Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.581
Gelukkig is t gestopt.
Maar als t door regenval is met daklekkage is dat vaak een relatief lang gedoe. Woningbouw wil dan vaak eerst de exacte plek bepalen voordat ze er überhaupt wat aan gaan doen. Want delen laten maken waar de lekkage niet zit is vaak meer kosten.... en die lui zijn altijd kneiterig....
Dus zsm aansprakelijk stellen voor de huidige schade en eventuele vervolgschade als ze er niets aan doen of té laat wat aan doen.

Hoop wel dat t snel verholpen is en ze de schade vergoeden.
Gaat via je eigen woonverz. (daklekkage opstal, lek aquarium inboedel)

• #152.582
Terugweg bijna voor me fl**ker gereden door idioot die zonder kijken zomaar rechtsaf slaat over het naastgelegen fietspad. Ik kneep bijna me remkabels kapot. hij was wel zo netjes om uit te stappen en zijn excuus te maken. Ik dacht eerst dat ie mij verrot wou schelden

• #152.583
Terugweg bijna voor me fl**ker gereden door idioot die zonder kijken zomaar rechtsaf slaat over het naastgelegen fietspad. Ik kneep bijna me remkabels kapot. hij was wel zo netjes om uit te stappen en zijn excuus te maken. Ik dacht eerst dat ie mij verrot wou schelden
Sommige mensen in het verkeer…. Wel inderdaad netjes dat hij zijn excuses heeft aangeboden en je niet op je bek wou slaan. K heb het ook een keer meegemaakt

• #152.584
Welke teen heb je gebroken dan? Kan je prima leg curls en leg extensions doen toch? En als je er op kan staan moeten SLDL ook wel willen toch🤗 ik hamerde er gewoon op los vorig jaar met een crush fractuur linkerwijsvinger🤣. Als het pijn doet wel stoppen natuurlijk😘

Dikke teen en word iets minder gevoelig maar heb gips ik kan die oefeningen per bern opzich wel doen.

@AK 3x12 was ook vooral met iso en heel af en toe tijdelijk gelijke reps en gewicht met compounds.

• #152.585
Sommige mensen in het verkeer…. Wel inderdaad netjes dat hij zijn excuses heeft aangeboden en je niet op je bek wou slaan. K heb het ook een keer meegemaakt
ik had ook 1 achterligger op schoot :D (nee, geintje ze botste net aan tegen mijn achterband)
Hij keek gewoon niet. er waren hele rits fietsers, waar ik net iets verder voorop reed.

• #152.589
  • #152.590
  • #152.591
  • #152.592
De buurt BBQ voelt een beetje als een verjaardag waar het liefste onderhand weg wilt gaan. Alleen woon ik precies in het midden van de straat waar die gehouden wordt. Aan het twijfelen tussen met bezatten of nog ff doorbikkelen

• #152.593
De buurt BBQ voelt een beetje als een verjaardag waar het liefste onderhand weg wilt gaan. Alleen woon ik precies in het midden van de straat waar die gehouden wordt. Aan het twijfelen tussen met bezatten of nog ff doorbikkelen
is er echt niemand die je tof vind?

• #152.598
Ik bedoel te zeggen dat als ik ergens 'verplicht' moet komen opdagen er altijd wel minimaal 1 iemand is waarmee ik wel overweg kan.

Terug
Naar boven