Geen idee, maar er werd niet alleen maar verteld dat ze DJ is.Stond ze daar ondst ze een goede DJ is of op basis van Didn't Earn It?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, maar er werd niet alleen maar verteld dat ze DJ is.Stond ze daar ondst ze een goede DJ is of op basis van Didn't Earn It?
.Geen idee, maar er werd niet alleen maar verteld dat ze DJ is.
Het de conservatieve deelnemende landen lastig maken wat uitzenden betreft.Wat doet die dansende transgender met baard op dat podium?
![]()
Ik zie net dat Lady Gaga er was, dat is wel de mijn supergeheime guilty pleasure. Dat ga ik op YT ff terugzoeken.
Zij is een hele goede zangeres, kan enorm goed zingen.Lady Gaga is best wel een goede zangeres, enkel jammer dat ze volledig geclaimed is door de iluminati
Geen idee, waarom je mij lijkt te quoten, ik ontken alles.Lady Gaga is best wel een goede zangeres, enkel jammer dat ze volledig geclaimed is door de iluminati
Heeft niets, maar dan ook niets met de OS te maken, woke-gedram., gewoon uitzenden met vertraging en bij dergelijke abominaties het beeld op zwart of op mooie beelden van Parijs.Het de conservatieve deelnemende landen lastig maken wat uitzenden betreft.
Aan mensen vragen wat hun ab routine is.Wat doet die dansende transgender met baard op dat podium?
![]()

Bid jij ook meerdere keren per dag op een kleedje? Met heel dat reinigen ritueel erbij? Of hoeven vrouwen dat niet.Bijna 10 dagen oud gesprek oprakelen. Lees de rest dan ook en zo niet, accepteer mijn reacties.
Ja ik ben Moslim. Ik ben ook een mens.
Jullie zeiken niet om alle andere dingen die ik doe die niet 100% Islamitisch zijn.
Waarom niet? Mietjes.
Er is een makkelijke manier om al dat gezeik te stoppen. Maar laten we dat vooral niet doen
Podium of schandpaal? Tussen al die fitte mensen leek ze extra dik + motoriek beperkt door haar overgewichtDat zo iemand een podium krijgt bij de Olympische Spelen.
![]()
Barbara Butch (@barbarabutch) • Instagram photos and videos
112K Followers, 1,480 Following, 172 Posts - See Instagram photos and videos from Barbara Butch (@barbarabutch)www.instagram.com
![]()
Barbara Butch - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Laten we eerlijk zijn open klasse judo of gewichtheffen ziet er ook niet gezond uit.Podium of schandpaal? Tussen al die fitte mensen leek ze extra dik + motoriek beperkt door haar overgewicht
Er is een makkelijke manier om al dat gezeik te stoppen. Maar laten we dat vooral niet doen
Eens. Maar vind het excentrieke en extreme ergens ook wel bij het oude Frankrijk passen. Of nou ja, dat mannen op hoge hakken paraderen omdat ze meer geld verdienen dan de dames (want lange benen) is niets nieuws in Parijs.Ha ja was net ook aan het kijken, die opening is 1 grote woke shitshow geworden zoals Eurosong
Mischien dat @Arminius een topic kan openen en vol spammen?
![]()
Sorry hoor, maar waar zit ik hier naar te gluren? Wat heeft dit nog met Frankrijk of de Olympische Spelen te maken? Buiten dat Franse tradities belachelijk worden gemaakt.Eens. Maar vind het excentrieke en extreme ergens ook wel bij het oude Frankrijk passen. Of nou ja, dat mannen op hoge hakken paraderen omdat ze meer geld verdienen dan de dames (want lange benen) is niets nieuws in Parijs.
Ik vind transgenders niet thuis horen in de vrouwen sport. Die man in het blauw en die vrouw met geblondeerde borsthaar, het is niet mijn smaak. Maar kunstzinnig is het wel.
Sorry hoor, maar waar zit ik hier naar te gluren? Wat heeft dit nog met Frankrijk of de Olympische Spelen te maken? Buiten dat Franse tradities belachelijk worden gemaakt.
Frankrijk dat ook wel "De oudste dochter van de Kerk" genoemd wordt.
Sorry hoor, maar waar zit ik hier naar te gluren? Wat heeft dit nog met Frankrijk of de Olympische Spelen te maken? Buiten dat Franse tradities belachelijk worden gemaakt.
Frankrijk dat ook wel "De oudste dochter van de Kerk" genoemd wordt.
Lastige vraag ik schakel een hulplijn in.Zouden ze ook de Islam zo te kakken durven te zetten?
NiemandZouden ze ook de Islam zo te kakken durven te zetten?