- Waardering
- 27.870
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Was idd kleine rond, maar het was ook stortbui, die ook zo weer over was. Dus maakt de afstand niet uit. 😎 weg en 5 minuten later stortbui 🌧️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was idd kleine rond, maar het was ook stortbui, die ook zo weer over was. Dus maakt de afstand niet uit. 😎 weg en 5 minuten later stortbui 🌧️
Hoezo is die kerel z'n afkomst relevant voor dit verhaal? Waarom heb je hier advies voor nodig? Je houdt die onzin zelf in stand door 'm aan te horen, en zo te lezen heeft die aardig wat ruimte in je koppie gekregen.Ik sport altijd bij dezelfde sportschool en ik kom ook vaak een Turkse man tegen, zelf ziet er heel goed uit geeft aan dat hij naturel is ik heb mijn twijfels maar goed. Hij traint ook al 20 jaar.
Als ik hem tegenkom praat hij wel normaal tegen mij maar toch wel kut grapjes over dat ik veel te droog ben ect. Telkens als ik in de gym komt, stapt hij naar me toe. Probeer mij advies te geven terwijl hij zelf niet weet wat hij doet, ondanks hij er wel groot uitziet.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Ik vind begin het namelijk behoorlijk irritant te vinden en het verstoord mijn training.
Ik sport altijd bij dezelfde sportschool en ik kom ook vaak een Turkse man tegen, zelf ziet er heel goed uit geeft aan dat hij naturel is ik heb mijn twijfels maar goed. Hij traint ook al 20 jaar.
Als ik hem tegenkom praat hij wel normaal tegen mij maar toch wel kut grapjes over dat ik veel te droog ben ect. Telkens als ik in de gym komt, stapt hij naar me toe. Probeer mij advies te geven terwijl hij zelf niet weet wat hij doet, ondanks hij er wel groot uitziet.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Ik vind begin het namelijk behoorlijk irritant te vinden en het verstoord mijn training.
Oké afkomst heb ik aangepast, maakt mij niks uit.Hoezo is die kerel z'n afkomst relevant voor dit verhaal? Waarom heb je hier advies voor nodig? Je houdt die onzin zelf in stand door 'm aan te horen, en zo te lezen heeft die aardig wat ruimte in je koppie gekregen.
Gewoon zeggen dat je geen zin heb en er niet op zit te wachten?Oké afkomst heb ik aangepast, maakt mij niks uit.
Meer van wat zouden jullie doen in zo’n situatie en ik zelfs als ik hem negeer blijft hij gewoon komen…
Dat begrijpt hij niet! Ik denk dat het voor mij echt tijd word om afscheid te nemen van de basic-fit en meer naar een hardcore gym te gaan.Gewoon zeggen dat je geen zin heb en er niet op zit te wachten?
Dat is natuurlijk nooit verkeerd. Heb er ook geen moment spijt van gehad (niet dat ik naar een 'hardcore' gym ben gegaan hoor) Ingeruild voor een fijne gym.Dat begrijpt hij niet! Ik denk dat het voor mij echt tijd word om afscheid te nemen van de basic-fit en meer naar een hardcore gym te gaan.
Ja ik kom echt om te trainen en er stappen altijd wel mensen op me af, geen idee waarom ik heb oortjes in.Dat is natuurlijk nooit verkeerd. Heb er ook geen moment spijt van gehad (niet dat ik naar een 'hardcore' gym ben gegaan hoor) Ingeruild voor een fijne gym.
Dan doe je gewoon net of je hem niet hoort en ziet, alsof je echt helemaal in je bubbel zit, oortjes in en gewoon je ding doen.Ja ik kom echt om te trainen en er stappen altijd wel mensen op me af, geen idee waarom ik heb oortjes in.
Stelletje autisten 😝😜Dan doe je gewoon net of je hem niet hoort en ziet, alsof je echt helemaal in je bubbel zit, oortjes in en gewoon je ding doen.
Natuurlijk reageer je dan op een keer wel maar dan meer met een blik van "waaaaaattt, ik ben bezig man heb geen tijd nu" en dan oortje weer in en je ding verder blijven doen.
Pas op, anders gaan we jou gewoon negeren door niet meer naar je te kijken, als je dan alsnog gaat praten is oogcontact compleet vermijden ook een goeie optie, terwijl je gewoon bezig blijft je ding te doen.
Haha ik praat van nature al belachelijk veel. Op werk vragen ze soms of ik mijn mond even wil houden! 🤣🤣🤣Pas op, anders gaan we jou gewoon negeren door niet meer naar je te kijken, als je dan alsnog gaat praten is oogcontact compleet vermijden ook een goeie optie, terwijl je gewoon bezig blijft je ding te doen.
Of natuurlijk "hey man, ik vind het allemaal wel goed zo, ik doe mijn ding en dat is prima"
Op tiefen zeg je dan😜Ja ik kom echt om te trainen en er stappen altijd wel mensen op me af, geen idee waarom ik heb oortjes in.
Komt vast door wat je draagt, geleerd op DBB.Ja ik kom echt om te trainen en er stappen altijd wel mensen op me af, geen idee waarom ik heb oortjes in.
Daar stikt het van die gasten m/v, plus soms nog een paar die echt ruzie zoeken. Heb zelf in hardcore gyms al een paar keer moeten dreigen met slaan voordat ze ophielden met sarren.Dat begrijpt hij niet! Ik denk dat het voor mij echt tijd word om afscheid te nemen van de basic-fit en meer naar een hardcore gym te gaan.
Je konijnenpak?
😍😍