AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.883
Een snicker of druivensuiker werkt idem dito.

Overleef het wel weer 🫃🏻
Snelle + trage suikers, maar veronderstel dat je dat wel weet als je een glucosemeter hebt en je glycemie zat toch nog binnen de normale range? :p

• #150.884
Pre bed dus verre van nuchter 4.0 glucose, 1000+ carbs pd.
Voelde me na de workout flink beroerd, enorm honger, duizelig en zweten/benauwd. Randje hypo vermoed ik nu ik paar meals later nog steeds een lage waarde meet.

49F070FA-2008-43B1-98DA-45A13AE7EAED.jpeg

Minder Lantus gebruiken.

• #150.887
suiker op 4.0 is net aan, maar zou eens kijken om minder of geen insuline te zetten. als je zonder insuline nuchter onder de 6 zit is toch mooi.
als je lager meet, of je slap voelt dan 20g dextrose nemen

• #150.888
Doe je geen Lantus meer? Of doe je allebei?
Beide, pwo nova en lantus smorgens / half middag.
Nova rapid opgebouwd naar een dosis wat ik aan kan en 10iu is momenteel wel de grens.

suiker op 4.0 is net aan, maar zou eens kijken om minder of geen insuline te zetten. als je zonder insuline nuchter onder de 6 zit is toch mooi.
als je lager meet, of je slap voelt dan 20g dextrose nemen
Denk dat ik na me sessie nog stuk lager zat aangezien ik 4.0 na 2 meals / 2 uur later had.
Neem intra ook 100gr dextro.

Nuchter vanmorgen was ie weer heel eind normaal:

3224B9EC-2814-4097-8DD1-0E6213BD38D3.jpeg

• #150.893
Lidl opent om 9 uur ipv 8 uur ivm EK gisteren...
Kind z'n school begint half 9. Naast Lidl.

Staring Episode 2 GIF by The Office

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #150.894
Wat een gekkies, die 'burgerwacht' van Nijmegen voor Palestina.

• #150.895
Sport middag van zoontje op school is afgezegd.
Door de regen.
:(

Major League Soccer Football GIF by Houston Dynamo

• Sad
Waarderingen: GruX
  • #150.897
Wat een gekkies, die 'burgerwacht' van Nijmegen voor Palestina.
Jaren geleden al bij hardloopevenementen zag je al een enkeling deelnemen in Palestijnse vlaggen. Ik vroeg me toen al af hoe er gereageerd zou worden op een Israëlische vlag.

• #150.898
Vierdaagse lopers komen langs mijn woning. En dr kwamen idd wat palestijnse vlaggen langs.

En die domme burgerwacht , speknek Bruls vind dat nog goed ook nog. Dat moet je als burgemeester echt niet goedkeuren. Maarja hij is sowieso full r*tard.

Laatst bewerkt:
  • #150.900
Ik ben geboren en getogen nijmegenaar. En geloof mij maar : Nijmegen is een links krakersbolwerk.

Ik heb zelf gedachtegoed dat redelijk neigt naar rechts en als mensen je vragen hoe je denkt over bepaalde dingen heb ik daar meestal geen zin in.

Als ze dan doordrammen en ik geef mijn mening word je echt weggezet als een lunatic.

Terwijl ik zelf iemands politieke voorkeur compleet los zie van de persoon zelf. Links is zo tolerant 🤣🤣

Verder is Nijmegen wel oke, het is een gezellige studentenstad zijn met een bourgondische vibe. Mooie heuvelachtige bosrijke omgeving.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven