AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.521
Succes met je stelling van Pythagoras.
IMG_20240906_110109.jpg
Damn it...

• #152.522
  • #152.525
Ben ik dan de enige die hieruit opmaakte dat gesuggereerd werd om @Schwarzeneggertje het te laten uitleggen terwijl hij een bikinitopje draagt? :eek: :o

(Toe aan weekend denk ik :sad: )

• #152.527
Verbaas me altijd hoe vrouwen hun BH uittrekken onder hun T-shirt, zonder het T-shirt eerst uit te trekken.
Echt magic

• #152.529
  • #152.535
  • #152.537
Wat had jij gedaan dan als je de middelen hebt liggen. Beter de teen laten genezen en na de cut de boel uppen?
Dat iemand de middelen heeft liggen betekend niet dat je het moet gebruiken he.

Ik zou je teen laten genezen en/of omheen trainen. Leg ext / leg curl etc kan toch veilig lijkt me.

Gezien je shape en trainingen die je logt gaat gear gebruikt niks extra brengen. Je shape is nog niet lean genoeg en je trainingen zijn vaak 3x12 wat ook geen verschil gaat brengen. Cut dieper, train harder en verhoog/gebruik gear icm een bulk zodat je spiermassa sneller aanmaakt. Een cut is simpelweg dieet en krachtbehoud, waar beginners het nog wel eens presteren om zelfs sterker te worden.

• #152.538
Ja en doe ik ook alleen laat ik dan benen achterwege vanwege de enorm stekende pijn. Moet wel zeggen dat er wat verbetering is qua pijn zonder pijnstillers.
Welke teen heb je gebroken dan? Kan je prima leg curls en leg extensions doen toch? En als je er op kan staan moeten SLDL ook wel willen toch🤗 ik hamerde er gewoon op los vorig jaar met een crush fractuur linkerwijsvinger🤣. Als het pijn doet wel stoppen natuurlijk😘

• #152.539
Ik kreeg vanochtend ineens een belachelijke factuur van NS wat niet kan kloppen, dus ik wou even kijken wat er gaande is dat ze geld willen vangen voor een OV kaart die al maanden niet actief is. Probeer je in te loggen op de website, werkt elke vorm van de drie wachtwoorden die je standaard gebruikt niet. Afijn, zal wel weer zo'n speciale eis hebben gehad voor het aanmaken van een wachtwoord dus dan maar 'Wachtwoord vergeten' en een nieuwe maken (plus proberen die wel te onthouden).

Wachtwoord reset aangevraagd, mailbox gecheckt, spambox gecheckt. Natuurlijk, geen mail. Nog maar een keertje proberen, wellicht heb ik scheef geklikt. Melding bovenaan het scherm geeft aan dat ik ook echt even de spambox moet checken als ik niks ontvang en anders een 030 nummer moet bellen (hey, toevallig het kantoor waar ik tijdelijk voor een project heb gezeten). Maar goed, je gooit niet altijd 6 dus toen de Chat om 07:00 weer beschikbaar was maar via die route geprobeerd.

Inmiddels sta ik al 25 minuten 'in de wacht' omdat ze 'een medewerker aan het zoeken zijn' :roflol: Hoe slecht kan zo'n infrastructuur in elkaar zitten? Mijn hemel, ik wil gewoon weten waarom jullie centen willen zien en toegang tot m'n eigen account. Niks meer, niks minder. Lijkt wel alsof ik de hongersnood aan het oplossen ben in drie verschillende talen en daarnaast ook nog de stelling van Pythagoras aan het uitleggen ben aan een puppy.
Nou, 12 uur verder en uiteindelijk iemand te spreken gekregen die wél enigzins snapte wat ik uitgebreid voor ze had uitgezocht. Binnen 10 minuten was het geregeld, alles aangepast en factuur uit het systeem gehaald. Wat mij betreft mag de persoon in kwestie direct opslag krijgen, aangezien de drie collega's die ervoor in de chat zaten alles behalve behulpzaam waren.

Eind goed, al goed :wave:

• #152.540
NS. waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
teringleiers; koopt mijn dochter meereis kaartje met 40% omdat ze met vriendin ging shoppen. (22:15u) heeft ze per ongeluk op diezelfde datum gekozen bleek na de afhandeling, maar moest voor volgende dag zijn. via chat alle bewijs laten zien, en natuurlijk nergens ingelogd op station. krijgt ze geen geld terug

Terug
Naar boven