AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.323
Je moet iets proeven voor je het koopt, straks is het goor zit je met een kilo gore pindakaas thuis
Heb ooit in een keer 5 kg witte chocolade whey iso gekocht. Zulke fouten maak je maar een keer.
Dit geld natuurlijk voor meer dan alleen whey
Cold Turkey is niet de naam van 1 of andere homebrew moonshine ergens in die Afrikaanse jungle waar je verbleef?
Gooi er een euro in en hij houd niet op he.

• #153.326
Cold Turkey is niet de naam van 1 of andere homebrew moonshine ergens in die Afrikaanse jungle waar je verbleef?
Ze hadden daar extreem sterk spul waar soms een half dorp aan overleed, accuzuur was een essentieel ingrediënt. Na het onderzoek van de plaatselijke politie en de inbeslagname van de booze overleed dan ook nog eens de helft van de gendarmerie.

• #153.327
Ze hadden daar extreem sterk spul waar soms een half dorp aan overleed, accuzuur was een essentieel ingrediënt. Na het onderzoek van de plaatselijke politie en de inbeslagname van de booze overleed dan ook nog eens de helft van de gendarmerie.
Toen ik een keer een flink eenzijdig ongeluk kreeg met mijn terreinmotor en ik in mijn motorcrosspak bij 38 graden Celcius met gebroken ribben zeker 20km terug moest lopen naar een plek waar ik een lift naar huis kon krijgen, was ik dan ook niet verbaasd dat toen we de dag erna met een landrover terugkwamen om de motor op te halen, die er gewoon nog stond maar zonder accu. Proost!

1730755574457.png

Laatst bewerkt:
  • #153.330
corruptie meteen opgelost op lokaal niveau

• #153.331
Net een klein uurtje “Engelse” les mogen bijwonen bij mijn dochter op school. De juf ging vertellen over het Verenigd Koninkrijk, de Bristse Eilanden, de verschillende landen en de taal (niet talen) die daar wordt gesproken enz. Dat trachten accuraat en begrijpelijk aan een groep 8 jarigen uit te leggen is gedoemd om te mislukken.

• #153.332
Net een klein uurtje “Engelse” les mogen bijwonen bij mijn dochter op school. De juf ging vertellen over het Verenigd Koninkrijk, de Bristse Eilanden, de verschillende landen en de taal (niet talen) die daar wordt gesproken enz. Dat trachten accuraat en begrijpelijk aan een groep 8 jarigen uit te leggen is gedoemd om te mislukken.
En jij hebt geen irritante vragen gesteld?

• #153.333
Is dat zo lastig?

Maar het Welsh bestaat dus nog niet, opmerkelijk.

Dan ben ik benieuwd hoe ze de landen in het Koninkrijk der Nederlanden uitleggen.

• #153.337
Ja,

Dan ben ik benieuwd hoe ze de landen in het Koninkrijk der Nederlanden uitleggen.
Dat is haast net zo lastig, maar het levert in de regel wel minder verwarring op dan het Verenigd Koninkrijk, Groot Brittannië, Engeland, de Britse Eiland, Ierland (een eiland, met 2 landen waarvan 1 Republiek Ierland is, maar voor her gemak Ierland wordt genoemd). Dit is nog maar het topje van de ijsberg.

Bekijk: https://youtu.be/eE_IUPInEuc?si=T3r6uGuAXlSZw9D9

Bekijk: https://youtu.be/rNu8XDBSn10?si=xVRDQhQmbFHrNuLx

Laatst bewerkt:
  • #153.339
Maar dat is niet Ierland, hooguit een deel ervan :headbang:
Ben best bereid een ticket te kopen naar Belfast voor je en de taxi naar een Katholieke wijk om daar te gaan vertellen dat het geen Ieren zijn , ik ga wel mee om het vast te leggen

• #153.340
Ben best bereid een ticket te kopen naar Belfast voor je en de taxi naar een Katholieke wijk om daar te gaan vertellen dat het geen Ieren zijn , ik ga wel mee om het vast te leggen
Het zijn wel Ieren en ze wonen op het wiland Ierland, maar geen onderdeel van het land Ierland (Republiek Ierland).

Ga jij dan tijdens een Oranjemars uitleggen dat ze geen onderdeel uitmaken van het Verenigd Koninkrijk?

Terug
Naar boven