Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.327
Als jij de uitkomst onder aan de streep niet door je dikke schedel heen krijgt moet je ook je muil houden.

Als jij mijn antwoord op jouw vraag naar mij niet wilt accepteren, moet je mij niet citeren. Je bent mosterd na de maaltijd aan het opscheppen.

• #151.331
Bijna 10 dagen oud gesprek oprakelen. Lees de rest dan ook en zo niet, accepteer mijn reacties.

Ja ik ben Moslim. Ik ben ook een mens.
Jullie zeiken niet om alle andere dingen die ik doe die niet 100% Islamitisch zijn.

Waarom niet? Mietjes.

• #151.332
Ik claim helemaal niks. Ik heb het over mezelf. Dat ikzelf als persoon mij niet druk maak over zo'n bijeenkomst, betekent niet dat ik claim dat Islam tolerant is tegen homoseksualiteit.

Islam verbied homoseksuele handelingen. Niet het homoseksueel zijn.

Er zijn meer dingen die ik doe die niet 100% overeenkomen met Islam, maar daar hoor/lees ik NIEMAND over zeiken, maar als ik een bijeenkomst van 1 dag, op 1 plaats voor een kleine specifieke groep (want dat deed ik) 'accepteer' (ik sprak een hater erop aan) dan is het ineens OoOoOh mOsLiMmMMMmmM

Jank dan ook over de andere dingen.
Een hele geruststelling dat je wel homosexueel mag zijn, maar dat als je er naar handelt de doodstraf wacht.

Ik sloeg aan op twee dingen:
1. De claim dat de bijeenkomst voor homoseksuelen was, dat had niets met de Islam te maken, en dat je mensen makkelijk wegzette als "bigot";
2. Dat homoseksualiteit in de Islam zou zijn toegestaan. Wel zijn, maar niet doen is daar een prachtig onderscheid in. Dan bedoelen we uiteindelijk hetzelfde.

Waar heb ik jou verweten daar als moslim op een bepaalde manier in te moeten staan?

• #151.334
Stop nu maar met al dat gezeik, jeez.

• #151.337
Dat zo iemand een podium krijgt bij de Olympische Spelen.

Ha ja was net ook aan het kijken, die opening is 1 grote woke shitshow geworden zoals Eurosong
Mischien dat @Arminius een topic kan openen en vol spammen?
:trollfacex:

• #151.338
Ha ja was net ook aan het kijken, die opening is 1 grote woke shitshow geworden zoals Eurosong
Mischien dat @Arminius een topic kan openen en vol spammen?
:trollfacex:

Ik zag dat ook de Moulin Rouge mocht optreden, dan hoop ik ooit nog mee te maken dat Amsterdam het weer mag organiseren met een optreden van de Bananen bar.

• #151.339
  • #151.340
Terug
Naar boven