RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Nog nooit een bruine Japanner gezien tho
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel last van de smog daaro?
Best warm, hoe zit het met de luchtvochtigheid? Schijnt dat dat ook nog wel een rol speelt in het uithouden van hoge temperaturen.
Beetje regen erbij en jouw dag is weer geslaagd
Hahah iemand leest hier mee van hun dat kan niet anders🤣🤣🤣
08.05 begonnen ze.
Ja geweldige tijd. Precies 1 uur na mijn nachtdienst.
Poah dat is wel kloten inderdaad. Denk je lekker bedje in te gaan..08.05 begonnen ze.
Ja geweldige tijd. Precies 1 uur na mijn nachtdienst.
@Hell93 dit is zo’n moment om niet je gelijk te halen…. Of je mist het hele punt 😉Beter dan 7 uur want 7 uur was "t*ring vroeg voor iedereen". 8 uur is al beter dan toch?
Poah dat is wel kloten inderdaad. Denk je lekker bedje in te gaan..
@Hell93 dit is zo’n moment om niet je gelijk te halen…. Of je mist het hele punt 😉

Goed goed jij krijgt laatste woord! Je hebt helemaal gelijk ik ga zoals elke man in een goede relatie moet doen wijselijk de mond houden 🤣😘Of jij mist het hele gezeur van hem hierover dat al vaker is gepost
Ik probeer m'n gelijk niet te halen, ik probeer hem in te laten zien dat het nooit goed is voor hem.
Een goede relatie is als de man soms zn muil opentrekt en de vrouw af en toe der snavel houdt als hij vertelt dat ze even normaal.moet doen en met beide beentjes op aarde moet blijven .een goede relatie moet doen wijselijk de mond houden 🤣😘
Een goede relatie is als de man soms zn muil opentrekt en de vrouw af en toe der snavel houdt als hij vertelt dat ze even normaal.moet doen en met beide beentjes op aarde moet blijven .
Wat jij aanhaalt is simp cope gedrag
ik toeter niet voor ik je raak
Ligt er aan vriend, niet in elke situatie is het wijs om te vertellen dat ze normaal moet doen, soms is het de wijsheid van de man die ons er toe moet zetten te weten dat zij te hoog in een emotie zit waarin ze enkel maar haar gevoelige ei kwijt wil, als wij mannen dan sterk genoeg zijn om stil te blijven en enkel maar een blik werpen waar een vriendelijke doch serieuze emotie in zit, wordt de vrouw in dit geval vanzelf ook stil en blijft de vrede bewaard.Een goede relatie is als de man soms zn muil opentrekt en de vrouw af en toe der snavel houdt als hij vertelt dat ze even normaal.moet doen en met beide beentjes op aarde moet blijven .
(Dit werkt soms en met sommige onderwerpen ook de andere kant op uiteraard)
Wat jij aanhaalt is simp cope gedrag
nee , nee en .... nee.Ligt er aan vriend, niet in elke situatie is het wijs om te vertellen dat ze normaal moet doen, soms is het de wijsheid van de man die ons er toe moet zetten te weten dat zij te hoog in een emotie zit waarin ze enkel maar haar gevoelige ei kwijt wil, als wij mannen dan sterk genoeg zijn om stil te blijven en enkel maar een blik werpen waar een vriendelijke doch serieuze emotie in zit, wordt de vrouw in dit geval vanzelf ook stil en blijft de vrede bewaard.