Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
how many churches can we burn and how many posers can we stab
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
how many churches can we burn and how many posers can we stab
Geen azaron in huis?Een muggenbeet precies op een pijnlijk litteken op mijn enkel.
Wel in huis, niet mee op vakantie.

Zij dacht kwalitie time voor mij, dan ook kwalitoe time voor jou?Mijn vrouw die mijn drang naar een ziltige oester verkeerd interpreteert.
![]()

O, het is niet of of, maar en en.Zij dacht kwalitie time voor mij, dan ook kwalitoe time voor jou?
Je kan aan de slag!![]()
Dochter van de buren is tietjes aan het krijgen maar loopt in enkel zwembroek heel de tijd rond langs gemeenschappelijke oprit. Ze staat dus ook op deurbelcamera.
How the f**k moet ik dat aanpakke zonder over te komen als creep of op een lijst te komen?
Ok, ik ga ze als vent van 2 meter en 130kg verkleed en met schmink op aanspreken of ze wat kunnen doen aan hun 10jarige dochter haar t**ten op mijn camera.Je als vrouw verkleden en een regenboogbandje omdoen schijnt je tegenwoordig immuniteit te geven.
Je bent niet de enige anno 2024.Ok, ik ga ze als vent van 2 meter en 130kg verkleed en met schmink
Emigreer snel naar Afrika, daar zijn blote borsten meestal niet aanstootgevend. (Gedeeltelijk) blote benen zijn daar wel verboden in het straatbeeld.Dochter van de buren is tietjes aan het krijgen maar loopt in enkel zwembroek heel de tijd rond langs gemeenschappelijke oprit. Ze staat dus ook op deurbelcamera.
How the f**k moet ik dat aanpakke zonder over te komen als creep of op een lijst te komen?
Handig in een blikje!Mijn vrouw die mijn drang naar een ziltige oester verkeerd interpreteert.
![]()
Wacht wat doen we opeens met Mayhem referenties hier

Dochter van de buren is tietjes aan het krijgen maar loopt in enkel zwembroek heel de tijd rond langs gemeenschappelijke oprit. Ze staat dus ook op deurbelcamera.
Als je 2 meter bent en 130 kg vertrouw ik je sws niet bij mijn dochter in de buurt! 🤣Ok, ik ga ze als vent van 2 meter en 130kg verkleed en met schmink op aanspreken of ze wat kunnen doen aan hun 10jarige dochter haar t**ten op mijn camera.