- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee weet ik, maar het woord brood maakt het voor mijn gevoel een beetje "brood".Wolkenbrood/oopies is toch niet van deeg pik!
(het is niet echt brood)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee weet ik, maar het woord brood maakt het voor mijn gevoel een beetje "brood".Wolkenbrood/oopies is toch niet van deeg pik!
(het is niet echt brood)
Brood? Brood?Nee weet ik, maar het woord brood maakt het voor mijn gevoel een beetje "brood".
Als je ooit de kans hebt om het brood vd Paters van Averbode te proeven....Wolkenbroodjes ken ik. Lang niet meer gehad.
Ik zal er naar kijken.
Brood is sowieso lekker, eigenlijk alle deegproducten uit de (Turkse) keuken zijn lekker.
Dat is dan pure ephedrine? K weet niet wat de huidge vetverbranders met ephedra extract waard zijn (zoals hellfire)?Xp labs ephedrine heeft een beste inflatie gehad. 2 jaar terug 40 euro betaald incl shipping voor 300x8mg. Nu 105 euro zie ik.Vond 2x16mg wel fijn met het cutten en heb er 2x op gecut, maar de huidige prijs niet waard.
Pure efedrine idd, die capsules met ECA waarvan 24-30mg efedrine vind ik te hoog gedoseerd en waren in verhouding veel duurder. Aspirine eil je ook niet en voor cafeïne heb ik m'n dubbele espressos + liters thee.Dat is dan pure ephedrine? K weet niet wat de huidge vetverbranders met ephedra extract waard zijn (zoals hellfire)?
Jullie leerkrachten krijgen toch geld zat 😜Pure efedrine idd, die capsules met ECA waarvan 24-30mg efedrine vind ik te hoog gedoseerd en waren in verhouding veel duurder. Aspirine eil je ook niet en voor cafeïne heb ik m'n dubbele espressos + liters thee.
Voor dat bedrag kun je een goede cycle doen.

ECA kan je ook als pwo gebruiken

Gaat je eetlust daar niet van onderuit? Stackers oid
Leuk om je dag mee te starten.Bijvoorbeeld van deze;
Caffeine 250mg
DMAA 50mg
Ephedra 50mg
Aspirin 50mg
Bak koffie voor mij volstaat☺️
Zolang je maar niet bejaard aan je haar bent.Vannacht een of andere yoga houding aangenomen in me slaap waardoor ik nu bejaard aan me rug ben 👴🏻
Ik gebruik niet zoveel gear, vandaar ik nog een flinke bos haar heb.
Net als met het bier. Die verliezen in een mum van tijd hun verstand.Ik gebruik niet zoveel gear, vandaar ik nog een flinke bos haar heb.
Je ziet ook direct wie hier de misbruikers zijn, die verliezen in een mum van tijd hun haren!