Vierdaagse lopers komen langs mijn woonplaats. En dr kwamen idd wat palestijnse vlaggen langs.
Bemmel of Lent?
Ben benieuwd of m'n zus je heeft gezien, zal vragen of ze een clown is tegengekomen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vierdaagse lopers komen langs mijn woonplaats. En dr kwamen idd wat palestijnse vlaggen langs.

De bijnaam "Havana aan de Waal" krijg je niet vanwege het weer, zal ik maar zeggen.Ik ben geboren en getogen nijmegenaar. En geloof mij maar : Nijmegen is een links krakersbolwerk.
Ik heb zelf gedachtegoed dat redelijk neigt naar rechts en als mensen je vragen hoe je denkt over bepaalde dingen heb ik daar meestal geen zin in.
Als ze dan doordrammen en ik geef mijn mening word je echt weggezet als een lunatic.
Terwijl ik zelf iemands politieke voorkeur compleet los zie van de persoon zelf. Links is zo tolerant 🤣🤣
Verder is Nijmegen wel oke, het is een gezellige studentenstad zijn met een bourgondische vibe. Mooie heuvelachtige bosrijke omgeving.
Waal bedoel je denk ik. Het is hoe dan ook een progressief hippie oord dus snap die bijnaam compleet.De bijnaam "Havana aan de Maas" krijg je niet vanwege het weer, zal ik maar zeggen.
Waal bedoel je denk ik. Het is hoe dan ook een progressief hippie oord dus snap die bijnaam compleet.

Dat verpest gelijk jouw dag zeker?

Ja...

Maakt niks uit joh, alle mensen maken foutjes, kop op en succes
Voor 5000€ kan @Arminius dit “probleem” oplossenHet leven is mooier wanneer je geen rechtzaak tegen je hebt lopen waar door je je woning misschien moet verkopen. 😶🌫️
Voor 500€ hebben we een deal.
??!!Het leven is mooier wanneer je geen rechtzaak tegen je hebt lopen waar door je je woning misschien moet verkopen. 😶🌫️
Fcking zuur😔 hopelijk win je de rechtzaak! Wil je delen waar het over gaat?Het leven is mooier wanneer je geen rechtzaak tegen je hebt lopen waar door je je woning misschien moet verkopen. 😶🌫️
Nijmegen,Bemmel of Lent?
Ben benieuwd of m'n zus je heeft gezien, zal vragen of ze een clown is tegengekomen![]()
Inflatie 😂
Jij bent inflatie.
Het leven is mooier wanneer je geen rechtzaak tegen je hebt lopen waar door je je woning misschien moet verkopen. 😶🌫️

Schattig dat je denkt dat iemand daar uberhaübt op zit te wachten met jou

Hij is zichzelf niet meer na zijn contest.Schattig dat je denkt dat iemand daar uberhaübt op zit te wachten met jou![]()