Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.801
Ik gebruik niet zoveel gear, vandaar ik nog een flinke bos haar heb.
Je ziet ook direct wie hier de misbruikers zijn, die verliezen in een mum van tijd hun haren!
Mijn haar wordt steeds erger, nu ook overal op mijn lichaam en zelfs op mijn oren. Dr. Mike klaagde laatst zelfs over haar op zijn neus.

• #152.803
  • #152.806
Degene die de bars heeft ingevet met WD40 waardoor ze amper bruikbaar waren: Who hurt you?

Levensgevaarlijk.
IMG_8691.jpg
WD40 is daar ook totaal niet voor bedoeld.

Dat terzijde, Wtf??

• #152.811
WD40 op de halter is prima, juist goed, zeker voor de knurling. Paar uur in laten werken en dan de resten af nemen. Niet op de bearing spuiten

• #152.812
WD40 op de halter is prima, juist goed, zeker voor de knurling. Paar uur in laten werken en dan de resten af nemen. Niet op de bearing spuiten
Wd40 voor het smeren van draaiende delen is in mijn optiek als monteur een slecht idee. Na dat het opdroogt is het erg vettig en houd veel stof en troep vast. Veel mensen spuiten het ook wel eens in sloten wat echt super dom is. Siliconen vet zou een betere optie zijn.
Ik gebruik wd40 enkel om vastzittende en gecorodeerde onderdelen los te krijgen en reinig het er daarna altijd af met rem reiniger.

• #152.813
Wd40 voor het smeren van draaiemde delen is in mijn optiek als momteur een slecht idee. Na dat het opdroogt is het erg vettig en houd veel stof en trowp vast. Veel mensen spuiten het ook wel eens in sloten wat echt super dom is. Siliconen vet zou een betere optie zijn.
Daarom zei ik ook, niet op de bearing spuiten. Siliconen vet daarvoor gebruiken inderdaad

• #152.814
  • #152.815
Wd40 voor het smeren van draaiende delen is in mijn optiek als monteur een slecht idee. Na dat het opdroogt is het erg vettig en houd veel stof en troep vast. Veel mensen spuiten het ook wel eens in sloten wat echt super dom is. Siliconen vet zou een betere optie zijn.
Ik gebruik wd40 enkel om vastzittende en gecorodeerde onderdelen los te krijgen en reinig het er daarna altijd af met rem reiniger.
Dit dus.

• #152.817
WD 40 is alleen goed om een dun smeerfilmpje aan te brengen, bv op de sluiting van een pedaalemmerdeksel; dat sluit dan weer maandenlang. Het maakt ook sloten vaak weer gangbaar (beter dan grafiet) doordat het vuil juist verwijderd. Kruipolie is bedoeld om vastzittende onderdelen los te krijgen. Ik sleutel al een jaar of 50 aan fietsen, brommers en motoren.

• #152.818
WD 40 is alleen goed om een dun smeerfilmpje aan te brengen, bv op de sluiting van een pedaalemmerdeksel; dat sluit dan weer maandenlang. Het maakt ook sloten vaak weer gangbaar (beter dan grafiet) doordat het vuil juist verwijderd. Kruipolie is bedoeld om vastzittende onderdelen los te krijgen. Ik sleutel al een jaar of 50 aan fietsen, brommers en motoren.
Ik ben "maar" monteur aan gasturbines en scheeps diesels. Jij je zin. Grafiet gebruiken we hier niet. Kopervet wel als we het nog hebben op bepaalde dingen en verder alleen siliconen vet. Wd 40 echt alleen om dingen gangbaar te krijgen maar dat reinigen we er daarna alrijd weer af/uit. Smeren doe je met echte olie/vet.

Als we eenmaal wd 40 en degelijke nodig hebben gehad om iets gangbaar te maken heeft vervangen van het onderdeel sowieso altijd de voorkeur zo snel als bedrijfsvoering dat toelaat.

• #152.819
Ik ben geen maatjes met de belastingdienst om het even zacht uit te drukken.
Screenshot_20240917_123010_Word.jpg

Terug
Naar boven