ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Mijn inflatie staat ruim in de + 🙌
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn inflatie staat ruim in de + 🙌
Snap ik wel, het was de meest spraakmakende deelname van dit jaar!
Vergeten of kwijt geraakt?Aangekomen op het werk en merk dat ik m'n huissleutels niet bij heb.
Vergeten, die zullen vast nog op de keukentafel liggen.
Misschien kom jij daar wel een leuke date tegen. Veel plezier!Op een plek waar eerst een muziekpodium was hebben ze nu dit op de zomerfeesten 🥲
![]()

Haha eindelijk een gelijk gestemdeMisschien kom jij daar wel een leuke date tegen. Veel plezier!
![]()
Als ik me mening hierover geef dan krijg ik direct een ban.
Je opa had beter met de Duitsers gevochten als het je daar om gaat. Dan hadden we dit "vrije" volk niet gehad. Hoe cru het ook mag klinkenMijn opa heeft hiervoor tegen de duitsers gevochten
Gaat wel over de toekomst van kinderen van NL idiootJe zult je maar druk maken om een (bijeenkomst voor een) specifieke groep
BIGOT
Gaat wel over de toekomst van kinderen van NL idioot
Omdat er maar 2 geslachten bestaan.En waarom is dat een probleem voor de toekomst van kinderen van NL? ..
Je begrijpt wel dat dit deze toestanden op onze universiteiten en basisscholen word tentoongesteld als normaal. Ik heb idd mijn twijfels bij waar de maatschappij naar toe gaat.Je zult je maar druk maken om een (bijeenkomst voor een) specifieke groep
BIGOT
Omdat er maar 2 geslachten bestaan.
M + V
En elke ouder mag zelf weten hoe die daarin staat tov zn kinderen. Net zoals jij zelf mag weten of jij je zoon kerst en sint ontneemt en ipv suikerfeest viert. Daar heb jij niks van te vinden en vice versa.
wtf.
Je begrijpt wel dat dit deze toestanden op onze universiteiten en basisscholen word tentoongesteld als normaal. Ik heb idd mijn twijfels bij waar de maatschappij naar toe gaat.
Maar ik ben nog steeds voor leef en laat leven ondanks dat ik hier een uitgesproken mening over heb.
Rechtse praatjes vullen linkse gaatjesMisschien kom jij daar wel een leuke date tegen. Veel plezier!
![]()