Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet ze dat ook met flessen frisdrank? Je houdt langer prik als je de fles ingedeukt in de koelkast zegt (trekt vacuüm)
Dan trek je er juist extra prik uit.Ja niet iedereen heeft de godganse dag de tijd.
Doet ze dat ook met flessen frisdrank? Je houdt langer prik als je de fles ingedeukt in de koelkast zegt (trekt vacuüm)
Beter dan van die half dichtgedraaide doppen, toch?
Soms zie je dergelijke dingen als "leuke prank".Aan al die luie wijven die aan wasverzachter ruiken en vervolgens de dop maar half dicht draaien: ik wens jullie eeuwige jeuk op je rug.
Tijdens het boodschappen inpakken kwam ik er achter dat de dop niet goed dicht zat. Alles zat er onder. Mijn kleren, de vloer, de band en daardoor boodschappen. Plakkende verpakkingen en groenten die naar katoen ruiken.
Top 👍🏻
Ok, vooruit, doe eens gek: eeuwige stinkadem!Soms zie je dergelijke dingen als "leuke prank".
Wat ik mensen die dat doen toewens, gaat verder dan wat jeuk op de rug...
Dan zijn ze nog steeds andere mensen tot last.
Maar verder ruik je wel lekker maar wasverzachter

Ah geen idee of het een prank was. Kan er wel om lachen 😋Dan zijn ze nog steeds andere mensen tot last.
Dergelijke plaaggeesten die menen te moeten scoren met andermans ongeluk gun ik altijd dat hun prank ten kosten van hen vreselijk uit de hand loopt. Laat wie wind zaait maar storm oogsten.
Voor altijd een lego steentje in de schoen!Aan al die luie wijven die aan wasverzachter ruiken en vervolgens de dop maar half dicht draaien: ik wens jullie eeuwige jeuk op je rug.
Tijdens het boodschappen inpakken kwam ik er achter dat de dop niet goed dicht zat. Alles zat er onder. Mijn kleren, de vloer, de band en daardoor boodschappen. Plakkende verpakkingen en groenten die naar katoen ruiken.
Top 👍🏻
Had er nog 1 onder de voet gisteren, wat was de kans als je in Lego experience loopt. Wat kan dat pijn doen haha! Kids hadden direct paar nieuwe woorden geleerd, die ze direct weer af moesten leren🤣
schoenen aantrekken kan helpenHad er nog 1 onder de voet gisteren, wat was de kans als je in Lego experience loopt. Wat kan dat pijn doen haha! Kids hadden direct paar nieuwe woorden geleerd, die ze direct weer af moesten leren🤣

verdomde was wijven ..... was verzachter ruikt over het algemeen gewoon chemischAan al die luie wijven die aan wasverzachter ruiken en vervolgens de dop maar half dicht draaien: ik wens jullie eeuwige jeuk op je rug.
Top 👍🏻

Ik vind het ook een waardeloos nummer, maar je kiest die muziek toch echt zelf.
Het was vandaag, tot die buien, echt heerlijk weer. Ik hoop dat je er ook van genoten hebt!
En vandaag is je DBB account gehackt ?Nieuwe telefoon en dbb vergeten. 🙈
Gisteren is er fraude gebeurt met mijn 2 krediet kaarten.