ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Dure tv dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dure tv dan.
Ja het is/was best een mooie TV :')
goedkope rommelTV is ineens, letterlijk in 1 dag, volledig kapot door wat lijkt op inbranding van de zon.
Echt bizar dit.
Je ziet de lamellen en de planten naast de TV gewoon in het beeld staan.
![]()
Wat voor tv is het?TV is ineens, letterlijk in 1 dag, volledig kapot door wat lijkt op inbranding van de zon.
Echt bizar dit.
Je ziet de lamellen en de planten naast de TV gewoon in het beeld staan.
![]()
Die koplamp is dus een hele unit die alleen als unit verkocht wordt. Met andere woorden: glaasje stuk = volledig nieuwe koplampunit à ~6k. En die worden dus gesmeed door elfjes bij maanlicht.
Goed nieuws, het is wonder boven worder vandaag volledig weg?Wat voor tv is het?
Dan weet ik welke ik volgend jaar niet moet kopen.
Waarom zo vroeg?
Omdat hij anders te laat wakker wordt.
Is nogal een eindje rijden naar Den Helder.
Mw2 broekjeBij de BP verkopen ze gwen monster energy meer. Ik wens de gene die hier voor verantwoordelijk is een langzame en pijnlijke dood aan een vervelende ziekte. En jeuk on zijn rug en korte armpjes.![]()
Verblijf je doordeweeks bij je werk of doe je dit iedere dag? Jet hakt er nogal in 4 á 5 uur reistijd.Is nogal een eindje rijden naar Den Helder.
Ben 2 tot 2 en half uur onderweg liggend aan het verkeer en of die kut sluizen open gaan op de dijk als ik er langs rij.
Blijf doordeweeks in DH. Ga soms in het midden van de week een keer naar huis.Verblijf je doordeweeks bij je werk of doe je dit iedere dag? Jet hakt er nogal in 4 á 5 uur reistijd.
Kan je nagaan hoe ik me voel sinds ze geen alcohol meer verkopen bij de benzinestations...Bij de BP verkopen ze gwen monster energy meer. Ik wens de gene die hier voor verantwoordelijk is een langzame en pijnlijke dood aan een vervelende ziekte. En jeuk on zijn rug en korte armpjes.![]()
Heb je die drive-in slijterijen in Australië weleens gezien?Kan je nagaan hoe ik me voel sinds ze geen alcohol meer verkopen bij de benzinestations...