XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.602
Nou...
Ik heb weer wat hoor. Ze zeggen wel eens al het slecht komt in 3voud. (zaterdag die lekkage)
Ik kom vanochtend thuis uit werk. Kapot en moe en klaar om te gaan trainen.
Maar daarvoor eerst even een goede bodem met een pre workout meal.
Dus ik sta in de keuken met mijn Food appie.
Die lelijke bak van me op de weegschaal.
Ik jank wat grammen zelfgemaakte cor in de bak, wat kaneel en...
Oh... Mobiel gaat op zwartbeeld (screensaver gedoe niks aan de hand verder gebeurd vaker)
Ik tik hem weer aan.
Ben ik opeens uitgelogd uit die app! Ik ben de afgelopen 3 jaar niet uitgelogd geweest uit die app.
Dus ik probeer in te loggen. Zegt die iets van.
U heeft te veel pogingen gedaan om in teloggen klik op de website om u account de deblokkeren.
Nergens op die app ook maar iets van een link naar een website.
god***domme!!!!
25 min bezig geweest om me weer in teloggen. Ding moest ook syncen en dat durde even.
Had toch wel even kleine lichte paniek ergens.

Ik kan niet wachten op wat nr.3 gaat worden

• #152.603
Nou...
Ik heb weer wat hoor. Ze zeggen wel eens al het slecht komt in 3voud. (zaterdag die lekkage)
Oh... Mobiel gaat op zwartbeeld (screensaver gedoe niks aan de hand verder gebeurd vaker)
Ik tik hem weer aan.
Ben ik opeens uitgelogd uit die app! Ik ben de afgelopen 3 jaar niet uitgelogd geweest uit die app.
U heeft te veel pogingen gedaan om in teloggen klik op de website om u account de deblokkeren.
god***domme!!!!
25 min bezig geweest om me weer in teloggen. Ding moest ook syncen en dat durde even.

Jij gaat na je nachtdienst eerst trainen en dan pas op bed?

• #152.606
Nou...
Ik tik hem weer aan.
god***domme!!!!

JA en dan zeggen we dus:
De techniek staat voor niks!

Man man man er zijn ergere dingen maar op zo'n moment is het wel heel vervelend,

Nr 3 zeg je? Wil je weten wat dat wordt?

Komt ie:

Op het moment dat je magnetron aan t draaien is valt ie uit, overleden.....net op het moment dat jij je COR op wilt warmen.

Cool Blue here we come!

• #152.607
Iemand moet Gotham City hier veilig houden...
Robert Pattinson Batman GIF by Regal

• #152.609
Man man man er zijn ergere dingen maar op zo'n moment is het wel heel vervelend,
Ja helaas zijn die dingen erwel.
Het is het moment dan.
Je bent eindelijk thuis. Je kan iets gaan doen waar ik op zit te wachten om te gaan doen.
En dan opeens dat!
Het is niet dat het mijn dag helemaal verneukt heeft gelijk.
het is gewoon ff balen.
En ik kan het hier kwijt :D

Laatst bewerkt:
  • Bicep
Waarderingen: K82
  • #152.616
Niet mijn dag verpest, maar heb vandaag 20000 stappen gelopen op slippers, waardoor mijn rechtervoet nu een enorme blaar heeft.
Op sokken kan ik wel nog lopen zonder pijn, dat doe ik niet op straat natuurlijk maar gewoon in de tuin en op mijn kamer.

• #152.617
Wat bezig met het onkruid weghalen in men voortuin en vervolgens overal schijt van honden, snap niet dat mensen eeen kleine moeite kunnen doen om het op te ruimen😡😡😡
Als je het ziet opvangen en bij hun op de stoep gooien. Zou ik doen🙈

• #152.618
Wat bezig met het onkruid weghalen in men voortuin en vervolgens overal schijt van honden, snap niet dat mensen eeen kleine moeite kunnen doen om het op te ruimen😡😡😡
Sorry, zal de volgende keer bij je buren mijn behoefte doen :p

zonder gekheid, dit is erg asociaal gedrag, bah

• #152.619
Jaa en toen wou ik het met een bezem weg vegen alle schijt op die bezem dus ik heb het nu bij hun in de bosjes gepleurd met een briefje in de brievenbus!

• #152.620
Je zou het kunnen aangeven bij de politie, die sturen dan zo'n sanctiegeile pennenlikker langs. Het is iets van €150 als ze geen zakje voor de hondenpoep mee hebben (ook als een hond nog niet heeft gepoept).

Terug
Naar boven