MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.882
Heb wel het een en ander over. Conclusie: ik werk efficient.
20240919_144158.jpg
Uit mijn hoofd, maar moet die plank niet ergens in het midden om te voorkomen dat jouw bedbodems gaan schuiven en jij midden in de nacht door het bed zakt? Zoiets staat mij bij.

• Like
Waarderingen: K82
  • #152.883
Heb echt last van weer verandering qua fysiek en mentaal

• #152.884
Niet mijn dag. Ik condoleer de postNL bezorger alvast even.

Screenshot_20240919_190920_PostNL.jpg

• #152.891
Als het dezelfde is als ik vandaag aan de deur had dan durf ik hier het een en ander over te stellen.
Had zelf een keer o.a. 2 schroefdumbbells van 30kg besteld en kwam al naar de deur rennen toen ik hoorde bellen. Maar de man van de pakjesbezorging had ze al vrij moeiteloos naar de deur gebracht.

• #152.892
Had zelf een keer o.a. 2 schroefdumbbells van 30kg besteld en kwam al naar de deur rennen toen ik hoorde bellen. Maar de man van de pakjesbezorging had ze al vrij moeiteloos naar de deur gebracht.
Als het dezelfde ~160cm lange indo is als van vanmiddag gok ik dat hij het niet grappig vind om Zijn eigen lichaamsgewicht te moeten verzeulen.

• #152.893
Als het dezelfde ~160cm lange indo is als van vanmiddag gok ik dat hij het niet grappig vind om Zijn eigen lichaamsgewicht te moeten verzeulen.
Ik neem aan dat de gewichten verdeeld zijn over 2 dozen/verpakkingen. De leverancier zal ook wel ervaring hebben met de mogelijkheden/bevoegdheden van de postbodes.

• #152.896
Een nieuwe les methodiek voor leren lezen groep 3

IMG_4897.jpeg

Je zou denken een leuk puzzeltje, maar nee
ze moeten schijnbaar de klanken bij de vreemde tekens leren want ipv “p” staat er iets dat lijkt op 1 bij de opgave en dan moet een kind van 6 gaan snappen dat het om de p-klank gaat.

IMG_4898.jpeg

Gelukkig had mijn dochter dat niet, die had anders nu 2 verschillende alfabetten in haar hoofd gehad.

Laatst bewerkt:
  • #152.897

IMG_4897.jpeg

ze moeten schijnbaar de klanken bij de vreemde tekens leren want ipv “p” staat er iets dat lijkt op 1 bij de opgave en dan moet een kind van 6 gaan snappen dat het om de p-klank gaat.

IMG_4898.jpeg

Gelukkig had mijn dochter dat niet, die had anders nu 2 verschillende alfabetten in haar hoofd gehad.
En wat leren de kinderen hier dan uiteindelijk van?

• #152.899

IMG_4897.jpeg

IMG_4898.jpeg

Nooit gerealiseerd dat je van "lezen" ook SOA's kan krijgen!
:eek:

Bizar ook dat er dan in dat andere alfabet ook tekens staan die ook letters zijn of er op lijken.

• #152.900
Nooit gerealiseerd dat je van "lezen" ook SOA's kan krijgen!
:eek:

Bizar ook dat er dan in dat andere alfabet ook tekens staan die ook letters zijn of er op lijken.
Ik had verwacht dat er dan nog een fonetische verdeling of samenhang te vinden was, maar nee.

Terug
Naar boven