Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.981
Ergens het gewoon over oneens zijn is geen optie voor je?

Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt, dus gedeelde smart is halve smart.

Jammer dat je niet bereid bent een ander te proberen begrijpen, blijkbaar is het éénrichtingsverkeer onderweg naar je eigen gelijk of je puntje menen te pakken.

Jij zei dat jij het er niet van los kunt zien.
Als jij een discussie voert over honden, en ik kan het niet los zien van alle andere zoogdieren, is dat dan mijn probleem of moet jij met mij meegaan met discussie over alle zoogdieren terwijl het over enkel honden gaat?

• #150.982
Ergens het gewoon over oneens zijn is geen optie voor je?

Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo over denkt, dus gedeelde smart is halve smart.

Jammer dat je niet bereid bent een ander te proberen begrijpen, blijkbaar is het éénrichtingsverkeer onderweg naar je eigen gelijk of je puntje menen te pakken.
Tis gewoon ordinair opportunisme wat ze beoefent.
Opkomen voor de zwakkeren voor aandacht ook al gaat dat faliekant tegen haar geloofsprincipes in.

Ik vermoed dat het komt door haat rol als slachtoffer in haar vorige relatie. Cocktailtje van Geldingsdrang met rechtsvaardigheidsgevoel met een snufje vrijheid.

• #150.983
Krijg koppijn van jullie, dat verpest mijn dag. Ta ta :wave:

• #150.984
Zal nog even mijn ongezouten mening geven en hoor graag jullie mening

Wij mensen zijn net als sommige diersoorten te ver doorgefokt en gaan daardoor vreemd gedrag vertonen?

Terug naar de oertijd of verder waren er enkele doelen, zoals eten en voortplanten.

Nu zijn wij zoals ik het beschrijf te ver doorgefokt en hebben wij dit soort gekkigheid.

Homo’s en lesbiennes vindt ik prima en snap ik helemaal.

Maar iets van een genderneutrale omgebouwde man die vrouw is en pan sexueel zich indentificeert als een kip niet.

Dan nog zou ik ze graag links laten liggen. Maar dan gaan ze het op scholen en bibliotheken door de strot van kinderen vanaf 4 jaar drukken….. En zo kom ik bij de conclusie in mijn 1e alinea :-)

Nou @Hell93 brand los :-)

• #150.985
Ik las lhbt nog wat + vluchtelingen en asielzoekers. Zag de overeenkomsten niet helemaal 😁

Mijn mening
Vluchtelingen en asielzoekers prima zolang het goed geregeld is voor eigen volk in eerste instantie. Kwaliteit boven kwantiteit.

Lhbt ding gaat veel te ver. Nu moet ik naar een fucking wc met bordje mannen en vrouwen. Denken ze straks ook nog dat ik een chick met d*ck ben terwijl ik graag als echte vrouw naar een wc wil voor vrouwen. Mja wie ben ik 😁

• #150.986
Ik las lhbt nog wat + vluchtelingen en asielzoekers. Zag de overeenkomsten niet helemaal 😁

Mijn mening
Vluchtelingen en asielzoekers prima zolang het goed geregeld is voor eigen volk in eerste instantie. Kwaliteit boven kwantiteit.

Lhbt ding gaat veel te ver. Nu moet ik naar een fucking wc met bordje mannen en vrouwen. Denken ze straks ook nog dat ik een chick met d*ck ben terwijl ik graag als echte vrouw naar een wc wil voor vrouwen. Mja wie ben ik 😁
Jij bent Buttie88

• #150.990
Op een plek waar eerst een muziekpodium was hebben ze nu dit op de zomerfeesten 🥲

1000000687.png
Klinkt als een mooie meeting voor de dbb knokploeg

• #150.991
Fcking zuur😔 hopelijk win je de rechtzaak! Wil je delen waar het over gaat?
Mijn vader scheidt van zijn ex omdat zij nooit wilt gaan werken en alleen maar geld opdoet.

Ex gaat na scheiding naar rechtbank en wint rechtzaak. Het ging om zo een hoog bedrag dat hij zijn woning toen te koop moest zetten.

Mijn vader gaat naar notaris A en zegt : je kunt de woning niet weg schenken aan je kinderen, je kunt wel de blote eigendom verkopen aan 140.000€.

Natuurlijk willen ik en mijn 2 broers dat niet doen, omdat we allemaal liever alleen wouden gaan wonen. En ik wist ook niet goed wat ik er moest van denken.

Toen ik de documenten zag van de beslagname van de deurwaarder, vond ik dat veel erger en heb ik op het laaste moment de blote eigendom nog kunnen kopen. De rente stond toen toch laag.

Mijn vader heeft een nieuwe vriendin ondertussen en ik krijg er nog een halfbroertje erbij.

Samen gingen we naar Notaris B om de blote eigendom te kopen, de bank had ons daar naartoe gestuurd. Blote eigendom wordt verkocht voor 170.000€. Er wordt eerst nog een aangetekende brief opgestuurd naar de beslagrechter om een bod te doen op de woning.

Notaris B zegt dat ik later niemand geen geld van de woning moet terug betalen, omdat de woning in beslag genomen was en deze kun je dan niet weg schenken.

3 jaar later sterft mijn vader aan kanker onverwachts.

Mijn broer gaat naar notaris A, en notaris A zegt die woning is te laag verkocht dat is een schenking geweest. Terwijl notaris A zei dat je de woning niet kon weg schenken 6 jaar geleden.

De moeder van mijn stiefbroer gaat naar een notaris C en zegt hetzelfde als notaris A

Notaris B zegt een woning die in beslag genomen is kun je niet weg schenken en niemand buiten mij heeft recht op de woning, en je moet niemand uitbetalen.

Blijkbaar moet nu alles terug voor de rechtbank komen om te kijken als het wel of geen schenking geweest is. Terwijl de wet zegt dat een woning die in beslag genomen is niet kunt weg schenken.

En dan zijn ze verbaast dat er iemand gelijk Jurgen Konings rondloopt.

• #150.993
Mijn vader scheidt van zijn ex omdat zij nooit wilt gaan werken en alleen maar geld opdoet.

Ex gaat na scheiding naar rechtbank en wint rechtzaak. Het ging om zo een hoog bedrag dat hij zijn woning toen te koop moest zetten.

Mijn vader gaat naar notaris A en zegt : je kunt de woning niet weg schenken aan je kinderen, je kunt wel de blote eigendom verkopen aan 140.000€.

Natuurlijk willen ik en mijn 2 broers dat niet doen, omdat we allemaal liever alleen wouden gaan wonen. En ik wist ook niet goed wat ik er moest van denken.

Toen ik de documenten zag van de beslagname van de deurwaarder, vond ik dat veel erger en heb ik op het laaste moment de blote eigendom nog kunnen kopen. De rente stond toen toch laag.

Mijn vader heeft een nieuwe vriendin ondertussen en ik krijg er nog een halfbroertje erbij.

Samen gingen we naar Notaris B om de blote eigendom te kopen, de bank had ons daar naartoe gestuurd. Blote eigendom wordt verkocht voor 170.000€. Er wordt eerst nog een aangetekende brief opgestuurd naar de beslagrechter om een bod te doen op de woning.

Notaris B zegt dat ik later niemand geen geld van de woning moet terug betalen, omdat de woning in beslag genomen was en deze kun je dan niet weg schenken.

Mijn broer gaat naar notaris A, en notaris A zegt die woning is te laag verkocht dat is een schenking geweest. Terwijl notaris A zei dat je de woning niet kon weg schenken 6 jaar geleden.

De moeder van mijn stiefbroer gaat naar een notaris C en zegt hetzelfde als notaris A

Notaris B zegt een woning die in beslag genomen is kun je niet weg schenken en niemand buiten mij heeft recht op de woning, en je moet niemand uitbetalen.

Blijkbaar moet nu alles terug voor de rechtbank komen om te kijken als het wel of geen schenking geweest is. Terwijl de wet zegt dat een woning die in beslag genomen is niet kunt weg schenken.

Ik denk echt dat je moet stoppen met drugs gebruiken.

• #150.995

Holy shit wat een administratief doolhof heb je mee te maken. Vind het belachelijk dat jullie Vader de woning niet gewoon aan jullie kon schenken.

• #150.997
Haters zullen zeggen dat dit is om jongetjes te dwingen meisjes luierbroekjes te laten dragen!!1!!1!1!1!!!

Anyway.. hetzelfde product, evenveel luierbroekjes, dezelfde maat. Enige verschil is het patroontje erop.

Wtf

Screenshot_20240718_130608_Scan & Go.jpg

• #150.998
Haters zullen zeggen dat dit is om jongetjes te dwingen meisjes luierbroekjes te laten dragen!!1!!1!1!1!!!

Anyway.. hetzelfde product, evenveel luierbroekjes, dezelfde maat. Enige verschil is het patroontje erop.

Wtf

Screenshot_20240718_130608_Scan & Go.jpg
En wat is je probleem hiermee dan ?

• #151.000
Waarom is het een 3.50 en de ander 6.00?
Vind ik stom. Als je een product in de aanbieding doet, doe dan zowel jongens als meisjes allebei, als het om hetzelfde product gaat.
Ik zou ze voor de rechter slepen voor discriminatie

Terug
Naar boven