ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.382
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Damn it...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn it...
Als een dame zo'n bikini aan heeft kan je beter de berekening van de inhoud van een kegel uitleggen 😉Nee Kloontje. Stelling van Pythagoras is toch met een driehoek enzo. Hoe zien die bh'sof bikini toppies eruit dan? Vierkant??
![]()
Ligt aan de dame,Als een dame zo'n bikini aan heeft kan je beter de berekening van de inhoud van een kegel uitleggen 😉

Dat bedoel ik nou. Wat is er nou weer wazig in mijn posts (behalve de foto's)?Als jij het net zo uitlegt als de wazigheid in je posts weet ik zeker dat dat meer over jouw manier van uitleggen zegt...

)Heb er ondertussen wel eentje nodig.Ben ik dan de enige die hieruit opmaakte dat gesuggereerd werd om @Schwarzeneggertje het te laten uitleggen terwijl hij een bikinitopje draagt?![]()
(Toe aan weekend denk ik)
Sommige dingen zullen wij mannen nooit begrijpen van vrouwen.Verbaas me altijd hoe vrouwen hun BH uittrekken onder hun T-shirt, zonder het T-shirt eerst uit te trekken.
Echt magic
Had liever gehad dat ze eerst shirt uit deden en dan de bh 🤣😜Verbaas me altijd hoe vrouwen hun BH uittrekken onder hun T-shirt, zonder het T-shirt eerst uit te trekken.
Echt magic
Hogere wiskundeVerbaas me altijd hoe vrouwen hun BH uittrekken onder hun T-shirt, zonder het T-shirt eerst uit te trekken.
Echt magic

Net zolang aftrekken tot dat je een breuk krijgt.

Jij bent ervaringsdeskundigeNet zolang aftrekken tot dat je een breuk krijgt.
Toppunt van wiskunde![]()

Waarom denk je dat mijn rechterarm in het gips zit dan??
Om vreemd te gaan met linksWaarom denk je dat mijn rechterarm in het gips zit dan??
Je kan toch gewoon doortrainen met een gebroken teen?
Dat iemand de middelen heeft liggen betekend niet dat je het moet gebruiken he.Wat had jij gedaan dan als je de middelen hebt liggen. Beter de teen laten genezen en na de cut de boel uppen?
Welke teen heb je gebroken dan? Kan je prima leg curls en leg extensions doen toch? En als je er op kan staan moeten SLDL ook wel willen toch🤗 ik hamerde er gewoon op los vorig jaar met een crush fractuur linkerwijsvinger🤣. Als het pijn doet wel stoppen natuurlijk😘Ja en doe ik ook alleen laat ik dan benen achterwege vanwege de enorm stekende pijn. Moet wel zeggen dat er wat verbetering is qua pijn zonder pijnstillers.
Nou, 12 uur verder en uiteindelijk iemand te spreken gekregen die wél enigzins snapte wat ik uitgebreid voor ze had uitgezocht. Binnen 10 minuten was het geregeld, alles aangepast en factuur uit het systeem gehaald. Wat mij betreft mag de persoon in kwestie direct opslag krijgen, aangezien de drie collega's die ervoor in de chat zaten alles behalve behulpzaam waren.Ik kreeg vanochtend ineens een belachelijke factuur van NS wat niet kan kloppen, dus ik wou even kijken wat er gaande is dat ze geld willen vangen voor een OV kaart die al maanden niet actief is. Probeer je in te loggen op de website, werkt elke vorm van de drie wachtwoorden die je standaard gebruikt niet. Afijn, zal wel weer zo'n speciale eis hebben gehad voor het aanmaken van een wachtwoord dus dan maar 'Wachtwoord vergeten' en een nieuwe maken (plus proberen die wel te onthouden).
Wachtwoord reset aangevraagd, mailbox gecheckt, spambox gecheckt. Natuurlijk, geen mail. Nog maar een keertje proberen, wellicht heb ik scheef geklikt. Melding bovenaan het scherm geeft aan dat ik ook echt even de spambox moet checken als ik niks ontvang en anders een 030 nummer moet bellen (hey, toevallig het kantoor waar ik tijdelijk voor een project heb gezeten). Maar goed, je gooit niet altijd 6 dus toen de Chat om 07:00 weer beschikbaar was maar via die route geprobeerd.
Inmiddels sta ik al 25 minuten 'in de wacht' omdat ze 'een medewerker aan het zoeken zijn'Hoe slecht kan zo'n infrastructuur in elkaar zitten? Mijn hemel, ik wil gewoon weten waarom jullie centen willen zien en toegang tot m'n eigen account. Niks meer, niks minder. Lijkt wel alsof ik de hongersnood aan het oplossen ben in drie verschillende talen en daarnaast ook nog de stelling van Pythagoras aan het uitleggen ben aan een puppy.