Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.721
@Seth_Fit training outfit:

b215adcf-e024-4aa6-b2af-4b5ce86b7179.jpeg
Hebben ze die ook in volwassen maten?
Ik vraag dit voor een vriendin. 😇

• #152.724
Zag daarnet een nieuwe video van Jeff Nippard waar hij schouderoefeningen rangschikt van hemels tot hopeloos (een hopeloos onderwerp als een dumbbell oefening met 2kg wordt gedaan), maar wat ziet die gast er vreselijk uit tegenwoordig, lijkt wel AIDs te hebben. Het helium stemmetje is nog steefs hetzelfde, maar die kale kop en de skinnyfatte fysiek zijn verschrikkelijk. Hij probeert een nieuw boek te promoten maar heeft alle credentials verloren met die nieuwe looks.

• #152.725
Zag daarnet een nieuwe video van Jeff Nippard waar hij schouderoefeningen rangschikt van hemels tot hopeloos (een hopeloos onderwerp als een dumbbell oefening met 2kg wordt gedaan), maar wat ziet die gast er vreselijk uit tegenwoordig, lijkt wel AIDs te hebben. Het helium stemmetje is nog steefs hetzelfde, maar die kale kop en de skinnyfatte fysiek zijn verschrikkelijk. Hij probeert een nieuw boek te promoten maar heeft alle credentials verloren met die nieuwe looks.
1726177916635.png

Zijn test waardes zijn volgens mij nooit hersteld na zijn anavar kuurtje.
Claimt ie nog steeds natty?

• #152.727
  • #152.728
Gisteren kreeg ik opeens een enorme koppijn en aantal keren gehad dat ik bijna over mijn zuiger ging.
Net wakker.
Koppijn is wat minder.
Even aankijken hoe het allemaal gaat vandaag.

• #152.729
Hoezo is die kerel z'n afkomst relevant voor dit verhaal? Waarom heb je hier advies voor nodig? Je houdt die onzin zelf in stand door 'm aan te horen, en zo te lezen heeft die aardig wat ruimte in je koppie gekregen.
Nou, ik dacht hij is vast met @Seth_Fit aan het flirten. Maar als het een Turkse man is, zal dat wel niet :o

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #152.737
Wauw.....

....echt een grote wauw....

1726209534962.png

Terug
Naar boven