MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.561
  • #152.563
Ja dat zou je denken ja.
En dat hoort ook zo normaal gesproken.
Maar dan ken jij Portaal nog niet maat.
Wat een h**ren bedrijf is dat joh.
(met alle respect naar de dames van lichte zede)
Nou het lijkt mij toch dat wanneer jij ergens iets huurt. En jij schade krijgt door toedoen van je buren jij hier niet verantwoordelijk voor bent. Zo wil ik ook wel verhuren. 😂

• #152.564
Nou het lijkt mij toch dat wanneer jij ergens iets huurt. En jij schade krijgt door toedoen van je buren jij hier niet verantwoordelijk voor bent. Zo wil ik ook wel verhuren. 😂
ja maar echt ook.
Maar goed.
Het is natuurlijk weekend dus kunnen ze nu geen f**k doen.
Dinsdag komen ze langs hier.
Waaom weet ik ook niet want ze moeten boven zijn

• #152.565
verhuurder is niet aansprakelijk. je kunt het bij je eigen woonverz melden. die fiksen dat wel waar zij het op verhalen.

Zou zeker eens op gesprek gaan bij je woningbouw

• #152.566
NOu ik zou je sterker vertellen.
Die junk hier voor had een aquarium.
En ik kwam toen in het weekend thuis uit werk.
Was die bak dus omgejankt.
Het water liep zo mijn plafond lamp uit. behang hing helemaal los.
vloer naar de klote.
waterschade.jpg
Jeez nie best man

• #152.567
  • #152.568
aangetekende brief sturen en e-mail, zelf langs gaan. zijn meer opties dan bellen. wijkbeheerder

• #152.569
Haha, Portaal. In een vorig leven ook wel eens mee te maken gehad, toen het appartement van mijn buren was afgefikt (eigen fout) en ze geen brandmelder bleken te hebben weigerden ze het verplicht te stellen. Desondanks dat dat hele huis onbewoonbaar is verklaard en het volledig gerestaureerd moest worden. Als het s'nachts was gebeurt, waren wij allemaal hartstikke dood geweest maar dat boeide ze niet :o

• #152.570
aangetekende brief sturen en e-mail, zelf langs gaan. zijn meer opties dan bellen. wijkbeheerder
Ze zijn dicht pik. Zeg ik net het is weekend. Ambtenarentijden. Ik kan nou toch niks doen.
Moet eerst opdrogen. Zeg ik ook 12 jaar voor dat ze naar de rechter gingen voor die junk toen boven me.

• #152.571
Haha, Portaal. In een vorig leven ook wel eens mee te maken gehad, toen het appartement van mijn buren was afgefikt (eigen fout) en ze geen brandmelder bleken te hebben weigerden ze het verplicht te stellen. Desondanks dat dat hele huis onbewoonbaar is verklaard en het volledig gerestaureerd moest worden. Als het s'nachts was gebeurt, waren wij allemaal hartstikke dood geweest maar dat boeide ze niet :o
Jah...
Kansloos

• #152.572
Ze zijn dicht pik. Zeg ik net het is weekend. Ambtenarentijden. Ik kan nou toch niks doen.
Moet eerst opdrogen. Zeg ik ook 12 jaar voor dat ze naar de rechter gingen voor die junk toen boven me.
heb het niet over vandaag pik !
als het zovaak gebeurt moet je eens keer aan de bel trekken, en niet aan je ...
Niet zo aangevallen voelen, geef allen maar Tips

• #152.573
heb het niet over vandaag pik !
als het zovaak gebeurt moet je eens keer aan de bel trekken, en niet aan je ..
Jah p**mel dat hadden we toen ook gedaan met die junk. Ik mijn ex en andere buren.
Alles gedaan wat we toen konden doen. En als nog duurde het ruim 12 jaar vorodat Portaal iets ging.
Geloof mij nou we hadden gedaan wat je je kan bedenken.
Maar dit boven me is nu een nieuw stel. Man, vrouw baby (volgens mij Turks weet het niet zeker. heel aardig verder)
Dit is gisteravond gebeurd toen ik las te slapen. Ik zag op mijn ring deur bel dat hij buitenstond te bellen in de regen en 10 min later stond er een
busje van Portaal voor de deur.
Ik ben nu net zelf thuis uit werk. En hun zijn nu niet thuis dus heb ik ze verder nog niet gesproken en ik duik zo de gym want ik moet wel ff wat kwijt zeg maar

• #152.574
Ja dat zou je denken ja.
En dat hoort ook zo normaal gesproken.
Maar dan ken jij Portaal nog niet maat.
Wat een h**ren bedrijf is dat joh.
(met alle respect naar de dames van lichte zede)
Als je geen rechtsbijstandverzekering hebt, heb je misschien iets aan het juridisch loket. Lees dit anders even

Portaal is een woningcorporatie? Dan ben je vast niet de enige? Het kan helpen om samen actie te ondernemen.

• #152.575
(niet mijn dag verpest)
ga je sportief op de fiets naar de gym, rijdt er op het laatste stuk een t*ring oude camper je voorbij, met dikke rookpluimen.
Lekker begin van je train. Ouwe teringzooi moet ze verbieden ! 👿

• #152.577
Jah p**mel dat hadden we toen ook gedaan met die junk. Ik mijn ex en andere buren.
Alles gedaan wat we toen konden doen. En als nog duurde het ruim 12 jaar vorodat Portaal iets ging.
Geloof mij nou we hadden gedaan wat je je kan bedenken.
Maar dit boven me is nu een nieuw stel. Man, vrouw baby (volgens mij Turks weet het niet zeker. heel aardig verder)
Dit is gisteravond gebeurd toen ik las te slapen. Ik zag op mijn ring deur bel dat hij buitenstond te bellen in de regen en 10 min later stond er een
busje van Portaal voor de deur.
Ik ben nu net zelf thuis uit werk. En hun zijn nu niet thuis dus heb ik ze verder nog niet gesproken en ik duik zo de gym want ik moet wel ff wat kwijt zeg maar
Is de lekkage zelf wel al gestopt?
En weet jij (of je bovenburen) waar t vandaan komt?

• #152.578
Is de lekkage zelf wel al gestopt?
En weet jij (of je bovenburen) waar t vandaan komt?
Ja de lekkage zelf was wel al gestopt in die zelfde nacht nog.
Het was al droog toen ik om 03:00 uur mijn bed uit kwam vanochtend.
Schijnt iets met hun dak te zijn. Kwam door de hoosbij hier van gisteravond.
Het is gelukkig geen gesprongen pijp ofzo.

• #152.579
Ja de lekkage zelf was wel al gestopt in die zelfde nacht nog.
Het was al droog toen ik om 03:00 uur mijn bed uit kwam vanochtend.
Schijnt iets met hun dak te zijn. Kwam door de hoosbij hier van gisteravond.
Het is gelukkig geen gesprongen pijp ofzo.
Gelukkig is t gestopt.
Maar als t door regenval is met daklekkage is dat vaak een relatief lang gedoe. Woningbouw wil dan vaak eerst de exacte plek bepalen voordat ze er überhaupt wat aan gaan doen. Want delen laten maken waar de lekkage niet zit is vaak meer kosten.... en die lui zijn altijd kneiterig....
Dus zsm aansprakelijk stellen voor de huidige schade en eventuele vervolgschade als ze er niets aan doen of té laat wat aan doen.

Hoop wel dat t snel verholpen is en ze de schade vergoeden.

• #152.580
Als je geen rechtsbijstandverzekering hebt, heb je misschien iets aan het juridisch loket. Lees dit anders even

Portaal is een woningcorporatie? Dan ben je vast niet de enige? Het kan helpen om samen actie te ondernemen.
Dat is een goede ja, maar lijkt me voor vochtcontrole wat overbodig. maar voor andere huurzaken waar je vast mee zit kunnen zij helpen ja. ander geval ging om uitzetting, en dat gaat ook niet makkelijk

Terug
Naar boven