MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.301
Misschien moet ik even flirten met @NobodySpecial dat hij bij het kledingmagazijn wat regelt (mocht dat überhaupt nog bestaan)
anderzijds boeit het me ook weinig
zo kan je er ook tegen aan kijken . Ik heb onlangs een zippo gekregen van een van de boys die destijds het akkefietje bij de punt hebben beeindigd .Kreeg meteen te horen ben er wel zuinig op ouwe nationalist ik had dat kreng op zak toen we via het onderhouds luik binnen gingen .Pracht vent

• #151.302
zo kan je er ook tegen aan kijken . Ik heb onlangs een zippo gekregen van een van de boys die destijds het akkefietje bij de punt hebben beeindigd .Kreeg meteen te horen ben er wel zuinig op ouwe nationalist ik had dat kreng op zak toen we via het onderhouds luik binnen gingen .Pracht vent
Toevallig een indo? En was hij toen sergeat?

• #151.303
De buren horen roddelen over je als je naar buiten loopt. Kut volk dat het is. Als laatste komen wonen en iedereen heeft last van ze. Hele dagen bier zuipen in de tuin als er maar zonnestraal licht te zien is. Met 10 graden nog in de tuin zitten en kut herrie. Voel echt een roid rage aankomen dat ik er 1 de kop van zijn romp trek

• #151.309
Dacht dat jij hier als moslim wel een bepaald standup over in zou moeten nemen. Of ben je niet praktiserend?

Ik moet als Moslim niks, maar zelfs dan, mensen nemen maar voor het gemak aan dat homoseksueel zijn verboden is in Islam..wat niet zo is.

Dacht dat mensen als mens wel 'live and let live' zouden aannemen, helaas..

• #151.310
Ik moet als Moslim niks, maar zelfs dan, mensen nemen maar voor het gemak aan dat homoseksueel zijn verboden is in Islam..wat niet zo is.

Hoe zouden ze toch op het idee kunnen komen dat de tolerantie van homoseksuelen in Islam wat minder is...

• #151.314

Predik dit eens in een willekeurig islamitisch land. En vergeet geen videotje te maken voor ons aub✌️

• #151.317
Dus als ik, als eigen persoon, zo'n evenement verdedig, dan moet dat in twijfel gebracht worden "want is niet stereotype"? ..
Het ging om het feit dat mensen het idee hebben dat in Islam de tolerantie tegen homoseksualiteit niet zo groot is als jij claimt. Als je ziet hoe het in landen is die hun wetgeving baseren op de Islam, of hoe predikers en volgers in de hele wereld zich uiten, enquêtes onder moslims in het westen, dan is er geen enkele reden om dit aan te nemen, behalve dat jij dat zegt.

Dat zegt helemaal niets over individuele moslims. De bijeenkomst waar het over ging richtte zich ook helemaal niet alleen op holebi's. Mijn standpunt is dat de rechten van holebi's soms haaks staan op de rest van het alfabet.

Laat gerust zien waar ik kan terugvinden dat homoseksualiteit in de Islama geaccepteerd is en dat al die landen predikers en individuen er helemaal naast zitten.

Het Wikipedia lemma begint aldus:
Within the Muslim world, sentiment towards LGBT people varies and has varied between societies and individual Muslims, but is contemporarily negative.
Verderop:
There are differences between how the Qur'an and later hadith traditions (orally transmitted collections of Muhammad's teachings) treat homosexuality, with many Western scholars arguing that the latter is far more explicitly negative. Using these differences, these scholars have argued that Muhammad, the main Islamic prophet, never forbade homosexual relationships outright, although he disapproved of them in line with his contemporaries.

Laatst bewerkt:
  • #151.320
Het ging om het feit dat mensen het idee hebben dat in Islam de tolerantie tegen homoseksualiteit niet zo groot is als jij claimt.

Ik claim helemaal niks. Ik heb het over mezelf. Dat ikzelf als persoon mij niet druk maak over zo'n bijeenkomst, betekent niet dat ik claim dat Islam tolerant is tegen homoseksualiteit.

Islam verbied homoseksuele handelingen. Niet het homoseksueel zijn.

Er zijn meer dingen die ik doe die niet 100% overeenkomen met Islam, maar daar hoor/lees ik NIEMAND over zeiken, maar als ik een bijeenkomst van 1 dag, op 1 plaats voor een kleine specifieke groep (want dat deed ik) 'accepteer' (ik sprak een hater erop aan) dan is het ineens OoOoOh mOsLiMmMMMmmM

Jank dan ook over de andere dingen.

Terug
Naar boven