XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.347
Laatst bewerkt:
  • #151.348
Het de conservatieve deelnemende landen lastig maken wat uitzenden betreft.
Heeft niets, maar dan ook niets met de OS te maken, woke-gedram., gewoon uitzenden met vertraging en bij dergelijke abominaties het beeld op zwart of op mooie beelden van Parijs.

• Like
Waarderingen: RLS
  • #151.350
Bijna 10 dagen oud gesprek oprakelen. Lees de rest dan ook en zo niet, accepteer mijn reacties.

Ja ik ben Moslim. Ik ben ook een mens.
Jullie zeiken niet om alle andere dingen die ik doe die niet 100% Islamitisch zijn.

Waarom niet? Mietjes.
Bid jij ook meerdere keren per dag op een kleedje? Met heel dat reinigen ritueel erbij? Of hoeven vrouwen dat niet.
Serieuze vraag.
Zo ja. Doet je zoontje dat dan ook al?

• #151.352
  • #151.353
Podium of schandpaal? Tussen al die fitte mensen leek ze extra dik + motoriek beperkt door haar overgewicht
Laten we eerlijk zijn open klasse judo of gewichtheffen ziet er ook niet gezond uit.

Hoewel als je Lasha ziet bewegen denk je eerder aan ballet...

• #151.355
Ha ja was net ook aan het kijken, die opening is 1 grote woke shitshow geworden zoals Eurosong
Mischien dat @Arminius een topic kan openen en vol spammen?
:trollfacex:
Eens. Maar vind het excentrieke en extreme ergens ook wel bij het oude Frankrijk passen. Of nou ja, dat mannen op hoge hakken paraderen omdat ze meer geld verdienen dan de dames (want lange benen) is niets nieuws in Parijs.

Ik vind transgenders niet thuis horen in de vrouwen sport. Die man in het blauw en die vrouw met geblondeerde borsthaar, het is niet mijn smaak. Maar kunstzinnig is het wel.

• #151.356
Eens. Maar vind het excentrieke en extreme ergens ook wel bij het oude Frankrijk passen. Of nou ja, dat mannen op hoge hakken paraderen omdat ze meer geld verdienen dan de dames (want lange benen) is niets nieuws in Parijs.

Ik vind transgenders niet thuis horen in de vrouwen sport. Die man in het blauw en die vrouw met geblondeerde borsthaar, het is niet mijn smaak. Maar kunstzinnig is het wel.
Sorry hoor, maar waar zit ik hier naar te gluren? Wat heeft dit nog met Frankrijk of de Olympische Spelen te maken? Buiten dat Franse tradities belachelijk worden gemaakt.

Frankrijk dat ook wel "De oudste dochter van de Kerk" genoemd wordt.

• #151.357
Sorry hoor, maar waar zit ik hier naar te gluren? Wat heeft dit nog met Frankrijk of de Olympische Spelen te maken? Buiten dat Franse tradities belachelijk worden gemaakt.

Frankrijk dat ook wel "De oudste dochter van de Kerk" genoemd wordt.

Breedbeeld tv!

Terug
Naar boven