Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon niet betalenIk ben geen maatjes met de belastingdienst om het even zacht uit te drukken.
![]()
Gaat lastig als het al van mijn loon af gaat. En de overheid mijn werkgever is. Diefstal is het.
Dreig met kernwapens.Gaat lastig als het al van mijn loon af gaat. En de overheid mijn werkgever is. Diefstal is het.
Staat toch een wand tussen?Ik zeg tegen de tuinman niet alles snoeien aub, wil beetje privecy
Hij heeft nog net niet de bomen en al gekapt 🤷♂️
![]()
Zie jij die balkons daarachter niet of zullen daar blinde wonen misschien.
Is toch leuk als @schwazneggertje je biceps kan zien?Zie jij die balkons daarachter niet of zullen daar blinde wonen misschien.
Dat is typisch een gevalletje "knowing without seeing".Is toch leuk als @schwazneggertje je biceps kan zien?
Was het sportcity of basic fit? 😋Een of andere vrouw die de hele tijd al roeiend zat te bellen op de roei-ergometer tegenover degene waar ik op zat. Daarna bleef ze bellend door de sportschool haar ding doen.
Ik wilde er nog bijschrijven, dat dit de reden is dat ik niet naar SC of BF ga...

Dit probleem heb ik ook wel eens bij kapper gehad. Kom er daarna ook nooit meer 🤣Ik zeg tegen de tuinman niet alles snoeien aub, wil beetje privecy
![]()
Bij die lijnbomen duurt het wel iets langer dan 4 wkn.Dit probleem heb ik ook wel eens bij kapper gehad. Kom er daarna ook nooit meer 🤣
Zal wel zeggen dat jij anders even langs komt. Stoere ferme vent.
Daar maken ze huurtoeslag en zorgtoeslag van voor de luien onder ons.Gaat lastig als het al van mijn loon af gaat. En de overheid mijn werkgever is. Diefstal is het.
Nou @chrisk heb ik de komende 2 a 3 maand ook weer onderhouden van de belasting die me deze maand er af verkracht is.Daar maken ze huurtoeslag en zorgtoeslag van voor de luien onder ons.
Kom ik eerst even bij jou langs om die turbines gangbaar te maken met WD40 (de W staat voor water).Zal wel zeggen dat jij anders even langs komt. Stoere ferme vent.
Deed mijn vader ook eens bij de hagen om minder werk te hebben, die hagen waren pas na 5 jaar terug normaal gegroeidIk zeg tegen de tuinman niet alles snoeien aub, wil beetje privecy
![]()