Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Ja zo kan ik het ook hoor. en hitler had niks tegen joden alleen als ze toevallig adem haalden.Islam verbied homoseksuele handelingen. Niet het homoseksueel zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo kan ik het ook hoor. en hitler had niks tegen joden alleen als ze toevallig adem haalden.Islam verbied homoseksuele handelingen. Niet het homoseksueel zijn.
Dat kan niet.Islam verbied homoseksuele handelingen. Niet het homoseksueel zijn.
Ja zo kan ik het ook hoor. en hitler had niks tegen joden alleen als ze toevallig adem haalden.
Als jij de uitkomst onder aan de streep niet door je dikke schedel heen krijgt moet je ook je muil houden.Als je het verschil niet snapt dan moet je je er helemaal niet mee bemoeien.
Nee, dan ben je een homofiel.
Als jij de uitkomst onder aan de streep niet door je dikke schedel heen krijgt moet je ook je muil houden.
Marne's grove mosterd uit groningen. Heerlijk spul. Vooral bij een eierbal.Als jij mijn antwoord op jouw vraag naar mij niet wilt accepteren, moet je mij niet citeren. Je bent mosterd na de maaltijd aan het opscheppen.
Wij domme doos.
Een hele geruststelling dat je wel homosexueel mag zijn, maar dat als je er naar handelt de doodstraf wacht.Ik claim helemaal niks. Ik heb het over mezelf. Dat ikzelf als persoon mij niet druk maak over zo'n bijeenkomst, betekent niet dat ik claim dat Islam tolerant is tegen homoseksualiteit.
Islam verbied homoseksuele handelingen. Niet het homoseksueel zijn.
Er zijn meer dingen die ik doe die niet 100% overeenkomen met Islam, maar daar hoor/lees ik NIEMAND over zeiken, maar als ik een bijeenkomst van 1 dag, op 1 plaats voor een kleine specifieke groep (want dat deed ik) 'accepteer' (ik sprak een hater erop aan) dan is het ineens OoOoOh mOsLiMmMMMmmM
Jank dan ook over de andere dingen.
Hoe was je dag popje?Als jij mijn antwoord op jouw vraag naar mij niet wilt accepteren, moet je mij niet citeren. Je bent mosterd na de maaltijd aan het opscheppen.
Hoe gaat de contest?
www.instagram.com
Ha ja was net ook aan het kijken, die opening is 1 grote woke shitshow geworden zoals EurosongDat zo iemand een podium krijgt bij de Olympische Spelen.
![]()
Barbara Butch (@barbarabutch) • Instagram photos and videos
112K Followers, 1,480 Following, 172 Posts - See Instagram photos and videos from Barbara Butch (@barbarabutch)www.instagram.com
![]()
Barbara Butch - Wikipedia
en.m.wikipedia.org

Ha ja was net ook aan het kijken, die opening is 1 grote woke shitshow geworden zoals Eurosong
Mischien dat @Arminius een topic kan openen en vol spammen?
![]()
Eigenlijk is jullie moderators schuld. De ind samenwerking gaat niet goed en de screening komen ze zo doorheen ;-)
Stond ze daar ondst ze een goede DJ is of op basis van Didn't Earn It?Dat zo iemand een podium krijgt bij de Olympische Spelen.
![]()
Barbara Butch (@barbarabutch) • Instagram photos and videos
112K Followers, 1,480 Following, 172 Posts - See Instagram photos and videos from Barbara Butch (@barbarabutch)www.instagram.com
![]()
Barbara Butch - Wikipedia
en.m.wikipedia.org