Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.267
- Lengte
- 1m62
Hahaha vertel jou beste idee dan 😁
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Samen trainen... ? Ff kijken of jij wel in mijn league speelt
of ik in de jouwe 
Doe maar niet deze lusten alleen diesel en ox-28.Kom ik eerst even bij jou langs om die turbines gangbaar te maken met WD40 (de W staat voor water).
€200 armer, maar wel wat wijzer geworden. De politie heeft contact met me opgenomen, ik heb het geld overgemaakt naar een Nederlandse bankrekening, die op naam stond van iemand uit Letland, een paar minuten nadat ik het geld had overgemaakt is het doorgesluisd naar een Spaanse bankrekening en niet kort daarna is de Nederlandse bankrekening weer opgeheven. Toch iets voorzichtiger zijn de volgende keer, zeker bij hogere bedragen.Waarschijnlijk voor €200 opgelicht top Marktplaats.
De verkopende partij wilde pertinent niet versturen, want hij vertrouwt dat maar niet en wil alleen maar face to face de overdracht doen, maar Eindhoven vind ik echt te ver, dus uiteindelijk hem overgehaald om het op te sturen. Aangezien hij dat nooit doet heeft hij zijn rekening niet gekoppeld aan MP, dat had natuurlijk een waarschuwing moeten zijn, en heb ik geld naar zijn rekening overgemaakt.
Krijg ik een paar uur later van MP bericht alle advertenties van die verkoper zijn verwijderd ivm vermoeden van fraude, ook mijn conversatie met hem is weg want die is gekoppeld aan de advertentie.
Een tip:Ik zeg tegen de tuinman niet alles snoeien aub, wil beetje privecy
Hij heeft nog net niet de bomen en al gekapt 🤷♂️
![]()
Dan ben je aardig genaaid. Dat iemand voor 200 euro rekeningen opent en sluit trouwens...€200 armer, maar wel wat wijzer geworden. De politie heeft contact met me opgenomen, ik heb het geld overgemaakt naar een Nederlandse bankrekening, die op naam stond van iemand uit Letland, een paar minuten nadat ik het geld had overgemaakt is het doorgesluisd naar een Spaanse bankrekening en niet kort daarna is de Nederlandse bankrekening weer opgeheven. Toch iets voorzichtiger zijn de volgende keer, zeker bij hogere bedragen.
Dat verbaast me ook enigszins, verder was het een MP account dat al een paar jaar bestond, de foto’s zijn natuurlijk heel eenvoudig van een andere advertentie over te nemen, maar ook een paar simpele technische vragen werden beantwoord. Ik vind dat allemaal wel erg veel moeite voor €200, vandaar dat ik het ook wel vertrouwde.Dan ben je aardig genaaid. Dat iemand voor 200 euro rekeningen opent en sluit trouwens...
Tegenwoordig big business voor die ratten, om zomaar elke willekeurige onschuldige klant op te lichten en er digitaal vandoor te gaan.Lijkt me snel gedaan om meer mensen op te lichten, en niet alleen jou
Vaak zijn het bendes, en daar wil je als individu liever van wegblijven. Gebeurt ook met toeslagen en in Duitsland met fake bedrijven die handel doen onder elkaarTegenwoordig big business voor die ratten, om zomaar elke willekeurige onschuldige klant op te lichten en er digitaal vandoor te gaan.
Politie kan hier nog steeds bijna niks mee als je aangifte doet.
Hoe vaak zie je nog dat Alberto Stegeman met zijn programma's slachtoffers helpt en dat politie ook aangeeft dat dit een zeer moeilijke kwestie is.
Mooiste zou zijn dat je zelf de dader kan opsporen om hem zelf aan te pakken, maar dan kan diegene aangifte tegen jou doen en word je misschien zelf opgepakt....
Geen tijd dus uit spenderen alhoewel communicatie misschien beter kon 🤷♂️
Kan, maar het is volgens mij net een product waar heel veel vraag naar is. Ik zal de volgende keer alleen wel wat voorzichtiger zijn.Lijkt me snel gedaan om meer mensen op te lichten, en niet alleen jou
Ligt dit beter dan een matras?

Nee alleen je moeder ligt beter dan een matras.
Mijn moeder heeft tenminste geen schimmel op haar muur.Nee alleen je moeder ligt beter dan een matras.
Tegen alle verwachtingen in.(de verwachting was dat ik hem 10 minuten geleden van het balkon had geflikkert)
![]()