Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.003
Jij wel ja :D

Ik heb gewoon de meisjes versie gekocht :) opgelost.
Ik neem ook aan dat jij je identificeert als een meisje? En wordt het niet tijd voor zindelijkheidstraining (ervan uitgaande dat 93 slaat op je geboortejaar 1993)?

• #151.004
  • #151.006
Blijkbaar snap je me niet, het feit dat dat niet lukt geeft aan dat het verschillende producten zijn. Welkom in het marketing web.

Ja goh, de een heeft meisjes patroon en verpakking en de ander heeft jongetjes patroon en verpakking. Dat zei ik al.

Met 'hetzelfde' bedoel ik dat het beide luierbroekjes zijn, van hetzelfde merk, hetzelfde submerk, dezelfde maat, dezelfde aantallen in een verpakking, hetzelfde verpakkingsmateriaal, hetzelfde luierbroekjes materiaal.

Dat beiden een andere barcode hebben (een girls en een boys) laat al zien dat het niet "hetzelfde product" is. Daar zit imho al een probleem; het zou dezelfde prijs moeten zijn.

• #151.009
Ja goh, de een heeft meisjes patroon en verpakking en de ander heeft jongetjes patroon en verpakking. Dat zei ik al.

Met 'hetzelfde' bedoel ik dat het beide luierbroekjes zijn, van hetzelfde merk, hetzelfde submerk, dezelfde maat, dezelfde aantallen in een verpakking, hetzelfde verpakkingsmateriaal, hetzelfde luierbroekjes materiaal.

Dat beiden een andere barcode hebben (een girls en een boys) laat al zien dat het niet "hetzelfde product" is. Daar zit imho al een probleem; het zou dezelfde prijs moeten zijn.
Hoe zo moeten zijn? Jij bent toch altijd van de regels en de wetten? Als dit mag heb jij gewoon pech als je de ene versie wilt en niet de andere.

• #151.010
Hoe zo moeten zijn? Jij bent toch altijd van de regels en de wetten? Als dit mag heb jij gewoon pech als je de ene versie wilt en niet de andere.

Dat ik van de wetten ben (het opvolgen ervan) betekent niet dat ik het eens ben met alle wetten en regels :roflol:

Als ik per se een jongetjes versie van hetzelfde product wil, heb ik inderdaad pech.
En? ..
Is dit het grote "dit verpest mijn dag want dit mag niet!!" topic? ..

• #151.011
Dat ik van de wetten ben (het opvolgen ervan) betekent niet dat ik het eens ben met alle wetten en regels :roflol:

Als ik per se een jongetjes versie van hetzelfde product wil, heb ik inderdaad pech.
En? ..
Je zou ook in oplossingen kunnen denken en alleen de meisjes versie kunnen kopen om maximaal van de aanbieding gebruik te maken. ;)

• #151.012
Eigenlijk zouden jullie een eigen topic moeten beginnen waarin jullie gesprek zich voort kan zetten, weet zeker dat het superdruk wordt.

Respect!

• #151.013
Je zou ook in oplossingen kunnen denken en alleen de meisjes versie kunnen kopen om maximaal van de aanbieding gebruik te maken. ;)

Je zou ook kunnen lezen dat ik dat al heb gedaan ;) ;) ;)

Het verpest ook niet echt mijn dag, maar als ik hier ga neerzetten wat m'n dag ècht verpest, dan verpest ik iedereen hun dag :o

• #151.014
Deer Popcorn GIF

• #151.016

Hoe oud is jouw kind?

• #151.017
Als het aantal pagina's die jullie vullen gelijk staat aan de massa die wij hier met zijn allen kunnen winnen, dan zijn we morgen allemaal groter dan de Hulk, mannen EN vrouwen!

• #151.018

En? ..
Vertel dat je autistisch bent, zonder te vertellen dat je autistisch bent.

• #151.019
Je zou ook kunnen lezen dat ik dat al heb gedaan ;) ;) ;)

Het verpest ook niet echt mijn dag, maar als ik hier ga neerzetten wat m'n dag ècht verpest, dan verpest ik iedereen hun dag :o
Als je nou eens zou gaan werken met je donder dan hoef jij je niet druk te maken om een knaakie en hoeft je zoon niet in meisjespampers te lopen omdat mama skeer is.

• #151.020
Als je nou eens zou gaan werken met je donder dan hoef jij je niet druk te maken om een knaakie en hoeft je zoon in meisjespampers te laten lopen.

Ik kan het makkelijk betalen hoor :) maak mij daar helemaal niet druk om. Anders had ik wel een goedkoop C-merk gekocht ipv A merk. Ook werk ik gewoon.

Als jij nou eens leert lezen, dan hoef je niet steeds idiote opmerkingen tegen mij te maken.

Wat is er mis met een jongetje die snachts meisjespampers draagt? :o
Retorische vraag, want antwoord is HELEMAAL NIKS.

Terug
Naar boven