XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.961
Je zult maar een log op een BODYBUILDING FORUM hebben waar je al je kut onzin dagelijks aankaart en laatste 2 maanden 4 trainingen gedaan hebt. Hoogtepunt was vandaag wel dat je de zorg de schuld nog gaf dat ze niet sneller een diagnose hadden kunnen stellen, want wie weet wat je dan was geworden.

Miss fantasy life

Waarin ik 4 trainingen heb gelogd*. Als we loggen gelijk mogen stellen aan trainen, dan train jij gewoon nooit dus.

Je hebt een ban in mijn log, voelt je wel nog geroepen te lezen, om dan alsnog gewoon..niet goed te lezen :roflol:

• #150.962
Ik vind het sowieso gewoon raar als je gaat klagen over een bijeenkomst op 1 dag op 1 locatie voor mensen die niks met je te maken hebben en jou niks aan doen.

Is je eigen leven zo afschuwelijk saai en kut dat je gaat klagen daarover?
:roflol: :roflol: sneu joh
Ze hebben net aan mijn kontje gezeten 🥺 heb dan ook een mooi kontje voor een man maar toch ga ik naar het blijf van mijn lijfhuis.

PS niet 1 locatie , heel de stad is overgenomen.

Maar niet boos worden op mij schat, ik ben kei tolerant. Ik zie t**ten en korte rokjes en krijg weer hoop.

• #150.964
Waarin ik 4 trainingen heb gelogd*. Als we loggen gelijk mogen stellen aan trainen, dan train jij gewoon nooit dus.

Je hebt een ban in mijn log, voelt je wel nog geroepen te lezen, om dan alsnog gewoon..niet goed te lezen :roflol:
Je bent een pisvlek in de maatschappij dus moet online maar je beklaag doen doordat irl niemand langer dan 3 dagen in jou omgeving blijft.

Jij ziet jezelf als “winnaar” in de scheiding met je taliban strijder, maar ik zie hem als de winnaar.

• #150.965
Jeetje, ik geef een tegenreactie op LGBTQIA+ haat en krijg daar juist haat op terug :) het laat in ieder geval wel zien dat het niveau bij bepaalde mensen zo laag ligt dat ze net zo goed elkaar kunnen, nja..vul maar in lieve haters :)

• #150.966
Ik zie mensen die ik ken niet als beweging inderdaad. Ik zie hen als MENSEN.
Iets dat jij niet kunt.
Jouw geloof ziet het toch anders als jij dame. Infedels noemt jullie boekje het toch? Citeer het even zoals het er staat wat er met dat soort mensen moet gebeuren. Fake ass

• #150.967
Nou wat vinden we ervan ?
1000000699.jpg
Een goed initiatief, laten we aan alle Nederlanders hun mening vragen en daar ook daadwerkelijk wat mee doen.

• #150.968
Ik ga even genieten van een zeewier burger 😘
1000000709.jpg

Laatst bewerkt:
  • #150.971
  • #150.972
Ik denk dat hell astronaut of hart chirurg zou kunnen worden, mits ze wel de juiste begeleiding had gekregen uiteraard.

Denk eerder een baantje in het circus of sprookjesbos vd efteling.

• #150.973
Ik heb het ook over de hele beweging, probber het eens van die kant te zien, mogelijk begrijp je dan wat ik (en anderen) bedoel(en).

Ik heb het over het gejank over 1 bijeenkomst voor een specifieke groep op 1 evenement in 1 stad.

Beetje onnodig om dan "de hele beweging" erbij te halen..what's next.. discussies over hoe "de hele beweging" er aantoe gaat in Kenia? ..

• #150.974
Bedankt voor de opheldering. Ik ben tegen.

Tegen discriminatie van inheemse LHBTIQ+’ers en tegen discriminatie van normale vluchtelingen.

• #150.975
Ik heb het over het gejank over 1 bijeenkomst voor een specifieke groep op 1 evenement in 1 stad.

Beetje onnodig om dan "de hele beweging" erbij te halen..what's next.. discussies over hoe "de hele beweging" er aantoe gaat in Kenia? ..
Ja, lekker daar laten.

Volgend discussie punt. :D

• #150.976

Ik kan het moeilijk los zien van het gedram over gender bij kleine kinderen, andere onregelmatigheden over transsexualiteit en biologische mannen in vrouwensport, -kleedkamers en -gevangenissen.

• #150.978

Kwam jij als persoon maar eens in beweging..

• #150.980
Ergens het gewoon over oneens zijn is geen optie voor je?

Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt, dus gedeelde smart is halve smart.

Jammer dat je niet bereid bent een ander te proberen begrijpen, blijkbaar is het éénrichtingsverkeer onderweg naar je eigen gelijk of je puntje menen te pakken.

Terug
Naar boven