- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Je moet iets proeven voor je het koopt, straks is het goor zit je met een kilo gore pindakaas thuis
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet iets proeven voor je het koopt, straks is het goor zit je met een kilo gore pindakaas thuis
Cold Turkey is niet de naam van 1 of andere homebrew moonshine ergens in die Afrikaanse jungle waar je verbleef?Ben een keer cold turkey 3 maanden volledig gestopt om te kijken of ik dan een aangenamer mens zou zijn, maar het werkte niet echt.
Heb ooit in een keer 5 kg witte chocolade whey iso gekocht. Zulke fouten maak je maar een keer.Je moet iets proeven voor je het koopt, straks is het goor zit je met een kilo gore pindakaas thuis
Gooi er een euro in en hij houd niet op he.Cold Turkey is niet de naam van 1 of andere homebrew moonshine ergens in die Afrikaanse jungle waar je verbleef?
Blokker effe in de gaten houden??Mn Ninja Creami die ik dagelijks gebruikte heeft de geest gegeven![]()
Ze hadden daar extreem sterk spul waar soms een half dorp aan overleed, accuzuur was een essentieel ingrediënt. Na het onderzoek van de plaatselijke politie en de inbeslagname van de booze overleed dan ook nog eens de helft van de gendarmerie.Cold Turkey is niet de naam van 1 of andere homebrew moonshine ergens in die Afrikaanse jungle waar je verbleef?
Toen ik een keer een flink eenzijdig ongeluk kreeg met mijn terreinmotor en ik in mijn motorcrosspak bij 38 graden Celcius met gebroken ribben zeker 20km terug moest lopen naar een plek waar ik een lift naar huis kon krijgen, was ik dan ook niet verbaasd dat toen we de dag erna met een landrover terugkwamen om de motor op te halen, die er gewoon nog stond maar zonder accu. Proost!Ze hadden daar extreem sterk spul waar soms een half dorp aan overleed, accuzuur was een essentieel ingrediënt. Na het onderzoek van de plaatselijke politie en de inbeslagname van de booze overleed dan ook nog eens de helft van de gendarmerie.
Wanneer heb je em ong gekocht?Mn Ninja Creami die ik dagelijks gebruikte heeft de geest gegeven![]()
Jaar of 2 geleden ongeveer, valt niet meer binnen de garantie.. voor deze had ik er al 2 versleten die wel gratis vervangen werden
corruptie meteen opgelost op lokaal niveauZe hadden daar extreem sterk spul waar soms een half dorp aan overleed, accuzuur was een essentieel ingrediënt. Na het onderzoek van de plaatselijke politie en de inbeslagname van de booze overleed dan ook nog eens de helft van de gendarmerie.
En jij hebt geen irritante vragen gesteld?Net een klein uurtje “Engelse” les mogen bijwonen bij mijn dochter op school. De juf ging vertellen over het Verenigd Koninkrijk, de Bristse Eilanden, de verschillende landen en de taal (niet talen) die daar wordt gesproken enz. Dat trachten accuraat en begrijpelijk aan een groep 8 jarigen uit te leggen is gedoemd om te mislukken.
Is dat zo lastig?Net een klein uurtje “Engelse” les mogen bijwonen bij mijn dochter op school. De juf ging vertellen over het Verenigd Koninkrijk, de Bristse Eilanden, de verschillende landen en de taal (niet talen) die daar wordt gesproken enz. Dat trachten accuraat en begrijpelijk aan een groep 8 jarigen uit te leggen is gedoemd om te mislukken.
Nee, maar mijn dochter zei wel hoorbaar voor velen dat ik het gisterenavond fout had, want Ierland hoort er blijkbaar wel bij.
klopt Noord ierland valt onder de ukNee, maar mijn dochter zei wel hoorbaar voor velen dat ik het gisterenavond fout had, want Ierland hoort er blijkbaar wel bij.
Links boven zitten die niet onder Engeland 😌
Ja,
Dat is haast net zo lastig, maar het levert in de regel wel minder verwarring op dan het Verenigd Koninkrijk, Groot Brittannië, Engeland, de Britse Eiland, Ierland (een eiland, met 2 landen waarvan 1 Republiek Ierland is, maar voor her gemak Ierland wordt genoemd). Dit is nog maar het topje van de ijsberg.Dan ben ik benieuwd hoe ze de landen in het Koninkrijk der Nederlanden uitleggen.
Maar dat is niet Ierland, hooguit een deel ervan

Ben best bereid een ticket te kopen naar Belfast voor je en de taxi naar een Katholieke wijk om daar te gaan vertellen dat het geen Ieren zijn , ik ga wel mee om het vast te leggen
Het zijn wel Ieren en ze wonen op het wiland Ierland, maar geen onderdeel van het land Ierland (Republiek Ierland).Ben best bereid een ticket te kopen naar Belfast voor je en de taxi naar een Katholieke wijk om daar te gaan vertellen dat het geen Ieren zijn , ik ga wel mee om het vast te leggen