- Waardering
- 32.561
- Massa
- 160kg
Een snicker of druivensuiker werkt idem dito.Ga anders naar spoedeisende hulp voor glucagon.
@AK
Overleef het wel weer 🫃🏻
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een snicker of druivensuiker werkt idem dito.Ga anders naar spoedeisende hulp voor glucagon.
@AK
Jij zet toch geen insuline? :-)Een snicker of druivensuiker werkt idem dito.
Overleef het wel weer 🫃🏻
Snelle + trage suikers, maar veronderstel dat je dat wel weet als je een glucosemeter hebt en je glycemie zat toch nog binnen de normale range?Een snicker of druivensuiker werkt idem dito.
Overleef het wel weer 🫃🏻

Pre bed dus verre van nuchter 4.0 glucose, 1000+ carbs pd.
Voelde me na de workout flink beroerd, enorm honger, duizelig en zweten/benauwd. Randje hypo vermoed ik nu ik paar meals later nog steeds een lage waarde meet.
![]()
Nova rapid
Beide, pwo nova en lantus smorgens / half middag.
Denk dat ik na me sessie nog stuk lager zat aangezien ik 4.0 na 2 meals / 2 uur later had.suiker op 4.0 is net aan, maar zou eens kijken om minder of geen insuline te zetten. als je zonder insuline nuchter onder de 6 zit is toch mooi.
als je lager meet, of je slap voelt dan 20g dextrose nemen
Waarom
Weet ik nog niet. Krijg ik nog wel te horen
Indien daar niet tegen opgetreden wordt door de politie is dat een erg slecht iets naar mijn mening.Wat een gekkies, die 'burgerwacht' van Nijmegen voor Palestina.
Jaren geleden al bij hardloopevenementen zag je al een enkeling deelnemen in Palestijnse vlaggen. Ik vroeg me toen al af hoe er gereageerd zou worden op een Israëlische vlag.Wat een gekkies, die 'burgerwacht' van Nijmegen voor Palestina.
Dat mag natuurlijk wel, Hamas-vlaggen zullen ook wel geen probleem zijn.Vierdaagse lopers komen langs mijn woonplaats. En dr kwamen idd wat palestijnse vlaggen langs.