- Waardering
- 1.387
Jawel..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel..
Lees je bericht nog eens terug dan..Nee..
Tenzij jij vindt dat 'hey wanneer en bij wie is ons kind tijdens zomervakantie' hetzelfde is "ik vertel jou wat je moet doen"..?
1 maand geleden (27 juni) zei ik tegen ex dat we een fatsoenlijk schema moeten maken mbt waar en wanneer ons kind zal zijn tijdens de zomervakantie.
De eerste 3 weken nadat ik het aangaf, gaf ik meerdere mogelijkheden aan ("I'll let you know" als antwoord) en heb ik meerdere keren aangegeven dat we het moeten bespreken zodat ik fatsoenlijk activiteiten kan plannen.
De laatste week (ook laatste week van kind zijn school) heb ik elke dag aangegeven dat hij moet reageren op de voorstellen, of zelf met een voorstel komen. Alles wordt 'gelezen' maar verder genegeerd.
Het is nu zomervakantie. Ex communiceert niet.
Zulk gedrag maakt mij echt pisnijdig. Ons kind geeft routine nodig. Ex zorgt daar niet voor, kiest ervoor om hem (kind) tussen ons (ex en ik) te zetten..
Waarom doen mensen dit?! Enige die hij hiermee kwetst is ons kind..![]()
Als hij de verantwoordelijkheid niet neemt, dan neem jij hem. Simpel.Als co-parents heb je de verantwoordelijkheid om samen uit te komen op wie het kind heeft en wanneer. Dat ik een maand geprobeerd heb dit te doen, is dus nu ineens 'jij zegt hem wat hij moet doen' en ben ik verkeerd bezig?
Hoe? Wat doe ik fout?
Als hij de verantwoordelijkheid niet neemt, dan neem jij hem. Simpel.
Je kan iemand niet iets opdringen als hij niet wilt

En dan ben ik nog geen stap verder vrees ik inderdaad.@BigGuy84 trap er niet in, je zit er zo de hele ochtend aan vast
Je vraagt naar de reden, en ik geef een mogelijke verklaring.Als co-parents heb je de verantwoordelijkheid om samen uit te komen op wie het kind heeft en wanneer. Dat ik een maand geprobeerd heb dit te doen, is dus nu ineens 'jij zegt hem wat hij moet doen' en ben ik verkeerd bezig?
Hoe? Wat doe ik fout?
Je vraagt naar de reden, en ik geef een mogelijke verklaring.
Dat gaat niet over goed of fout.
Ik kan me hem wel voorstellen in ieder geval.
sorry.Ja maar als ik dat doe dan ben ik de kwaadaardige ouder die zijn kind weghoudt![]()
Als hij niet wil meewerken krijgt ‘ie toch lekker de t*ring? Blijkbaar is zijn/jullie zoon niet zo belangrijk voor hem als jij denkt.
Trekken aan dode paarden heeft geen zin.

We horen het verhaal maar van een kant dus het is onmogelijk om een goed oordeel te geven. Jullie zijn uit mekaar en dat levert al wat stress onderling op, want “in goed overleg” uit mekaar gaan bestaat niet.Jij kunt je voorstellen dat je een maand lang niet kunt praten over wanneer je je kind hebt tijdens de zomervakantie?
Ik nietsorry.
Dat mijn kind een vader heeft die een maand lang (en langer, want nog steeds geen antwoord) moet nadenken over wanneer hij hem bij hem wilt hebben, om enkel aan te komen met wanneer hij hem niet wilt hebben, dat verpest mijn dag.
Jammer dat mensen gelijk maar aannemen dat ik zijn vader vertel hoe hij ons kind moet opvoeden of wat dan ook. Ik bemoei mij daar helemaal niet mee..
Ik kan mezelf voorstellen dat hij geen zin heeft om met je te communiceren ja.Jij kunt je voorstellen dat je een maand lang niet kunt praten over wanneer je je kind hebt tijdens de zomervakantie?
Ik nietsorry.
We horen het verhaal maar van een kant dus het is onmogelijk om een goed oordeel te geven. Jullie zijn uit mekaar en dat levert al wat stress onderling op, want “in goed overleg” uit mekaar gaan bestaat niet.
Het was mij al duidelijk dat achmed je ex niet world best dad award kon winnen als die werkloze debiel niet eens 3minuten dagelijks met zijn zoon naar de speeltuin kon gaan.
maar ja..ik vraag ook niet om een oordeel. Ik was gewoon aan het klagen/aangeven wat mijn dag verpest
Ik kan mezelf voorstellen dat hij geen zin heeft om met je te communiceren ja.
Als je geen zin hebt om jezelf in je ex in te leven, vraag dan ook niet naar het waarom.
Ga dan lekker door met hem veroordelen en houd jezelf voor dat je zogenaamd probeert om het samen te doen.
Wat een onzin zeg. Ik ga wat nuttigs doen.
1 ding weet ik zeker, als ik hier had neergezet dat mijn ex mij al een maand vraagt om een vakantie schema op te stellen voor ons kind en ik hem steeds negeer, niet antwoord op vakantie schema voorstellen en ik alleen aangeef wanneer ik hem allemaal niet wil hebben, dat ik dan half werd afgemaakt hier door jullie.Ik vind persoonlijk iemand die zijn kind in de steek laat dat ie maar tegen een boom rijd. Iemand die zoiets ook doet heeft geen zin om ermee te gaan onderhandelen, want ook al “moet” ie straks paar dagen/weken de vakantie met hem doorbrengen zou je dat vertrouwen?Niet Achmedmaar ja..ik vraag ook niet om een oordeel. Ik was gewoon aan het klagen/aangeven wat mijn dag verpest
![]()