MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.401
Ik vind persoonlijk iemand die zijn kind in de steek laat dat ie maar tegen een boom rijd. Iemand die zoiets ook doet heeft geen zin om ermee te gaan onderhandelen, want ook al “moet” ie straks paar dagen/weken de vakantie met hem doorbrengen zou je dat vertrouwen?

Overigens in mijn omgeving is het 50/50 dat de vader er ineens uit naar voor het kind 2/3/4 jaar oud is en ze als alleenstaande moeder achterblijven. Kennis van me is zelfs met haar vriend uit mekaar gegaan 3 weken nadat ze erachter kwamen ze een dochter kregen. Allemaal vervelende situaties, maar zo is de realiteit tegenwoordig.

Hij laat hem gelukkig niet in de steek, dan was ik er ook wel klaar mee geweest :o

Het is inderdaad de realiteit :( waren jouw kennis en vriend uit elkaar gegaan OMDAT ze een dochter kregen..? :eek:

• #151.402
Hij laat hem gelukkig niet in de steek, dan was ik er ook wel klaar mee geweest :o

Het is inderdaad de realiteit :( waren jouw kennis en vriend uit elkaar gegaan OMDAT ze een dochter kregen..? :eek:
Dat is een “ingewikkeld” onderwerp, maar in mijn ogen was ze te snel zwanger geworden en kwam ze er halverwege achter dat ze wellicht niet bij elkaar paste.

Vrijwel altijd is het wel de schuld vd vent, maar ik hoor het verhaal altijd alleen vanuit de vrouw zijn kant dus ik kan nooit een compleet oordeel geven. Het zijn wel altijd de moeilijke types waar dit bij overkomt, maar toevallig is dat wel zon beetje iedereen in me kennissenkring.

• #151.403
Dat is een “ingewikkeld” onderwerp, maar in mijn ogen was ze te snel zwanger geworden en kwam ze er halverwege achter dat ze wellicht niet bij elkaar paste.

Vrijwel altijd is het wel de schuld vd vent, maar ik hoor het verhaal altijd alleen vanuit de vrouw zijn kant dus ik kan nooit een compleet oordeel geven. Het zijn wel altijd de moeilijke types waar dit bij overkomt, maar toevallig is dat wel zon beetje iedereen in me kennissenkring.

Soort zoekt soort :trollface:
Hehe

• #151.405
Als co-parents heb je de verantwoordelijkheid om samen uit te komen op wie het kind heeft en wanneer. Dat ik een maand geprobeerd heb dit te doen, is dus nu ineens 'jij zegt hem wat hij moet doen' en ben ik verkeerd bezig?

Hoe? Wat doe ik fout?
Hell even heel eerlijk!

Je ex wilt dit co ouderschap niet , hij is er klaar mee. De fijne details hoe jullie samen waren en hoe jullie hebben besloten samen een kind te krijgen weet ik niet. En wat er is afgesproken.

Maar zijn acties laten duidelijk zien dat hij jou niet kan uitstaan en het kind hem gestolen kan worden.

Hier kun je heel veel woorden aan gaan besteden maar de acties spreken voor zichzelf ! Het interesseert hem gwn absoluut niet meer en wat je nu doet is energie verspillen aan iemand die gwn niks meer met jou of je kind te maken wilt hebben.

Het gaat helemaal niet om dat vakantie schema, dat boeit niet. Je ex wilt niet met jou een kind opvoeden.

En ja je ex is een ontieglijke debiel hierin en kan geen verantwoordelijkheid nemen voor het beste van het kind en dat is diep diep triest. Hoe vervelend jij in de omgang ook mag zijn, het gaat in deze om een kinderleven.

• #151.406
Hell even heel eerlijk!

Je ex wilt dit co ouderschap niet , hij is er klaar mee. De fijne details hoe jullie samen waren en hoe jullie hebben besloten samen een kind te krijgen weet ik niet. En wat er is afgesproken.

Maar zijn acties laten duidelijk zien dat hij jou niet kan uitstaan en het kind hem gestolen kan worden.

Hier kun je heel veel woorden aan gaan besteden maar de acties spreken voor zichzelf ! Het interesseert hem gwn absoluut niet meer en wat je nu doet is energie verspillen aan iemand die gwn niks meer met jou of je kind te maken wilt hebben.

Het gaat helemaal niet om dat vakantie schema, dat boeit niet. Je ex wilt niet met jou een kind opvoeden.

Hij wilt wel wat met ons kind te maken hebben :) hij heeft ook gewoon zijn dagen, maar tijdens vakantie is dat anders.

Dat hij niks met mij te maken wilt hebben is prima. Alleen is dat lastig als we de rechtbank erbuiten willen laten èn hij wel ons kind wilt zien.

De energie die ik erin steek is vooral voor mij en kind; als hij zegt 'heb jij 'm maar voor de hele zomer' is het ook prima :roflol: maar ik kan niet zo goed tegen de onduidelijkheid en ons kind ook niet.

Dankje voor je input.

• #151.407
Ik vind persoonlijk iemand die zijn kind in de steek laat dat ie maar tegen een boom rijd. Iemand die zoiets ook doet heeft geen zin om ermee te gaan onderhandelen, want ook al “moet” ie straks paar dagen/weken de vakantie met hem doorbrengen zou je dat vertrouwen?

Overigens in mijn omgeving is het 50/50 dat de vader er ineens uit naar voor het kind 2/3/4 jaar oud is en ze als alleenstaande moeder achterblijven. Kennis van me is zelfs met haar vriend uit mekaar gegaan 3 weken nadat ze erachter kwamen ze een dochter kregen. Allemaal vervelende situaties, maar zo is de realiteit tegenwoordig.
Niet om het goed te praten. Maar als man zit je ook wel snel in een hele nare positie, waar je weinig te kiezen hebt, als zij onverwacht zwanger wordt.

• #151.408
Overigens ben ik hierin wel based gezien mijn Vader een ontieglijke loser is en ik vol zit met resentment naar faalvaders.

Hij verdiende mijn moeder niet! Altijd hardwerkend, door iedereen in de omgeving geliefd, altijd ingezet met sociale activiteiten geveld door kanker.

Meneer trekt al 20 jaar uitkering, heeft familiebanden kapotgetrokken door zijn zuur. Emoties niet onder controle en temper tantrums wanneer deze adult baby zijn zin niet krijgt.

Cheers to shitty father's

1000001177.gif

Laatst bewerkt:
  • #151.409
Niet om het goed te praten. Maar als man zit je ook wel snel in een hele nare positie, waar je weinig te kiezen hebt, als zij onverwacht zwanger wordt.
In dit specifieke geval was ze niet onbewust zwanger geworden, maar de dame in kwestie ging ik wel eens mee wat doen voor mijn huidige relatie en is een heel dominant type die over je heen loopt als je geen gas terug kan geven.

Ik spreek haar nog geregeld en haar ex was “te lief” gaf ze aan, dus dan weet ik het wel.
Overigens dit is geen uitzonderlijk verhaal in mijn omgeving en zoiets gebeurd zeker wel vaker.

• #151.410
Het was mij al duidelijk dat achmed je ex niet world best dad award kon winnen als die werkloze debiel niet eens 3minuten dagelijks met zijn zoon naar de speeltuin kon gaan.
Motje heeft het waatschijnlijk druk met zijn nektasje leeg verkopen op de straathoek en nog meer sneue meisjes er opscheuren en achter laten met een kind. Dat is natuurlijk lastig als je heel de dag met een van je koters op de arm loopt.

• Haha
Waarderingen: AK
  • #151.411
Ja maar als ik dat doe dan ben ik de kwaadaardige ouder die zijn kind weghoudt :rolleyes:
Niet Achmed :roflol: maar ja..ik vraag ook niet om een oordeel. Ik was gewoon aan het klagen/aangeven wat mijn dag verpest :)

De 'waarom' was retorisch, ik dacht dat dat duidelijk was.
"Zogenaamd probeert".. hoe is hem eraan herinneren dat we moeten praten over zomervakantie schema, 'zogenaamd'?

Ik veroordeel hem niet. Het verpest mijn dag dat het zo gaat.
Hier som je precies op wat hij wilt bereiken en hoe veel invloed die nog op je heeft.

100% dat die dit weet en het bewust doet. Maak dit helaas van dichtbij mee en herken het precies…

• #151.412
Hier som je precies op wat hij wilt bereiken en hoe veel invloed die nog op je heeft.

100% dat die dit weet en het bewust doet. Maak dit helaas van dichtbij mee en herken het precies…

True. Mja..lastig soms ermee om te gaan.

Net met afwisselen heeftie toegezegd mijn voorgesteld schema te volgen, dus komt wel goed :D

Motje heeft het waatschijnlijk druk met zijn nektasje leeg verkopen op de straathoek en nog meer sneue meisjes er opscheuren en achter laten met een kind. Dat is natuurlijk lastig als je heel de dag met een van je koters op de arm loopt.

Wie..?

• Like
Waarderingen: GruX
  • #151.413
Informatieve video voor de volgende dame die besluit zich dicht te laten kwarken door een yusuf, ali of ibrahim.

• #151.417
Dat een rat in een stal leeft maakt hem nog geen paard.

Oke rat ;)
Als je denkt dat hij midden oosten of Aziatische roots heeft, zit je verkeerd.

Hou nu maar op met provoceren, je doet jezelf voor alsof je beter bent, maar met je gedrag laat je het tegenovergestelde zien.

• #151.418
Ahhhhhh mijn bericht is verwijderd :treuren:

• #151.419
Denk dat je ex even aan rust toe is @Hell93 , kan me er wel iets bij voorstellen.
Zodra die weer jeuk heeft zal die wel een bericht sturen.
waar denk je dat hij die jeuk en druppel vandaan heeft ......ze haar naam zeggen , maar slim is ze niet :P

• Haha
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven