

Yea!

• #150.859
Nieuwe telefoon en dbb vergeten. 🙈

Gisteren is er fraude gebeurt met mijn 2 krediet kaarten.

Terug
Naar boven