Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het de eerste melding is staat er morgen niet eens een instantie voor hun deur.
Daar moet je wel op voorbereid zijn.daarna krijg ik vaak wel een levensverhaal aan informatie van de betreffende persoon.
Zijn jouw cliënten honden en/of katten?Ben vandaag gebeten in men arm door cliënt was ff heftig maar gelukkig geen open wond
Joh, ik heb helemaal geen zin in gezeik. Ik vind wel een manierAls het de eerste melding is staat er morgen niet eens een instantie voor hun deur.
Daar moet je wel op voorbereid zijn.
Verder staan er denk ik maar weinig moeders met een jong kind open voor commentaar van een alleenstaande vrouw.
Het is dus aan @Gremlin, wil je gewoon dat de overlast stopt, of ben je bereid een luisterend oor te bieden en wellicht (tijdelijk) als haar klaagmuur te fungeren?
Ja.
Word jij eerst maar even weer beter.Joh, ik heb helemaal geen zin in gezeik. Ik vind wel een manier
Dan is haar zelf aanspreken denk ik niet de beste keuze.Joh, ik heb helemaal geen zin in gezeik. Ik vind wel een manier
Zal ze ook nog wel eens een contest kunnen winnen wellicht.Foto vd moeder? Misschien dat bullshark dan wel interesse heeft om een praatje te gaan doen
Het is dat er 2 dames meededen en men maar 3 stemmen mocht uitbrengen 😂Zal ze ook nog wel eens een contest kunnen winnen wellicht.
Het weer is er wel voorWord jij eerst maar even weer beter.
Hoe is 't er mee?
Theetje met honing en kaneel?
Dekentje op de bank?
🍀

Heb je anders geen problemen mee.Joh, ik heb helemaal geen zin in gezeik. Ik vind wel een manier

En dat je geen meerdere stemmen aan dezelfde persoon kon uitgeven.Het is dat er 2 dames meededen en men maar 3 stemmen mocht uitbrengen 😂
Hier ook. Paraplu mee, was goed te doen.Niet me dag vepest, maar loop weg in de zon. 5 later dikke stortbui en zo weer zon.
![]()
Gelukkig heb je maar 4 gelopen.Niet me dag vepest, maar loop weg in de zon. 5 later dikke stortbui en zo weer zon.
![]()