XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.305
Ik was in de Albert Heijn. Zag een creamy pindakaas american style staan. Nooit geprobeerd was stiekem toch wel benieuwd. Blijkbaar was ik niet de enige. Ik sta bij de kassa en voel dat de deksel er niet helemaal goed op zit. Ik draai hem open en er heeft iemand gewoon met zijn vinger eruit gegeten en weer teruggezet.

Wie van jullie was dit?

• #153.306
Ik was in de Albert Heijn. Zag een creamy pindakaas american style staan. Nooit geprobeerd was stiekem toch wel benieuwd. Blijkbaar was ik niet de enige. Ik sta bij de kassa en voel dat de deksel er niet helemaal goed op zit. Ik draai hem open en er heeft iemand gewoon met zijn vinger eruit gegeten en weer teruggezet.

Wie van jullie was dit?
Het was niet mijn vinger.

• #153.308
Welnee, ik ben niet verslaafd.
Ja ja dat zeggen ze achter centraal ook nadat ze je vragen of je een euro hebt.

Wie van jullie was dit?
Zeker dat het een vinger was?

Bekijk: https://youtu.be/nz39xtL-ZIM?si=7dlCRCd83DwA589a

• #153.309

Wie van jullie was dit?
Was je nu alweer vergeten dat je hem net geproefd had?😝

• #153.311
Is nogal een eindje rijden naar Den Helder.
Ben 2 tot 2 en half uur onderweg liggend aan het verkeer en of die kut sluizen open gaan op de dijk als ik er langs rij.

Nog iets wat mijn dag vergalt. Een buurman die nog even om 2300 aan zijn huishouden begint op de zondag. Hij is nogsteed bezig meg stofzuigen en zijn kasten met mach2 dicht slaan. Wat heb je dan heel je zondag gedaan dat dat nu nog moet. Zal wel part-time werken en morgen geen wekker hebben staan.
Karma?

• #153.312
  • #153.317
Terug
Naar boven