Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.421
how many churches can we burn and how many posers can we stab

IMG_20240316_190829_882.jpg

• #151.423

• #151.425
1000001189.jpg

• #151.426
Een muggenbeet precies op een pijnlijk litteken op mijn enkel.

• #151.432
Dochter van de buren is tietjes aan het krijgen maar loopt in enkel zwembroek heel de tijd rond langs gemeenschappelijke oprit. Ze staat dus ook op deurbelcamera.

How the f**k moet ik dat aanpakke zonder over te komen als creep of op een lijst te komen?

• #151.433
Dochter van de buren is tietjes aan het krijgen maar loopt in enkel zwembroek heel de tijd rond langs gemeenschappelijke oprit. Ze staat dus ook op deurbelcamera.

How the f**k moet ik dat aanpakke zonder over te komen als creep of op een lijst te komen?

Je als vrouw verkleden en een regenboogbandje omdoen schijnt je tegenwoordig immuniteit te geven.

• #151.434
Je als vrouw verkleden en een regenboogbandje omdoen schijnt je tegenwoordig immuniteit te geven.
Ok, ik ga ze als vent van 2 meter en 130kg verkleed en met schmink op aanspreken of ze wat kunnen doen aan hun 10jarige dochter haar t**ten op mijn camera.

• #151.436

Emigreer snel naar Afrika, daar zijn blote borsten meestal niet aanstootgevend. (Gedeeltelijk) blote benen zijn daar wel verboden in het straatbeeld.

• #151.439

"Hey, ik heb een deurbel camera voor veiligheid en je dochter loopt er langs. Nu is dat verder geen probleem, maar ik voel me ongemakkelijk erbij dat ze zonder top op beeld staat en ik dit dus de hele tijd zie".

Andere mogelijkheid is ook om het gewoon te negeren? Of komt jouw camera opnames online te staan?

• #151.440
Ok, ik ga ze als vent van 2 meter en 130kg verkleed en met schmink op aanspreken of ze wat kunnen doen aan hun 10jarige dochter haar t**ten op mijn camera.
Als je 2 meter bent en 130 kg vertrouw ik je sws niet bij mijn dochter in de buurt! 🤣

Terug
Naar boven