XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.926
Op een plek waar eerst een muziekpodium was hebben ze nu dit op de zomerfeesten 🥲

1000000687.png

• #150.929
Carnaval begint vroeg dit jaar.
1000000698.jpg

• #150.932
Er staat nu ergens tussen al die hepperdeppie berichten "jammer dat lobotomie niet meer is toegestaan"

Er zitten nu al een paar boze chocoprinsen met vlindervleugeltjes achter me aan. Ik bescherming mijn kontje alvast 😭

Mijn opa heeft hiervoor tegen de duitsers gevochten.

Laatst bewerkt:
  • #150.937
En waarom is dat een probleem voor de toekomst van kinderen van NL? ..
Omdat er maar 2 geslachten bestaan.
M + V

En elke ouder mag zelf weten hoe die daarin staat tov zn kinderen. Net zoals jij zelf mag weten of jij je zoon kerst en sint ontneemt en ipv suikerfeest viert. Daar heb jij niks van te vinden en vice versa.

• #150.938
Je zult je maar druk maken om een (bijeenkomst voor een) specifieke groep :eyes:

BIGOT
Je begrijpt wel dat dit deze toestanden op onze universiteiten en basisscholen word tentoongesteld als normaal. Ik heb idd mijn twijfels bij waar de maatschappij naar toe gaat.

Maar ik ben nog steeds voor leef en laat leven ondanks dat ik hier een uitgesproken mening over heb.

• #150.939
Omdat er maar 2 geslachten bestaan.
M + V

En elke ouder mag zelf weten hoe die daarin staat tov zn kinderen. Net zoals jij zelf mag weten of jij je zoon kerst en sint ontneemt en ipv suikerfeest viert. Daar heb jij niks van te vinden en vice versa.

Ok.. wie had het over geslachten? :roflol: wtf.
En hoe is iets dat er niet is, niet doen, het ontnemen? :roflol:

Je begrijpt wel dat dit deze toestanden op onze universiteiten en basisscholen word tentoongesteld als normaal. Ik heb idd mijn twijfels bij waar de maatschappij naar toe gaat.

Maar ik ben nog steeds voor leef en laat leven ondanks dat ik hier een uitgesproken mening over heb.

Wat is 'normaal' volgens jou dan?
Jij bent helemaal niet voor leef en laat leven want je openbaart hier heel duidelijk hoe jij erover denkt.

Terug
Naar boven