AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.844
Waarschijnlijk voor €200 opgelicht top Marktplaats.

De verkopende partij wilde pertinent niet versturen, want hij vertrouwt dat maar niet en wil alleen maar face to face de overdracht doen, maar Eindhoven vind ik echt te ver, dus uiteindelijk hem overgehaald om het op te sturen. Aangezien hij dat nooit doet heeft hij zijn rekening niet gekoppeld aan MP, dat had natuurlijk een waarschuwing moeten zijn, en heb ik geld naar zijn rekening overgemaakt.

Krijg ik een paar uur later van MP bericht alle advertenties van die verkoper zijn verwijderd ivm vermoeden van fraude, ook mijn conversatie met hem is weg want die is gekoppeld aan de advertentie.
€200 armer, maar wel wat wijzer geworden. De politie heeft contact met me opgenomen, ik heb het geld overgemaakt naar een Nederlandse bankrekening, die op naam stond van iemand uit Letland, een paar minuten nadat ik het geld had overgemaakt is het doorgesluisd naar een Spaanse bankrekening en niet kort daarna is de Nederlandse bankrekening weer opgeheven. Toch iets voorzichtiger zijn de volgende keer, zeker bij hogere bedragen.

• #152.845
Ik zeg tegen de tuinman niet alles snoeien aub, wil beetje privecy

Hij heeft nog net niet de bomen en al gekapt 🤷‍♂️

IMG_5569.png
Een tip:

Doe het gewoon zelf.

• #152.846
€200 armer, maar wel wat wijzer geworden. De politie heeft contact met me opgenomen, ik heb het geld overgemaakt naar een Nederlandse bankrekening, die op naam stond van iemand uit Letland, een paar minuten nadat ik het geld had overgemaakt is het doorgesluisd naar een Spaanse bankrekening en niet kort daarna is de Nederlandse bankrekening weer opgeheven. Toch iets voorzichtiger zijn de volgende keer, zeker bij hogere bedragen.
Dan ben je aardig genaaid. Dat iemand voor 200 euro rekeningen opent en sluit trouwens...

• #152.847
Dan ben je aardig genaaid. Dat iemand voor 200 euro rekeningen opent en sluit trouwens...
Dat verbaast me ook enigszins, verder was het een MP account dat al een paar jaar bestond, de foto’s zijn natuurlijk heel eenvoudig van een andere advertentie over te nemen, maar ook een paar simpele technische vragen werden beantwoord. Ik vind dat allemaal wel erg veel moeite voor €200, vandaar dat ik het ook wel vertrouwde.

• #152.848
Lijkt me snel gedaan om meer mensen op te lichten, en niet alleen jou

• #152.849
Lijkt me snel gedaan om meer mensen op te lichten, en niet alleen jou
Tegenwoordig big business voor die ratten, om zomaar elke willekeurige onschuldige klant op te lichten en er digitaal vandoor te gaan.
Politie kan hier nog steeds bijna niks mee als je aangifte doet.

Hoe vaak zie je nog dat Alberto Stegeman met zijn programma's slachtoffers helpt en dat politie ook aangeeft dat dit een zeer moeilijke kwestie is.

Mooiste zou zijn dat je zelf de dader kan opsporen om hem zelf aan te pakken, maar dan kan diegene aangifte tegen jou doen en word je misschien zelf opgepakt....

• #152.850
Tegenwoordig big business voor die ratten, om zomaar elke willekeurige onschuldige klant op te lichten en er digitaal vandoor te gaan.
Politie kan hier nog steeds bijna niks mee als je aangifte doet.

Hoe vaak zie je nog dat Alberto Stegeman met zijn programma's slachtoffers helpt en dat politie ook aangeeft dat dit een zeer moeilijke kwestie is.

Mooiste zou zijn dat je zelf de dader kan opsporen om hem zelf aan te pakken, maar dan kan diegene aangifte tegen jou doen en word je misschien zelf opgepakt....
Vaak zijn het bendes, en daar wil je als individu liever van wegblijven. Gebeurt ook met toeslagen en in Duitsland met fake bedrijven die handel doen onder elkaar
(over oplichting gesproken)

• #152.853
Waar verstoppen ze in zo'n tent de stoelen die geen showroom model zijn?
Kan geen meubelzaak meer zien.

Bijlagen

• 20240918_120736.jpg
    20240918_120736.jpg
    153,3 KB · Weergaven: 38
  • #152.854
De bezorgdienst van de electronica zaak die de bezorgers in hun eentje op weg stuurt. Ja die mag niet zo veel tillen.
Maar eens kijken hoe ik dit ga versieren om de zooi omhoog te krijgen.
20240919_083937.jpg

• #152.855
Kan niet altijd een 6 gooien
IMG_3041.jpeg

Had ik maar een vak moeten leren

• #152.856
Volgende keer word het een boxpring. Gadverdamme wat een t*fus ding.20240919_140924.jpg

• #152.860
Nee alleen je moeder ligt beter dan een matras.

Tegen alle verwachtingen in.(de verwachting was dat ik hem 10 minuten geleden van het balkon had geflikkert)
20240919_143827.jpg
Mijn moeder heeft tenminste geen schimmel op haar muur. :trollface:

Welke inrichting is dit?

Terug
Naar boven