XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.684
Ik zou niet meteen naar veilig thuis stappen
Als het de eerste melding is staat er morgen niet eens een instantie voor hun deur.

daarna krijg ik vaak wel een levensverhaal aan informatie van de betreffende persoon.
Daar moet je wel op voorbereid zijn.

Verder staan er denk ik maar weinig moeders met een jong kind open voor commentaar van een alleenstaande vrouw.

Het is dus aan @Gremlin, wil je gewoon dat de overlast stopt, of ben je bereid een luisterend oor te bieden en wellicht (tijdelijk) als haar klaagmuur te fungeren?

• #152.685
VT neemt eerst contact op met school, hoe het daar gaat. Ze staan ook niet zo voor je deur, gedurende onderzoek kun je evt. een uitnodiging verwachten, voor gesprek.

• #152.687
Als het de eerste melding is staat er morgen niet eens een instantie voor hun deur.

Daar moet je wel op voorbereid zijn.

Verder staan er denk ik maar weinig moeders met een jong kind open voor commentaar van een alleenstaande vrouw.

Het is dus aan @Gremlin, wil je gewoon dat de overlast stopt, of ben je bereid een luisterend oor te bieden en wellicht (tijdelijk) als haar klaagmuur te fungeren?
Joh, ik heb helemaal geen zin in gezeik. Ik vind wel een manier

• #152.689
  • #152.696
Is die illia golem nu wel of niet dood?

• #152.698
Niet me dag vepest, maar loop weg in de zon. 5 later dikke stortbui en zo weer zon.

IMG_2107.jpeg

Terug
Naar boven