AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.101
Ja, leuk geweest. Kom maar door met de Herfst

IMG_7765.jpg

Nog nooit een bruine Japanner gezien tho

• #151.103
  • #151.104
Zijn ze weer hoor....
IMG-20240722-WA0003.jpg

• #151.107
  • #151.109
08.05 begonnen ze.

Ja geweldige tijd. Precies 1 uur na mijn nachtdienst.

• #151.111
  • #151.112
Poah dat is wel kloten inderdaad. Denk je lekker bedje in te gaan..

@Hell93 dit is zo’n moment om niet je gelijk te halen…. Of je mist het hele punt 😉

Of jij mist het hele gezeur van hem hierover dat al vaker is gepost :o
Ik probeer m'n gelijk niet te halen, ik probeer hem in te laten zien dat het nooit goed is voor hem.

• #151.113
Of jij mist het hele gezeur van hem hierover dat al vaker is gepost :o
Ik probeer m'n gelijk niet te halen, ik probeer hem in te laten zien dat het nooit goed is voor hem.
Goed goed jij krijgt laatste woord! Je hebt helemaal gelijk ik ga zoals elke man in een goede relatie moet doen wijselijk de mond houden 🤣😘

• #151.114
een goede relatie moet doen wijselijk de mond houden 🤣😘
Een goede relatie is als de man soms zn muil opentrekt en de vrouw af en toe der snavel houdt als hij vertelt dat ze even normaal.moet doen en met beide beentjes op aarde moet blijven .

(Dit werkt soms en met sommige onderwerpen ook de andere kant op uiteraard)

Wat jij aanhaalt is simp cope gedrag

• #151.115
  • #151.117
Een goede relatie is als de man soms zn muil opentrekt en de vrouw af en toe der snavel houdt als hij vertelt dat ze even normaal.moet doen en met beide beentjes op aarde moet blijven .

(Dit werkt soms en met sommige onderwerpen ook de andere kant op uiteraard)

Wat jij aanhaalt is simp cope gedrag
Ligt er aan vriend, niet in elke situatie is het wijs om te vertellen dat ze normaal moet doen, soms is het de wijsheid van de man die ons er toe moet zetten te weten dat zij te hoog in een emotie zit waarin ze enkel maar haar gevoelige ei kwijt wil, als wij mannen dan sterk genoeg zijn om stil te blijven en enkel maar een blik werpen waar een vriendelijke doch serieuze emotie in zit, wordt de vrouw in dit geval vanzelf ook stil en blijft de vrede bewaard.

• #151.118
En er zijn ook vrouwen die bewust solliciteren naar een klap aan hun gezicht. Die vrouwen kun je beter direct negeren en de conversatie niet aan gaan. Ik noem geen namen.

• #151.119
Ligt er aan vriend, niet in elke situatie is het wijs om te vertellen dat ze normaal moet doen, soms is het de wijsheid van de man die ons er toe moet zetten te weten dat zij te hoog in een emotie zit waarin ze enkel maar haar gevoelige ei kwijt wil, als wij mannen dan sterk genoeg zijn om stil te blijven en enkel maar een blik werpen waar een vriendelijke doch serieuze emotie in zit, wordt de vrouw in dit geval vanzelf ook stil en blijft de vrede bewaard.
nee , nee en .... nee.

Je hebt nog veel te leren..... vriend

• #151.120
Ik ben ook absoluut voorstander dat de man de dominanten rol in een relatie moet nemen en de vrouw andere taken heeft. Een man is niet meer dan een vrouw, maar beide hebben een andere “functie” in een relatie. Als je als man zijnde thuis niet de broek aan hebt is het in mijn optiek dat je vriendin jou niet respecteert en gewoon over je heen loopt.

Terug
Naar boven