Ik zou ze voor de rechter slepen voor discriminatie
Jij wel ja

Ik heb gewoon de meisjes versie gekocht
opgelost.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou ze voor de rechter slepen voor discriminatie

opgelost.Als het om hetzelfde product gaat moet je de “jongens variant” ook voor £3,50 kunnen meenemen.
Ik neem ook aan dat jij je identificeert als een meisje? En wordt het niet tijd voor zindelijkheidstraining (ervan uitgaande dat 93 slaat op je geboortejaar 1993)?Jij wel ja
Ik heb gewoon de meisjes versie gekochtopgelost.
Als het om hetzelfde product gaat moet je de “jongens variant” ook voor £3,50 kunnen meenemen.

Ik neem ook aan dat jij je identificeert als een meisje? En wordt het niet tijd voor zindelijkheidstraining (ervan uitgaande dat 93 slaat op je geboortejaar 1993)?
Blijkbaar snap je me niet, het feit dat dat niet lukt geeft aan dat het verschillende producten zijn. Welkom in het marketing web.
Blijkbaar snap je me niet, het feit dat dat niet lukt geeft aan dat het verschillende producten zijn. Welkom in het marketing web.
Ho ho, ik snap haar wel.En we zijn aanbeland bij de 457ste keer dat Hell en Steks elkaar niet snappen. Je verwacht het niet. Lekker boeiend onderwerp ook weer.
Hoe zo moeten zijn? Jij bent toch altijd van de regels en de wetten? Als dit mag heb jij gewoon pech als je de ene versie wilt en niet de andere.Ja goh, de een heeft meisjes patroon en verpakking en de ander heeft jongetjes patroon en verpakking. Dat zei ik al.
Met 'hetzelfde' bedoel ik dat het beide luierbroekjes zijn, van hetzelfde merk, hetzelfde submerk, dezelfde maat, dezelfde aantallen in een verpakking, hetzelfde verpakkingsmateriaal, hetzelfde luierbroekjes materiaal.
Dat beiden een andere barcode hebben (een girls en een boys) laat al zien dat het niet "hetzelfde product" is. Daar zit imho al een probleem; het zou dezelfde prijs moeten zijn.
Hoe zo moeten zijn? Jij bent toch altijd van de regels en de wetten? Als dit mag heb jij gewoon pech als je de ene versie wilt en niet de andere.
Je zou ook in oplossingen kunnen denken en alleen de meisjes versie kunnen kopen om maximaal van de aanbieding gebruik te maken.Dat ik van de wetten ben (het opvolgen ervan) betekent niet dat ik het eens ben met alle wetten en regels![]()
Als ik per se een jongetjes versie van hetzelfde product wil, heb ik inderdaad pech.
En? ..
Is dit het grote "dit verpest mijn dag want dit mag niet!!" topic? ..

Je zou ook in oplossingen kunnen denken en alleen de meisjes versie kunnen kopen om maximaal van de aanbieding gebruik te maken.![]()

Dan maak je er gelijk een trending topic van.Het verpest ook niet echt mijn dag, maar als ik hier ga neerzetten wat m'n dag ècht verpest, dan verpest ik iedereen hun dag![]()

Hoe oud is jouw kind?Ja goh, de een heeft meisjes patroon en verpakking en de ander heeft jongetjes patroon en verpakking. Dat zei ik al.
Met 'hetzelfde' bedoel ik dat het beide luierbroekjes zijn, van hetzelfde merk, hetzelfde submerk, dezelfde maat, dezelfde aantallen in een verpakking, hetzelfde verpakkingsmateriaal, hetzelfde luierbroekjes materiaal.
Dat beiden een andere barcode hebben (een girls en een boys) laat al zien dat het niet "hetzelfde product" is. Daar zit imho al een probleem; het zou dezelfde prijs moeten zijn.
Vertel dat je autistisch bent, zonder te vertellen dat je autistisch bent.Dat ik van de wetten ben (het opvolgen ervan) betekent niet dat ik het eens ben met alle wetten en regels
Als ik per se een jongetjes versie van hetzelfde product wil, heb ik inderdaad pech.
En? ..
Is dit het grote "dit verpest mijn dag want dit mag niet!!" topic? ..
Als je nou eens zou gaan werken met je donder dan hoef jij je niet druk te maken om een knaakie en hoeft je zoon niet in meisjespampers te lopen omdat mama skeer is.Je zou ook kunnen lezen dat ik dat al heb gedaan![]()
![]()
Het verpest ook niet echt mijn dag, maar als ik hier ga neerzetten wat m'n dag ècht verpest, dan verpest ik iedereen hun dag![]()
Als je nou eens zou gaan werken met je donder dan hoef jij je niet druk te maken om een knaakie en hoeft je zoon in meisjespampers te laten lopen.
maak mij daar helemaal niet druk om. Anders had ik wel een goedkoop C-merk gekocht ipv A merk. Ook werk ik gewoon.