Fix dat hoofd man.
Take a knee. Goed dat je straks nog gaat![]()
Ahh kan hij toch ook niks aan doen, hij is ermee geboren met dat hoofd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fix dat hoofd man.
Take a knee. Goed dat je straks nog gaat![]()

huilebalkNormaal gesproken traint er geen hond benen op de dinsdag in de sportschool hier op de kazerne. Staat alles ineens vol en een half peleton bij de squat rekken en dergelijke. Kwaad de tent weer uit.
Tik jij nou maar een paar blikken kanon weg, vetvlek.
Ingevallen op een andere locatie. Waar al een zware escalatie bezig was met client. Ins en outs kan ik niet delen wegens privacy.
Dit is er eentje waarbij ik de adrenaline torenhoog is. En met de vraag waarom dit op mijn vaste locatie eens in de zoveel tijd voorkomt en bij hen enorm vaak.
Kan clientgebonden zijn maar twijfel niet over de uitwerking van een vast stabiel team op een woongroep tegenover een team dat veelal uit een flexpoel bestaat.
Desalniettemin wennen escalaties wel maar ben je absoluut niet van steen, ook al voel je je zeker en sta je voor je gevoel stevig in je schoenen. Eigen veiligheid waarborgen is ook key. Het verpest natuurlijk niet de hele dag, maar het heeft wel zijn impact.
Wel zin in een zieke pomp na mijn dienst.

Hij is bang van een psychiatrische patiënt.
In het simpel, client gaat heel erg hard uit zijn plaat met geweld. Situatie werd enorm onveilig voor mij en collegas. Dus zware ochtend gehad
Bang niet, op mijn hoede wel. Lijkt me niet meer dan gepast als het scherpe voorwerpen betreft.
Denk dat je onderschat hoe naar die situaties kunnen worden, niet te vergeten dat de meeste patiënten 3x zo sterk als jij zijn ookal wegen ze de helft van je
Ik ben zelf verpleegkundige op een high care psychiatrie afdeling geweest.Denk dat je onderschat hoe naar die situaties kunnen worden, niet te vergeten dat de meeste patiënten 3x zo sterk als jij zijn ookal wegen ze de helft van je
jij bent alles geweest he? Johnny Sins van DBBIk ben zelf verpleegkundige op een high care psychiatrie afdeling geweest.
Ik ben bijna 65 en ben bioloog, postbode, ambtenaar, wildparkmanager en verpleegkundige geweest.
Dus die gestoorde gasten van 55kg drukken bijna 500kg op de bank. De meeste verpleegkundigen zijn bullies en ontzettend schijterig, net als politieagenten, en krijgen daarom wel eens klappen.Denk dat je onderschat hoe naar die situaties kunnen worden, niet te vergeten dat de meeste patiënten 3x zo sterk als jij zijn ookal wegen ze de helft van je
Oke man tof verhaal. Ik niet , mijn doelgroep is EVB+ dat staat voor ernstig meervoudig beperkt met agressie/complex gedrag. Denk aan mentale leeftijd tm 3 jaar maar wel in een volwassen lichaam en idd bere bere sterk vooral als er blinde woede ontstaat.Ik ben zelf verpleegkundige op een high care psychiatrie afdeling geweest.
KD instructeur, kom maar eens mee. Mijn geld geef ik meteen uit.Trainer van Robby Robinson, sparingspartner van Bud Spencer in Afrika.
Motorinstructeur en zal nog meer zijn